Otulamy się pięknymi zapachami z Aroma Home.

By | 11:36 40 comments


CANDLES / ŚWIECE
                                                   FRESH LINEN

Podkreśl unikalny klimat magicznych chwil i ciesz się oryginalnymi zapachami naszych świec. Elegancki słoiczek będzie ozdobą każdego wnętrza.


AROMATYZACJA

Wszyscy uwielbiamy zapach świeżego, wysuszonego na powietrzu prania. Udało nam się zamknąć ten aromat w produktach Fresh Linen. Przygotuj się na nuty sosny i eukaliptusa, pobudzający kwiat pomarańczy oraz niebanalny aromat dębowego mchu.


Świeca w małym elegancki słoiczku. Wypala się dość równomiernie. Pachnie cudownie w całym domu czuć piękny zapach hm rozwieszonego prania :)  Zapach bardzo ładny nie przesadzony, przyjemny dla nosa. Po zgaszeniu świeczki w domu jeszcze przez dłuższy czas czuć ten piękny zapach. 




SPRAY 300ML
                                                     FRUIT DREAM

Wygodny w użyciu odświeżacz w sprayu błyskawicznie uwalnia wspaniały aromat dokładnie wtedy, gdy tego potrzebujesz. Połączenie substancji odświeżającej z wodą sprawia, że zapach jest subtelny i zmysłowy.


AROMATYZACJA

Natura jest dla nas niewyczerpanym źródłem inspiracji.  Energetyzujące aromaty bergamotki i dojrzałej gruszki zrównoważone słodkim melonem mogą dziś spełnić Twój owocowy sen o letnim ogrodzie w środku miasta.


Spray w ładnej przeźroczystej buteleczce, z bardzo praktycznym atomizerem, który działa bez zarzutu.


Po pstryknięciu czujemy piękny owocowy zapach ja czuje w nim przewagę melona. 


Zapach jest dość mocno wyczuwalny zaraz po pstryknięciu potem utrzymuje się przez jakiś czas w pomieszczeniu. 



ZAPACH AROMA CAR CITY CARD BUBBLE GUM



Aroma Car City Card o zapachu gumy do żucia w formie karty do zawieszenia np. na lusterko.  Można regulować intensywność zapachu przez nacięcie opakowania i stopniowe wysuwanie karty wedle potrzeb.

BE COOL


Człowieku, uśmiechnij się! Zacznij dzień na wesoło, wrzuć na luz i po prostu bądź cool! Grunt to dobre nastawienie.... no i piękny zapach ;)


Oba odświeżacze są do powieszenia w samochodzie, pięknie pachną a ten w kształcie uśmiechniętej buzi sprawia, że za każdym razem kiedy wsiadam do auta chce mi się uśmiechnąć :) 

Wszystkie pokazane powyżej rzeczy sprawią że w powietrzu poczujemy piękny zapach. 


Znacie produkty AROMA ?



Aroma logo

PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

40 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się słoiczek w jakim jest ta świeca :D Zapach też musi być świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kiedy ladnie mo pachnie w domu. Tej marki nie testowalam, ale bardzo mnie zaciekawila :) Mam takiego pecha, ze moje swiece rzadko pachną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Musimy przyznać, że kochamy świece i ta Twoja na pewno spodobałaby się nam :) Super wpis! Firma nam nie znana

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię świece zapachowe, tej nie znam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten odświeżacz jest z wodą? Bo jeśi tak to szkoda, uwielbiam zapach melona. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam produktów Aroma, ale świece zapachowe uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach gumy do żucia mnie kupuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapachowe swiece zazwyczaj kupuję na prezent dla mamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię świeczki zapachowe i chętnie je kupuję. Uwielbiam zapalać je wieczorem i przez godzinkę się relaksować w ciszy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świeczkę chętnie bym poznała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię takie świeczki, ładnie wyglądają i pachną

    OdpowiedzUsuń
  12. Wcale ich nie znam. Musza świetnie pachnieć

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej marki ale opisane przez Ciebie zapachy zapowiadają się świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię zapachy, nie znam tej marki świeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To chyba coś dla mnie.
    Całkiem przyjemnie by się pewnie taką świeczkę paliło.
    Wydaje się interesująca ta firma.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapach rozwieszonego prania? No to ciekawy, nie powiem. :D
    Wolałabym ten owocowy spray.
    Nie znam Aromy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię, kiedy w domu ładnie pachnie, a jeszcze bardziej się cieszę, jeżeli jest to zasługa świec.

    OdpowiedzUsuń
  18. nie znam ale z chęcią ich poznam uwielbiam takie zapachy

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam kiedy w domu pieknie pachnie. Świeczka o zapachu prania brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie spotkałam się wcześniej z tą marką. Świece uwielbiam w każdej postaci, a zapach melona ubóstwiam więc pierwsze dwa produkty są idealne dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świece mogłabym przytulić :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem zwolenniczką odświeżaczy w sprayu, więc chętnie bym go kupiła. Przekonuje mnie również do niego melonowy zapach, bo bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądają naprawdę ciekawie! Uwielbiam świece zapachowe, szczególnie te w szklanych słoiczkach za efektowny wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja niestety nie jestem fanką wszelkiego rodzaju odświeżaczy powietrza...

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam takie zapaszki w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam zapach prania, więc świeczka by mi się na pewno spodobała :>

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam produktów tej marki ale świetnie się prezentują. Lubię takie rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  28. Produktów tej marki nie miałam jeszcze okazji poznać, ale lubię otaczać się pięknymi zapachami, więc i te pewnie wkrótce wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzięki za polecenie fajnego produktu. Bardzo lubię świece zapachowe. Najbardziej lubię zapachy świeże, morskie, orzeźwiające.

    OdpowiedzUsuń
  30. Słyszałam o tej firmie, jednak nie miałam jeszcze żadnych produktów od nich. Ta guma balonowa kusi.

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam świeczki, więc skoro mają je w swojej ofercie to z chęcią poznam ją lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo lubię świece w tego typu słoiczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  33. chętnie bym przygarnęła tą świecę o zapachu świeżego prania! :) uwielbiam taki aromat w świeczkach, więc fajnie, że zapach czuć długo i że jest tak intensywny :) odświeżacze do samochodu zapachu gumy do żucia muszą pachnieć nieziemsko! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ja uwielbiam piękne zapachy w domu i sporo kupuje perfum i odświeżaczy do pomieszczeń. tej serii nie znam. obecnie uzywam perfumu z PERFECT HOUSE i jestem bardzo zadowolona. a świeczek tez mam sporo, zawsze zapalam na wieczór, herbatka + ksiazka :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam świece i zapewne ta by mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam świece zapachowe

    OdpowiedzUsuń
  37. Zupełnie nie znam marki, ale jestem ciekawa świec

    OdpowiedzUsuń
  38. Chyba większość z nas lubi ładne zapachy i w domu tym bardziej, gdyż spędzamy w nim sporo czasu. Dla mnie również wartym zainteresowania jest oczyszczacz powietrza zdrovi, gdyż wiem jak bardzo ważne jest to czym oddychamy. W takim wypadku nasze powietrze w pomieszczeniach jest o wiele zdrowsze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)