Okulary przeciwsłoneczne potrzebne , gdy na zewnątrz piękne słońce.

By | 20:29 2 comments


Okulary przeciwsłoneczne to totalne must have każdego lata. Chyba nikt z Was nie wyobraża sobie pójścia na spacer czy też plaże w pełnym słońcu bez założenia okularów na nos :) 

Czy wiecie , że na każdych okularach po wewnętrznej stronie są ważne oznaczenia ? 

Co one oznaczają pokazuje Wam ta piękna grafika :)



Okulary okularom nie równe warto , więc mierzyć mierzyć i jeszcze raz mierzyć by sprawdzić , które tak naprawdę dobrze leża na nosie i w których dobrze wyglądamy. 



Sama wybrałam się na zakupy swoich okularów do jedynego w Polsce outletu z okularami , który znajduje się w Krakowie. Znalazłam tam tysiące okularów, wręcz idzie dostać oczopląsu i trudno się zdecydować na te jedne konkretne. Jednak jedno Wam powiem , wiele z nich mega mi się podobało na półce jednak po przymierzeniu okazało się , że one totalnie do mnie nie pasują , a ja czuję się w nich tragicznie. Dlatego naprawdę warto mierzyć okulary przed zakupem.  


Ważne jest, by wybierać takie okulary przeciwsłoneczne, które zablokują od 99 do 100 proc. promieniowania UVA i UVB. Kiedy okulary nie posiadają właściwych filtrów, źrenice zamiast się zwężać, rozszerzają się, co powoduje, że do oka przedostaje się przez rogówkę więcej szkodliwego promieniowania słonecznego.


Dobre marki okularów przeciwsłonecznych na rynku : 
  • Gucci,
  • Celine,
  • Dior,
  • Chanel,
  • Linda Farrow,
  • Valentino,
  • Miu Miu,
  • Chloe



Na co zwrócić uwagę kupując okulary przeciwsłoneczne : 

  • filtr UV
  • kolor soczewki 
  • powłoka polaryzacyjna


Pamiętajcie , że w sklepach są też osoby , które chętnie Wam w wyborze tych odpowiednich okularów. 



Ja osobiście zapraszam Was osobiście do Krakowa na  ul. Brzozowa 15, 31-050 Kraków lub na stronę internetową roomoutlet gdzie znajdziecie super obsługę , mega wybór okularów a dodatkowo do końca czerwca na hasło : todoarmo otrzymacie 10 % rabatu. 






Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze:

  1. Okulary przeciwsłoneczne są najlepszymi przyjaciółmi moich oczu.

    OdpowiedzUsuń
  2. oo do tej pory nie widziałam, że to oznaczenia mają jakieś znaczenie :O

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)