Cudny zapach zamknięty we flakoniku róży.

By | 20:22 13 comments



WODA Perfumowana Volare Moments





Miłość jest podróżą wypełnioną pięknymi chwilami - dużymi czy małymi, ale zawsze ważnymi. To właśnie one czynią twoją historię miłośną i wyjątkową. Celebruj wszystkie cenne wspomnienia z Volare Moments.
Zapach kwiatowy. Nuty zapachowe: róża stulistna, osmantus, irys



Piękny flakonik w kształcie róży skrywa w sobie cudowny kwiatowy zapach. Na początku zapach może wydawać się być bardzo intensywny jednak po chwili się ulatnia i pozostawia przyjemną delikatną nutę zapachową.  Zapach jest cudowny i na pewno pozwoli celebrować nie jedną wyjątkową chwilę. Flakonik bardzo wygodnie trzyma się w ręce . Zapach cudowny flakonik piękny czegoż chcieć więcej od wody perfumowanej. 



Nowszy post Starszy post Strona główna

13 komentarzy:

  1. Ten zapach na pewno podobał by się mojej mamie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tego zapachu, z wielką chęcią bym chciała powąchać. Myślę że zapach by mi się spodobał, flakon ma faktycznie świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Flakonik jest przepiękny, bardzo mi się podoba! Niestety nie dla mnie, ponieważ nie jestem fanką różanych aromatów. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten flakonik wygląda nieziemsko i mam nadzieję, że tak samo dobrze pachnie jak wygląda. Nie ma co: z chęcią bym te perfumy komuś sprezentowała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Flakon bardzo pomysłowy. Kojarzy mi się z zapachem dla nastolatek. Dawno nie sięgałam po nowości od Oriflame, a zapachy mają cudne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Flakonik wygląda przeuroczo. A co do zapachu to z chęcią przekonam się osobiście czy będzie pasował i mi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam tę serię perfum. Miałam dwa inne zapachy, kupiłam je ze względu na flakonik właśnie. Ciekawa jestem bardzo tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Flakon jest śliczny, ale nie przepadam za różą w perfumach. zawsze muszę dokładnie obczaić taki zapach i sprawdzić czy nie jest dla mnie zbyt wyczuwalna.

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie zapachy, a flakonik jest uroczy, postarali się, chętnie bym wypróbowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ten flakon jest piękny!!! Uwielbiam wszelkiego rodzaju cudne buteleczki, ale oczywiście to ich zawartość gra główną rolę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Flakonik przyciąga uwagę, a zawartość z chęcią bym poznała. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam chyba jakąś inną wersję tego zapachu bo flakonik miał inne pudełko i złotą zakrętkę. Czy Twoja wersja to jakaś nowość w katalogu?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)