Nieśmiertelnik pomysłem na fajny prezent.

By | 08:21 21 comments


Co to takiego jest nieśmiertelnik  ?



Nieśmiertelnik
 – nazwa używanego w wojsku elementu systemu identyfikacji żołnierzy w razie ich śmierci, bądź ranienia. Jest to kawałek blachy z perforacją ułatwiającą jej przełamanie na dwie części, którą żołnierz nosi na łańcuszku na szyi. Na blasze wytłoczone są numery identyfikujące żołnierza. Może też składać się z dwóch blaszek identycznej treści noszonych razem (ten drugi system używany jest we współczesnej armii amerykańskiej). Amerykańskie nieśmiertelniki zawierają następujące dane: nazwisko, imię, numer ubezpieczeniagrupa krwi i wyznanie. - źródło Wikipedia


To prawda , że może kiedyś taki nieśmiertelnik był noszony tylko i wyłącznie przez żołnierzy , jednak teraz staje się on coraz bardziej powszechną i modną ozdobą zwykłych ludzi. Taki srebrny nieśmiertelnik z grawerem może symbolizować na prawdę wiele rzeczy. Jednym z jego wielu atutów jest fakt, iż grawer , który się na nim znajdzie jest dobierany indywidualnie według potrzeb i wymagań osoby , która będzie go nosić.

Co może znaleźć się na nieśmiertelniku ?
  • dowolny tekst
  • dowolny symbol 
  • numer telefonu
  • grupa krwi
  • znak zodiaku

Taki nieśmiertelnik możemy kupić sobie sami lub też może on okazać się super pomysłem na prezent. Na pewno po za fajnym wyglądem może on być srebrny a nawet i złoty okaże się piękna i niepowtarzalną ozdobą a także pamiątką na lata.




Nowszy post Starszy post Strona główna

21 komentarzy:

  1. Sama nosiłam nieśmiertelniki długi czas. Zgubiłam je i żałuję, bo bardzo byłam do nich przywiązana. Mój tata również nosi i raz uratowały mu życie, bo ma na nich wybitą nazwę choroby i dzięki temu sanitariusze wiedzieli co robić kiedy stracił przytomność na ulicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie takie zastosowanie jest dla mnie najlepsze. Ciekawa jestem czy np. nieśmiertelnik z oświadczeniem woli oddania organów by się sprawdził.

      Usuń
  2. Nieśmiertelniki zrobiliśmy sobie z moim narzeczonym na zeszłorocznych wakacjach z naszymi imionami i datą rozpoczęcia związku. Fajna pamiątka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mężczyzn mi się taki nieśmiertelnik podoba, zwłaszcza umięśnionych klatach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś bardzo kusiły mnie nieśmiertelniki, nawet chyba miałam jeden, ale potem jakoś mi przeszło, teraz z chęcią sprawiłabym sobie taki dodatek :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki typ bizuteri nigdy mnie nie interesował. Jako biżuteria męska może być ale jako kobieca to mi jakiś nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieśmiertelnik to naprawdę fajny pomysł na prezent, sama chciałam kiedyś taki dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł na dodatek do prezentu dla faceta..Mój małżonek ma schowane swoje nieśmiertelniki wojska - tak na pamiątkę i ich nie nosi..Może takie dodatkowe sprawiłyby mu radochę?

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo że uważam że to całkiem fajny pomysł na prezent to nie lubię nieśmiertelników.
    Wiem że gdyby mi ktoś go kupił to by leżał w szafce

    OdpowiedzUsuń
  9. myślę że to fajny prezent dla mężczyzny, ja chyba raczej bym go nie nosiła :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestem fanką nieśmiertelników, ale znam dużo osób, które je lubią. Jest to fajna opcja, gdy masz na coś uczulenie,bo można zamieścić na nich taką informację, która może się przydać np podczas wypadku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście to dość ciekawy pomysł. Choć osobiście nie przepadam za takim gadżetem

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio dostałem taką skarbonkę na 5 zł, którą można spersonalizować dowolną grafiką i co fajne skarbonka również może być kalendarzem.

    https://skarbonkaroku.pl/

    Fajny pomysł na prezent nie tylko na dzień chłopaka, ale i na inne okazję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedys miałam taki naszyjnik. A dokładnie dostałam go od byłego chłopaka. Ale gdzie to mam sama nie wiem..

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś miałam taki naszyjnik ale gdzieś mi się zapodział ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś nosiłam taki, miałam wybite daty z ówczesnego związku :) Gdzieś się teraz pewna walają :p

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy czegoś takiego nie miałam, ale rzeczywiście jest to fajna opcja. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. myślę że to fajny prezent dla mężczyzny, ja chyba raczej bym go nie nosiła :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli tylko mężczyzna lubi taką biżuterię to na pewno warto spersonalizować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. to dobry prezent, szczególnie dla faceta :) oni zwykle nie noszą biżuterii, ale np. nieśmiertelnik, srebrna bransoletka męska gruba w stylu łańcucha to typowa rzecz dla facetów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. to prawda, faceci rzadko chcą coś biżuteryjnego, także nieśmiertelnik byłby fajną sprawą :) mój facet nosi męski krzyżyk z białego złota na cienkim łańcuszku, o innych dodatkach nie myśli ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)