Naturalny żel oczyszczający do twarzy i ciała z solanką i rumiankiem 2 w 1 MED

By | 08:29 51 comments
Naturalny żel oczyszczający do twarzy i ciała z solanką i rumiankiem 2 w 1 MED

 
 Seria MED przeznaczona jest dla osób o szczególnie wymagającej skórze.  Kosmetyki z tej linii mają w składzie Naturalną Solankę, która słynie ze swoich wspaniałych właściwości terapeutycznych działających szczególnie kojąco w  przypadku dolegliwości skórnych.   Naturalna Solanka pochodząca z podziemnych źródeł powstaje w wyniku odkładania się soli morskiej i wyróżnia się najwyższym stopniem czystości. Solanka zawiera ponad 100 minerałów i mikroelementów - jest produktem w całości naturalnym. 



Formuła żelu zawiera cenne składniki o właściwościach łagodzących, skomponowanych tak, aby zapewnić jak najlepsze oczyszczanie dla wrażliwej, skłonnej do podrażnień, suchej skóry twarzy i ciała.  Dzięki zawartości kwasu hialuronowego zapobiega utracie wody oraz zmniejsza uczucie napięcia i swędzenia skóry.  Polecany dla osób cierpiących na łuszczycę oraz AZS.



Żel  delikatnie oczyszcza skórę, nawilża, zapewnia skórze przyjazny poziom pH, zachowuje naturalny, ochronny płaszcz kwasowy skóry a także przeciwdziała utracie wilgoci i podrażnieniom.

 
Dzięki wyciągowi z kwiatów organicznego rumianku pochodzącego z kontrolowanych upraw organicznych, wspomaga regenerację podrażnionej skóry i chroni  ją przed szkodliwym wpływem środowiska.
- naturalny zapach
- bez parabenów,
- bez glikolu,
- bez sztucznych barwników
- bez silikonu
- bez Phenoxyethanolu
- bez PEG i SLS
- bez składników GMO
- fizjologiczne pH
- hypoalergiczny


Kluczowe składniki:
  • 3% Naturalna Solanka łagodzi podrażnienia, dostarcza szereg substancji odżywczych pozwalających  utrzymać skórę w naturalnej równowadze. Solanka zawiera ponad 100 minerałów i mikroelementów.
  • Wyciąg z kwiatów rumianku  składnik zmiękczający szorstką i suchą skórę, zawiera witaminy C i PP. Dzięki właściwościom  kojącym, łagodzącym, odświeżającym ma szerokie zastosowanie w kosmetyce.  Działa przeciwzapalnie (dzięki zawartości azulenu), antybakteryjnie, przeciwalergicznie i łagodzi podrażnienia. Zmniejsza obrzęki, zmiękcza, poprawia koloryt skóry, ujędrnia i delikatnie wybiela skórę.
  • Betaina pochodzenia roślinnego nawilża, nadaje skórze wyjątkowe odczucie jedwabistości
  • Witamina E (Tocopherol) - substancja o działaniu antyoksydacyjnym (przeciwutleniającym), hamuje procesy starzenia się skóry wywoływane np. promieniowaniem UV lub dymem papierosowym.  Jest doskonałym czynnikiem hamującym rodnikowe utlenianie lipidów w naskórku i skórze właściwej. Witamina E wykazuje zdolność wbudowywania się w struktury lipidowe błon komórkowych, dzięki czemu wzmacnia barierę naskórkową. Wzmocnienie bariery naskórkowej nie tylko utrudnia wnikanie substancji obcych i zapobiega podrażnieniom, ale także hamuje TEWL (transepidermalną utratę wody) dzięki czemu wpływa na poprawę nawilżenia skóry. Zapobiega powstawaniu stanów zapalnych, wzmacnia ściany naczyń krwionośnych i poprawia ukrwienie skóry.


Skład:
AQUA • COCO-GLUCOSIDE • SODIUM COCO-SULFATE • SUCROSE • BETAINE • SODIUM CHLORIDE • CITRIC ACID • GLYCERYL OLEATE • ACACIA SENEGAL GUM • CHAMOMILLA RECUTITA FLOWER EXTRACT • XANTHAN GUM • BISABOLOL • GLYCERIN • TOCOPHEROL • HYDROGENATED PALM GLYCERIDES CITRATE • LECITHIN • ASCORBYL PALMITATE • PARFUM • SODIUM BENZOATE

S

Opakowanie bardzo przyjazne oku z prostą szatą graficzną. Butelka posiada zamknięcie typu klik, a jej pojemność to 250ml.  Z tyłu opakowania znajduje się naklejka z informacją o produkcie w języku polskim. Zapach jest bardzo delikatny, lekko rumiankowy przyjemny dla nosa. 




Żel to rzeczywiście produkt 2w1, gdyż możemy go stosować jako żel do mycia twarzy lub ciała. Bardzo dobrze sprawdza się przy demakijażu dobrze go zmywa. Produkt dobrze się pienie i pozostawia uczucie naprawdę dobrze umytej skóry. Nie przesusza skóry, nie spowodował również żadnego podrażnienia. 



Ogromny plus za delikatność i pozostawienie skóry gładkiej. Jeżeli nie macie problemu z przesuszoną skórą, to po użyciu żelu nie ma konieczności nakładania balsamu. Cena: ok 18-19 zł za 250 ml. 




