Zadbajmy o Nasze dłonie i paznokcie - olejek z kwasem hialuronowym .

By | 09:02 40 comments


EKSKLUZYWNY OLEJEK DO DŁONI I PAZNOKCI Z KWASEM HIALURONOWYM 


Olejek stanowi połączenie naturalnych olejków oraz kwasu hialuronowego. Specjalnie dobrany kompleks olejków (słodkie migdały, makadamia, kokos) zapewnia komfortową pielęgnację dłoni i paznokci. Uelastycznia i wzmacnia płytkę paznokcia chroniąc ją przed łamaniem i rozdwajaniem.



Olejek to połączenie naturalnych olejków i kwasu hialuronowego. Składniki takie jak migdały, makadamia i kokos zapewniają komfortową pielęgnacje dłoni i paznokci. Olejek wzmacnia płytkę paznokcia uelastyczniając ją, dzięki czemu paznokcie są chronione przed łamaniem i rozdwajaniem. Regularne stosowanie pozytywnie wpływa na stan Twoich paznokci, które są mocniejsze, gładsze i błyszczące. Kwas hialuronowy posiada właściwości nawilżające, zatrzymując wodę w głębszych warstwach skóry, poprawiając jej integralność i elastyczność. Olejek działa również przeciwzmarszczkowo. Skóra dłoni odzyskuje gładkość, miękkość i elastyczność.



Olejek w małej poręcznej buteleczce z pipetą za pomocą której z łatwością nabierzemy odpowiednią ilość produktu. Ja mimo, iż ten olejek bardzo szybko się wchłania, nie lubię mieć lepkich dłoni, więc stosuje go zawsze na noc. Nie należy przesadzać z ilością nakładanego olejku wystarczy na prawdę jego nie wielka ilość. Podczas wsmarowywaniu czujemy piękny zapach, lekka nuta migdałów, zapach utrzymuje się również jakiś czas na dłoniach i paznokciach. Zauważyłam, że po pewnym czasie od jego stosowania moje paznokcie przestały się rozdwajać co mnie bardzo cieszy, gdyż ostatnio mam z tym mega problem. Dodatkowo skóra dłoni stała się gładka, miękka i nawilżona.
Olejek można kupić już za 11 zł, więc za taką cenę na prawdę warto go mieć. 


Stosujecie olejki do dłoni i paznokci ?


Znalezione obrazy dla zapytania loton logo


PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

40 komentarzy:

  1. Nie stosuje ich, ale bardzo mnie zaciekawil, bo lubie miec zadbane i ladne dlonie i paznokcie, chociaz moje skorki to masakra :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Po wielu eksperymentach z pielęgnacją paznokci zatrzymałam się na olejku jojoba... dla mnie nie ma nic lepszego.

    OdpowiedzUsuń
  3. cena super, własnie takiego kosmetyku szukam

    OdpowiedzUsuń
  4. super, że olejek wpłynął na lepszą kondycję paznokci. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwas hialuronowy zawsze dobrze się u mnie sprawdzał. Cena 11 zł jest bardzo zachęcająca, więc wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam olejki, rewelacyjnie wpływają na stan mojej płytki paznokci. Jestem pozytywnie zaskoczona ceną, która jest bardzo korzystna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam, że Loton ma takie olejki :) Chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używam olejków.. Nie lubię ich konsystencji na dłoniach :)

    recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. a jakie fajne to opakowanko :) 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie stosuje takich olejków, ale jak paznokcie będą się mi rozdwajać to po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Akurat miałam szampon tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Do dłoni nie wiem cy bym się zdecydowała, ale do paznokci chętnie bym wypróbowała, olejki bardzo dobrze wpływają na moja płytkę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super chętnie kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dłonie to wizytówka kobiety więc warto o nie dbać np przy użyciu takiego olejku. Niestety go nie znam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy produkt a pierwszy raz go widzę! Uwielbiam aplikację kosmetyków za pomocą pipety.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nuta migdałów brzmi ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  18. taki olejek by mi sie przydał zwłaszcza po 12 godzinach pracy w gastronomii :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/04/z-motywem-kwiatow.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem czy bym wyprobowala nie lubie jak mi sie cos lepi :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaciekawił mnie ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślę że kiedyś go wypróbuję Tym bardziej że wzmacnia paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kwas hialuronowy lubię nakładać na twarz. Ale ciekawa jestem jak sprawdziłby się na moich dłoniach i paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  23. oj moje paznokcie po hybrydach stały się ostatnio bardzo słabe i szukam czegoś co pomogłoby mi je odratować :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie używam olejków więc to nie moja bajka. Markę kojarzę z kioskiem Ruchem i sprayem do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawa jestem jak u mnie sprawdziłby się ten kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  26. nie znam tego produktu ale bardzo mnie ciekawi jak zadziałałby u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Olejki stosuje tylko do paznokci, do rąk zazwyczaj kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Właśnie testuję od nich nowości, ale tego olejku nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo mnie ciekawił, ale swojego czasu nie znalazłam żadnych opinii. Teraz jestem jeszcze bardziej zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierwsze słyszę o tym olejku. Moim paznokciom i skórkom wokół nich przydałoby się takie olejkowe odżywienie. Chętnie wypróbuję ten specyfik :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przydałby mi się taki olejek :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo lubie buteleczki z pipetka:) jak przeczytalam ze ekskluzywny to od razu pomyślałam o to drogie, a tu taka dobra cena. Mam na niego ochote :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Produkt nie dla mnie, ponieważ nie lubię olejków.

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie stosuje olejków do dłoni i paznokci. Do dłoni używam kremu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)