Perfumowany żel Vabun Gold idealny dla mężczyzn.

By | 09:34 48 comments


Perfumowany żel Vabun Gold



Na początku powiem tylko, że seria Gold jest bardzo niewdzięczna do fotografowania i naprawdę spędziłam mnóstwo czasu by jakiekolwiek zdjęcie nadawało się do opublikowania. Wszystko odbija się od etykiet i niestety zdjęcia są jakie są za co przepraszam, ale starałam się jak mogłam by wyglądały jak najlepiej.  


Sama etykieta żelu jest piękne w stylu glamour i nawiązuje do luksusu. 


Butelka jest plastikowa, lekka i poręczna. Zamykana jest na klik. Dodatkowo etykieta nie zasłania całej butelki, dzięki czemu widzimy ile żelu Nam jeszcze pozostało. Pojemność butelki to 250 ml.


Żel można kupić w sklepie internetowym VABUN, sieci drogerii Hebe oraz salonach mody męskiej Pako Lorente


Żel w promocji możemy kupić już za 10 zł. 


Żel ma fajną konsystencję nie jest za wodnisty, dzięki czemu z łatwością możemy wydobyć odpowiednią ilość produktu. Bardzo fajnie się pieni. Czyści, odświeża i nie powoduje uczucia szorstkości. Pachnie bardzo ładnie i dość intensywnie, na skórze jego zapach utrzymuje się jakiś czas, natomiast po wejściu do łazienki zapach jest wyczuwalny dość długo. 
  

Ogólnie mojemu mężowi bardzo ten żel przypadł do gustu. Mi osobiście także bardzo podoba się zapach.  Myślę że ten żel jest idealny dla mężczyzn , którzy cenią sobie piękny zapach na swojej skórze. 


Znacie produkty Vabun ? 



logo




PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

48 komentarzy:

  1. Ja mężowi podbieram czasami żele przy myciu hihihi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Używać okazji nie miałam rzecz jasna, ale wąchałam i zapach bardzo mi się podobał :D Pochwały wymaga też szata graficzna opakowania, bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie ten zapach, mój mąż też bardzo polubił bo szybko żuzyl.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dość kiczowate opakowania :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie się podobają:D jestem ciekawa tego zapachu. a marki szczerze mówiąc nie znałam wcześniej:)

      Usuń
  5. Vabun ma teraz sporo popularnosc na blogach. Ja go nie znam, ale chetnie bym poznala:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój chłopak to ma i polecam - zapach cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo elegancko prezentuje się ten żel. Czytałam już kilka opini o nim i zawsze pozytywne co nakłania mnie do jego kupna dla męża

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe opakowania, ciężko fotografować takie rzeczy, znam to ;) Żel Wyglada jak idealny materiał na prezent

    OdpowiedzUsuń
  9. MOJ MĄŻ RÓWNIEŻ MA TE ZELE <3 JEST Z NICH ZADOWOLONY JA UWIELBIAM ZAPACH :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tanie są te żele :P Jeszcze nie miałam tych kosmetyków, ale widzę, że dużo osób lubi ich zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też doceniam opakowanie, wyróżnia się id tych wszystkich granatowych lub szarych..

    OdpowiedzUsuń

  12. Mój chłopak używał tego żelu, przyjemnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię perfumowanych żeli pod prysznic. :) Ani dla siebie, ani dla mojego faceta.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne mają perfumy, miałam okazję testować świetne są <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten zapach mnie uwiódł - mój mąż jak wraca z łazienki po wieczornym prysznicu tak pachnie, że lgnę do niego jak magnes.

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam kiedyś o ich perfumach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam perfumy z serii gold i maz jest zadowolony. Pachna dlugo i sa trwałe

    OdpowiedzUsuń
  18. zna, a właściwie mój mąż zna, jesteśmy zadowoleni i ten piękny zapach ach...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ma nawet swietne ekskluzywne opakowanie :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/02/kurtka-khaki-mix-stylow.html

    OdpowiedzUsuń
  20. koniecznie muszę mężowi sprezentować:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy produkt i cena przystępna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Myślałam, że będzie droższy ten żel coś w okolicy 40-50 zł a tu zaskoczenie. Może zakupie swojemu jako prezent? :D

    OdpowiedzUsuń
  23. chętnie zakupię mojemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałyśmy i dałyśmy tacie :) Jak na razie widzimy, że jeszcze z opakowania nic nie ubyło, ale czekamy cierpliwie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. To prawda, że zapach utrzymuje się dość długo :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie słyszałam o tych produktach z Vabun. :)
    egzemplarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam tej marki ale może sprezentuje zestaw tej marki mojemu Mężczyźnie na walentynki ☺

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubię te kosmetyki. Maja piękny zapach. Bardzo mi się podobają i mojemu facetowi również.

    OdpowiedzUsuń
  29. fajne żele :)
    zaobserwowałam twojego bloga,zapraszam do mnie mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  30. Mój mąż ma żel i perfumy z tej serii. Używa ich na co dzień. Bardzo lubię ten zapach na jego skórze.

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam okazję wąchać tego żelu i zapach jest naprawdę bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mój Darek bardzo polubił się z tym żelem zapach ma piękny!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajne opakowanie, takie idealne na prezent. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przyznam, że nie wiedziałam, że dostępne są również żele tej marki. Taki perfumowany wydaje się być ciekawym rozwiązaniem :) Muszę powiedzieć o nim chłopakowi, może się na niego skusi.

    OdpowiedzUsuń
  35. Mój mąż dostał całą serię żeli i perfum od Vabum i znalazł się wśród nich śliczny zapach, jednak nie pamiętam nazwy. Fakt, złoto ciężko sfotografować.

    OdpowiedzUsuń
  36. Kupię narzeczonemu, mam nadzieję że się spodoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mój narzeczony miał ten żel i bardzo go chwalił! A zapach świetny!

    OdpowiedzUsuń
  38. Opakowanie bardzo ładnie wygląda ale faktycznie mogę się domyślać jak ciężko było sfotografować :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mój Drogi także go ma w wersji złotej i czarnej. Moim zdaniem złota o wiele piękniej pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  40. mój lubi produkty z Vabun, ale sport :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Żeli pod prysznic nigdy nie za wiele. Muszę kupić mojemu mężowi te z Vabun. Mam nadzieję, że i jemu się spodobają, bo dużo osób wychwala :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Mój mąż właśnie kończy trzecią buteleczkę tego żelu i bardzo sobie zachwala. Przyznam, że ja też, bo po prysznicu pachnie obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie znam zapachu, przy najbliższych zakupach go na pewno sprawdzę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)