Cosnature znajdziecie zarówno w ofercie Hebe, Apteki DOZ, Apteki Cefarm + drogeriach Eko, ale także na stronie Biobeauty.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Przypominam o konkursie :) 

A teraz niespodzianka dla Was :) 

Możecie w niej wygrać :



 


Wystarczy, że jesteście publicznymi obserwatorami bloga TODOARMO oraz w  komentarzu 
odpowiecie na pytanie : 


"Jakie dowolne miejsce na świecie chcielibyście zobaczyć - i dlaczego"


Zgłoszenia wysyłamy : TUTAJ 




PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

51 komentarzy:

  1. Zdecydowanie musze wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cosnature znam, bo mam kilka produktów, ale tego nie miałam okazji uzywac.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego produktu. Może kiedyś zakupię, jak na razie muszę dokończyć używanie kosmetyków, które ostatnio kupiłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego kosmetyku, jednak wiem ze rumianek lubi mnie uczulac i nie jest kompletnie dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam ten zel i wspominam go bardzo miło

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię żele, które od czasu do czasu mogę użyć też do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi przekonująco chociaż ja za marką nie przepadam i nie wiem czy się skuszę. Miałam 4 produkty i z żadnego nie byłam zadowolona w 100% - pod koniec stosowania każdy dał mi jakieś ale...

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Aż tyle minerałów? Jestem pod wrażeniem.
    Normalnie wszystko przemawia na jej korzyść.

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że warto po niego sięgnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Produkty tej marki bardzo dobrze się u mnie sprawdzają, więc chętnie wypróbowałabym również ten, szczególnie, ze ma tyle plusów :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę przestowac nie znam nic z tej marki ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. chciałam go kiedyś spróbować, ale nagle nastał jego brak. Może kiedyś

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tej firmy kuszą mnie kosmetyki do włosów :) Będę musiała coś kupic, bo widzę, że firma jest wychwalana :))

    OdpowiedzUsuń
  14. sprawdzę czy w tej linii jest także dostępny szampon bo przydałby mi się solankowy

    OdpowiedzUsuń
  15. Żel cudnie się prezentuje, ale zamiast niego z chęcią zabrałybyśmy tego flaminga z tła! :D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha mój najnowszy nabytek dopiero co kupiony :) ciesze się że się podoba :)

      Usuń
  16. Namówiłaś mnie na jego kupno :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę go spróbować, bo ja ostatnio niestety trafiam na same żele, które mnie wysuszają. Tej marki miałam kilka kosmetyków i były całkiem niezłe.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tego kosmetyku, ale chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. duży plus za skład! :) akurat tego produktu nie znam, ale marka nie jest mi obca :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Musze skusić się na jakiś produkt tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mam problemów skórnych, ale z chęcią przetestowałabym ten żel.

    OdpowiedzUsuń
  22. Naturalny zapach mnie nie przekonuje, bo lubie gdy coś pachnie naprawdę ładnie i najlepiej intenyswnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zainteresowałaś mnie tym żelem. Skoro tak fajnie działa to chętnie go wypróbuję na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Produkty Cosnature cenię za naturalny skład, z tej serii mam krem do rąk i świetnie się u mnie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  25. nie znam jeszcze tego produktu, chyba muszę sama go przetestować

    OdpowiedzUsuń
  26. Z pewnością trafi w moje łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ach, ale mi się spodobał ten żel
    Super, z chęcią bym go przetestowała.
    Jak zwykle - ciekawie.
    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super, właśnie najbardziej cenię sobie naturalne kosmetyki, a nie jakieś drogeryjne nie wiadomo co. Na pewno kiedyś się skuszę i zakupię.
    Zapraszam na przedpremierową recenzję książki Surogatka Louise Jensen. Książka zdecydowanie warta przeczytania !

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/02/surogatka-louise-jensen.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Chciałabym zwiedzić Los Angeles, by przekonać się jak bardzo różni się od tego pokazywanego w filmach :)

    Co do produktu to dla mnie bardzo ciekawa propozycja i być może ją zakupię. :)

    egzemplarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Zachęcona recenzją i ilością pozytywnych odczuć komentujących, na pewno po niego sięgnę i sprawdzę, czy ja również będę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie słyszałam nigdy o tej marce, ale świetnie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow, jaki ładny i delikatny skład. Z tego co się orientuje, ten żel jest właśnie dostępny w Hebe. Wypróbuję następnym razem jak skończę średniaka od Evree. U mnie też do twarzy stanowi ostatni krok skutecznego oczyszczania twarzy, zaraz po oleju myjącym ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawy produkt, nie słyszałam o nim wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  34. przyzwoity skład! To lubię w kosmetykach. Mam z tej marki Szampon i odżywkę i bardzo je lubie

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo lubię kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Znam tylko dwa kosmetyki tej marki, odżywkę do włosów i balsam-ten drugi kompletna klapa.

    OdpowiedzUsuń
  37. Unfortunately, I do not know anything about this bran dear,but its look interesting i would love to try it..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  38. osobiście zakochałam się w olejkach cosnature i wierzę, że są dobra i zaufaną marką pod każdym względem :)

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo dobrze, że ci przypadł do gustu

    OdpowiedzUsuń
  40. Z chęcią go wypróbuję! :) Już nawet go zamówiłam- w aptece Melissa kosztuje nawet 16 zł! :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam produkty naturalne. Powodzenia biorącym udział w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Też miałam ochotę go wypróbować, jednak bałam się, że nie sprosta moim oczekiwaniom. Po Twojej recenzji w końcu je zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo lubię kosmetyki od Cosnature. Sama miałam okazję wypróbować ten produkt i jestem nim zachwycona. Ma piękny zapach i doskonale oczyszcza skórę, nawet z głębokich zanieczyszczeń.

    OdpowiedzUsuń
  44. Dla mnie to coś nowego ale widzę że cena bardzo przystępna i chyba sprawdzę jak u mnie zadziała.

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak tak dobrze spisuję się u Ciebie, będe musiała go wypróbować :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)