Szampon i maska z olejem macadamia duetem na 5+

By | 09:15 9 comments


VELLIE - SZAMPON Z OLEJEM MACADAMIA 
    do włosów cienkich i trudnych do ułożenia

Zarówno szampon jak i maska znajdują się w poręcznej tubce zamykanej na klik, dzięki czemu łatwo wydobyć odpowiednią ilość produktu.


Szampon posiada przeźroczystą konsystencję, zaś maska jest koloru białego i jej konsystencja jest bardziej zbita. Oba produkty bez problemu rozprowadzają się na włosach, szampon dość mocno się pieni. Zapach jest cudowny i pozostaje jeszcze na włosach po ich umyciu.  Zestaw ten idealnie myje włosy, ale także sprawił, że nie miałam większego problemu z ich ułożeniem a niestety często mam ten problem.



 Bardzo ucieszył mnie także fakt, że po zastosowaniu zarówno szamponu jak i maski na moich włosach nie pojawił się łupież. Jestem zadowolona z tego zestawu i na pewno do niego wrócę nie raz.  Dla mnie  jest to duet na 5+ więc polecam.



Producent kosmetyków - V.Laboratories





PODPIS



Nowszy post Starszy post Strona główna

9 komentarzy:

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)