Czy żel możemy nakładać na skórę jak i na włosy ? Gorvita ALoeVera

By | 09:04 13 comments


Biologicznie aktywne składniki zawarte w żelu wnikają głęboko w strukturę skóry, przywracając jej jędrność i odpowiednie nawilżenie. Działanie aloesu wspomaga bogata w mikroelementy i biopierwiastki, a szczególnie jod i kwas metaborowy wykazujący działanie oczyszczające, bakteriobójcze i przeciwzapalne, lecznicza woda mineralna z Uzdrowiska Rabka. 

 Skład: Aqua (modyfikowany roztwór leczniczej wody: wodorowęglanowo - chlorkowo - sodowej, bromkowo - jodowo - borowej z Uzdrowiska Rabka S.A.), Aloe Vera (Aloe Barbadensis) Extract, Propylene Glycol, Gliceryne, Symphytum Officinale Extract, D-Panthenol, Carbomer, Triethanolamine, Allantoin, DMDM Hydantoin.




Moja ocena : 

 Żel znajduje się w wygodnej tubce z klapkę, dzięki czemu łatwo się go wyciska. Konsystencja żelowa, z łatwością wciera się w skórę. Żel bardzo fajnie nawilża skórę, nie zapycha porów i niweluje skutki zaczerwienienia na twarzy. Na pewno dla osób które nie lubią kosmetyków zapachowych dużym plusem będzie fakt iż żel ma bardzo delikatny zapach aloesu. Po jego wklepaniu w skórę czuć fajne uczucie zimna. Podobno żel świetnie sprawdza się także na włosy, łagodzi podrażnienia, nawilża, zmniejsza łupież ja nie próbowałam go jeszcze na włosy ale na pewno z czasem go wypróbuje i na włosach. Żel jest wydajny i kosztuje nie wiele ok 11 zł. Ja polecam jak najbardziej.


http://credopr.pl/
PODPIS

Nowszy post Starszy post Strona główna

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. U mnie są w każdym zielarskim ale można także w aptece bez problemu kupić.

      Usuń
  2. Miałam ten żel, do ciała i włosów- super :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go i byłam bardzo zadowolona, fajnie nawilża skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię żele tego typu-rewelacja;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam nigdy wcześniej tego żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam żelu ale chętnie bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie stosowałam, mam całą butle aloesu więc chyba się nie zapowiada, żebym miała tesować ten żel :P

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy o nim nie slyszałam ale jestem zaskoczona takim wykorzystaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten żel też dostałam do testowania i byłam z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)