Sekretne życie autorów lektur szkolnych.

By | 19:50 25 comments





Sławomir Koper
"Sekretne życie autorów lektur szkolnych".


Autorzy lektur szkolnych przedstawiani są jako posągowe postacie pozbawione wad i namiętności. Niewiele wiemy o ich prawdziwym życiu, które często było znacznie bardziej dramatyczne i urozmaicone, niż dzieła, które po sobie pozostawili. A ze względów wychowawczych nie wypadało informować dziatwy, że ich podręcznikowe wzorce umierały na wstydliwe choroby, były uzależnione od alkoholu czy narkotyków, albo miewały nieszablonowe skłonności intymne. 

W książce znajdziemy biografię znanych autorów, ale z zupełnie innej strony. Wiele cytatów oaz ciekawych grafik pozwala Nam spojrzeć na znanych autorów z całkiem innej strony. Na pewno czytając nie jedną lekturę stawialiśmy ich autorów na autorytet jednak okazuje się , że nie są oni tacy święci i nie jeden z nich prowadził bardzo bujne życie. W szkole klepiemy na pamięć biografię urodził się ? mieszkał w? itd. jednak czasami warto poznać inną zaskakującą biografię by przekonać się jak czasami zabawne i ekscytujące życie mieli znani autorzy lektur. Dla osób , które lubią poznawać inne zaskakujące fakty i odkrywać całkiem inną historię znanych osób ta książka będzie idealna.  Nie tacy święci jak ich malują to doskonałe podsumowanie opisu tej książki.

 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Niestety wilgoć coraz częściej widziana jest na ścianach w Naszych domach . Na szczęście na rynku dostępne są firmy , które w profesjonalny sposób pomogą Nam w tym problemie. Osuszanie budynków to jedyny sposób by pozbyć się niechcianej wilgoci. 

Nowszy post Starszy post Strona główna

25 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że bardo ciekawa propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiłaś mnie tą książką. Zazwyczaj nie sięgam po takie lektury, ale tą chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze, w sklepie nawet bym na tą książkę nie wspomniała. Lektury szkolne sprawiły że nie lubię czytać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa propozycja, jeszcze się z nią nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Widziałam jak pani w Galerii czytała :) byłam wtedy ciekawa co to dokładnie za książka

      Usuń
  6. Chętnie podrzuciłabym tego typu mojej córce, która straaaasznie marudzi jeśli chodzi o lektury...może chociaż odrobinę zmieniłaby zdanie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Być może mój syn zainteresował by się tą książką, ale tego nie wiem, więc możliwe, że to sprawdzę za jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
  8. To książka dla mnie. Chętnie bym po nią sięgnęła, a okładka jest boska. Trafia idealnie w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tytuł moze i zachęca do przeczytania od mnie nie za bardzo zainteresowała ta książka. Ciekawą ma okładkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem po lekturze ;-) mnie bardziej zaciekawił wydawca, przez co nie wiem, czy do końca wierzyć w te historie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie czytałam tej książki i jakoś mnie nie przekonuje. Nie czuje się zainteresowana tym razem.

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam takie ciekawostki z życia słynnych ludzi

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie ciekawostki to powinny być uczone na polskim! O ileż fajniej by się czytało książkę, nawet cegłę, nawet wierszem, wiedząc, że autor był zwyczajnym człowiekiem, a nie posągiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tej książka. Ale myślę że poznam ja w niedługim czasie. Bo jestem nią zaciekawiona.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mignęła mi ta książka na Facebooku, ale w końcu się na nią nie zdecydowałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdzie nie widziałam tej książki, ale ma bardzo pozytywną okładkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawa książka :) chętnie po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem bardzo ciekawa sposobu przedstawienia biografii tych autorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pamiętam jak w latach szkolnych unikałam lektur heheh :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jedna z niewielu lektur jaką przeczytałem, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny artykuł, czekam na następne.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy blog, będę częściej tu zaglądać i polecę znajomej o na też lubi takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)