Firma sprzątająca zadba o porządek w Twoim domu.

By | 19:52 16 comments


Kto z Nas nie lubi mieć porządku w domu ? Chyba nie ma takiej osoby , która by nie czuła się zrelaksowana i zadowolona siedząc w czystym i pachnącym domu. 

Jednak nie każdy z Nas lubi sprzątać . Spójrzmy prawdzie w oczy , większość z Nas nie cierpi sprzątania i wolała by czas , który spędza podczas porządków zagospodarować w inny bardziej pożyteczny sposób.

Na szczęście jeżeli Nas tylko stać możemy wynająć odpowiednią firmę, która zadba o porządek w Naszym domu.

HOJO Clean to ogólnopolska sieć sprawdzonych firm i osób sprzątających dla klientów indywidualnych i biznesowych.


Zalety wynajęcia firmy sprzątającej :

  • oszczędność czasu
  • czysty dom bez wysiłku
  • profesjonalizm i rzetelność osób , które sprzątają 
  • sprawdzone środki użyte do sprzątania
Żyjemy w czasach , gdzie wiecznie jesteśmy w biegu i na nic nie mamy czasu. Warto , więc zastanowić się nad wynajęciem takiej firmy , która zadba o ład i porządek w Naszym domu. Czasami przydatne okazuje się powierzenie sprzątania profesjonalistą, którzy w mgnieniu oka doprowadzą do lśniących powierzchni . 


Nowszy post Starszy post Strona główna

16 komentarzy:

  1. Lubię sprzątać, więc nie korzystam z usług tego typu firm.

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas w domu sprzątam ja. Ale moja siostra swego czasu chętnie korzystała z usług takiej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem mam ochotę skorzystać z usług takiej firmy albo zamówić ją do sprzątania za moją mamę w jej domu. Ale zawsze jakieś inne koszty wypadają po drodze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja za bardzo lubie sprzątać, ale w firmach to bardzo dobre rozwiązanie. T3raz myślę ze jest duzo takich firm

    OdpowiedzUsuń
  5. Może jakbym miała wielki dom, to bym korzystała z pomocy. Jak na razie ogarniam wszystko sama, a i jestem taka, że i tak bym wszystko musiała sprawdzić ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że to najlepsze rozwiązania w przypadku własnej działalności - wtedy wiadomo, nie ma się czasu na sprzątanie. Dobrze znać firmy, które są polecane.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja sprzątam sama, jednak w niektórych przypadkach naprawdę warto skorzystać z usług takich profesjonalnych firm. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda lubię sprzątać, jednak praca i inne zajęcia sprawiają że nie mam czasu żeby robić to tak często jakbym chciała.

    OdpowiedzUsuń
  9. od kiedy moje dzieciaki są w przedszkolu sprzątanie to czysta przyjemność ;-) ale kiedy były w domu bardzo rozważałam firmę sprzątającą, bo nie dawałam rady tego ogarnąć

    OdpowiedzUsuń
  10. U nas sprzątam tylko ja - ale ja mam na tym punkcie hopla i obawiam się, że i tak pewnie poprawiałabym po kimś kto by u mnie sprzątał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym żeby mi ktoś posprzatali chociaż raz w miesiącu tak bardzo dokładnie. Ja nie mam czasami weny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mimo że średnio lubię sprzątać, to nie zdecydowałabym się na taką firmę sprzątającą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie korzystam z takich usług :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Firma sprzątająca jest świetnym rozwiązaniem. Warto oczywiście skorzystać z takiej, z polecenia. Mamy więcej czasu dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja bym chętnie wynajęła taką firmę by wysprzątała i dom i ogród ;) w domu to jeszcze dam radę, ale pielęgnacja tak jak zakładanie ogrodu nie jest taka łatwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. przyznam się szczerze że wzbraniałam się przez zatrudnianiem ekspertów, bo szkoda mi było pieniędzy no i to by oznaczało, że nie ogarniam sama domu, ale już mi przeszło ;) jak miałam sama zabrać się za czyszczenie tapicerek, doczyszczenie łazienki z kamienia i szorowanie dywanu na kolanach to stwierdziłam, że co mi szkodzi i od tamtej pory drobne porządki robię sama, ale większe, kompleksowe zlecam firmie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)