Polska gola, czyli o moim małym fanie piłki nożnej, dziś w roli głównej Łukasz Piszczek.

By | 10:34 32 comments


W ostatnich dniach w moim domu tylko mecz, mecz i jeszcze raz mecz. Chłopaki w moim domu oszaleli :) no dobra powiem Wam, że iż jakąś mega fanką piłki nożnej nie jestem, ale chcąc nie chcąc oglądam mecze razem z nimi :) 



Mój syn zapalony piłkarz i mega fan piłki nożnej, kolekcjonuje i z miłą chęcią czyta książki o swoich ulubionych piłkarzach. Oczywiście nie mógł przejść obojętnie, gdy tylko zobaczył książkę o Łukaszu Piszczku. 


Łukasz Piszczek to jeden z najlepszych prawych obrońców na świecie! Mimo, że przez wiele lat grał w ataku zdobywając wspaniałe gole, to dopiero jako obrońca pokazał światu, na co go stać! Ten skromny chłopak ze śląskich Goczałkowic zachwycił samego José Mourinho, który chciał go sprowadzić do Realu Madryt. Dzięki tej książce prześledzicie piłkarską drogę Łukasza; od początków w Gwarku Zabrze, przez grę dla Herthy Berlin, aż po spektakularną karierę w Borussi Dortmund i grę w reprezentacji Polski. Przeczytacie o marzeniach zwykłego chłopaka, który dzięki ciężkiej pracy i treningom osiągnął sukces. Poznacie historię chłopaka, który umiał przyznać się do winy i wyciągnąć odpowiednie wnioski z popełnionego błędu, dzięki czemu mocniejszy doszedł na szczyt. Jarosław Kaczmarek napisał dla Was bardzo interesującą historię, dzięki której poznacie mnóstwo ciekawostek i faktów o Łukaszu i o świecie wielkiego futbolu


Książka „Piszczek. To, co naprawdę jest ważne” spodoba się wszystkim młodym fanom piłki nożnej. Napisana językiem przyjaznym dla młodego człowieka, pełna pięknych zdjęć i ilustracji, stanowi porządną dawkę wiedzy dla każdego miłośnika sportu. Dzięki tej książce twoje dziecko będzie mogło nie tylko rozwinąć pasję piłkarską, ale przede wszystkim przekona się, że czytanie może być przyjemne. „Piszczek. To, co naprawdę jest ważne” to również książka o sile marzeń i tym, jak piłka uczy działania zespołowego i jak wiele pracy trzeba, by odnieść sukces. Autorem książki jest Jarosław Kaczmarek, zawodowy opowiadacz, który wraz z przyjaciółmi z „Grupy Studnia O” opowiada dzieciom i dorosłym baśnie, legendy i historie współczesne. Ilustracje do książki wykonała Grażyna Janecka.


Piszczek. To, co naprawdę jest ważne jest świetną propozycją dla każdego fana Łukasza. Mnóstwo kolorowych zdjęć nawet tych archiwalnych, mój syn ucieszył się, że w książce znalazło się zdjęcie ulubionej potrawy Łukasza. 



W książce są także historię o spełnianiu marzeń i o tym, że warto wyznaczać sobie cele i do nich dążyć. 


Mimo, iż wydaje się że książka jest gruba i będzie się ją czytać przez długi czas to naprawdę czyta się ją z wielką przyjemnością a kartka za kartką ubywa. Książkę można zakupić już za 20 zł.  Mojemu synowi ta propozycja bardzo się spodobała. Polecam. 






https://emp0pwn0cdn0blob0egmont0prod.static-osdw.pl/egmontfiles-repository/4a25baac3ea74f4a80b0398dff87e70a/egmont





PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

32 komentarze:

  1. Mój siostrzeniec byłby zadowolony. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy dwie książki z tej serii, bardzo fajne dla fanów piłki i nie tylko...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zupełnie nie interesuje mnie piłka nożna więc pozycja nie dla nie tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja piłką fanki nożnej nigdy nie byłam. Lubię grać ale nie oglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój syn pewnie by się z niej ucieszył :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że Twojemu synkowi spodobała się ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się w ogóle na piłce nie znam :D A tym bardziej nie oglądam :) Dla fanów piłki taka książka jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem raczej antyfanką piłki nożnej, ale każdy facet uwielbia, więc taka książka na pewno się spodoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi także rośnie mały fan piłki, ale na razie na takie książki jest za mały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. już wiem co kupić mojemu synkowi małemu piłkarzowi

    OdpowiedzUsuń
  11. Moj syn też jest fanem pilki nożnej

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś dla mojego brata :) Jest już dorosły, ale na pewno by się ucieszył ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ksiązka nie dla mnie heheh :D

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/06/motyw-kwiatow-na-torebce.html

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie w domu nikt nie jest fanem tego sportu i nie wiem kto i jak gra

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna propozycja dla młodego fana piłki nożnej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Chrześniak męża byłby zachwycony ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. I mój syn byłby zadowolony z takiej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój brat interesuje się piłką na pewno coś takiego by mu się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie ta ksiązka nie zainteresowała. Dziś się totalnie nie popisał na murawie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Całkiem ciekawa się wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialna książka. Mój syn byłby zachwycony. Jest ogromnym fanem piłki nożnej.

    OdpowiedzUsuń
  22. U nas w rodzinie to tylko ja wierny kibic! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Mój synek też się bardzo interesuje naszą kadrą :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. nasz Maciek lubi sporo piłkarzy z polskiej ligi

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie należymy do aktywnych kibiców piłki nożnej, nie śledzimy tej dyscypliny sportu, ale dla zaangażowanych wszelkie dodatki tematyczne są mile widziane. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nie jestem aktywną kibicką, ale mecz wczoraj oglądałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Oglądałam mecz i kibicuję ile się da!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawa książka, szczególnie dla fana piłki nożnej. My chyba też mamy jakąś książkę w tym temacie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja nie jestem fanką piłki nożnej, jednak dla kogoś kto się tym pasjonuje - super.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja nie oglądam piłki ale dla kogoś na prezent fajna opcja.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)