Facet na wakacjach

By | 19:50 5 comments







Jeżeli znudziło Wam się czytanie książek w których znajdziecie tylko jedną historię to mam dla Was świetną propozycję. 

Książka Facet na wakacje  to , aż jedenaście pikantnych historii autorstwa takich autorek jak : Paulina ŚwistAgata SuchockaK.C. HiddenstormPatrycja StrzałkowskaAgnieszka SiepielskaAnna WolfJ.B. GrajdaMarta W. StaniszewskaMagdalena WinnickaKinga LitkowiecCharlotte Mils.


Jeżeli ktoś nie lubi mocnych scen łóżkowych to raczej niech sobie daruje tą książkę. Co mnie urzekło to to , że każda z napisanych historii jest zupełnie inna. Przy jednej boli brzuch od śmiechu przy kolejnej pojawia się zaczerwienienie na twarzy , a przy jeszcze innej ma się ochotę na więcej. Historię tu opisane raczej należą do abstrakcyjnych i jest mało prawdopodobne by wydarzyły się w prawdziwym życiu. 

Jedyne co na pewno łączy wszystkie te historię to wakacje. Dlatego też jest to idealna propozycja do zabrania na własne wakacje by się odprężyć i poznać historię zdolnych autorek. 

Każda z tych historii nie jest za długa , więc wręcz się przez nie płynie do końca. Jednak jest też tego minus , gdyż człowiek się wciąga w daną historię a kończy się ona w najmniej odpowiednim momencie. To też mam nadzieję , że przynajmniej co nie które z tych autorek na podstawie tych krótkich opowiadań napiszą dalszą cześć w postaci całej książki. 


Z tyłu książki znajdziemy bardzo fajną okładkę do wycięcia super pomysł bardzo przypadł mi on do gustu.

Na ostatnich stronach możemy też znaleźć pytania do autorek na różne tematy ten pomysł też bardzo mi się spodobał , gdyż mogłam poznać odpowiedzi na pytania od swoich ulubionych autorek książek. 




----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kiedy rzeczy małe są naprawdę małe a potrzebujesz zobaczyć je o wiele większe sięgnij po mikrospkop steroskopowy . Dzięki temu urządzeniu bez problemu obejrzysz wszystko co potrzeba w powiększeniu. Mikroskop USB oraz mikroskop cyfrowy o zaawansowanych formułach są coraz częściej spotykane w warsztatach i stanowią ich stałe wyposażenie. Takie i nie tylko takie cuda znajdziesz : https://diolut.pl/mikroskop-stereoskopowy-cyfrowy-usb-c-45_366.html



Nowszy post Starszy post Strona główna

5 komentarzy:

  1. lubię czasem poczytac takie wakacyjne historie. Nie znam tego tytułu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Okładka zachęca, hahaha. Ciekawa jestem jak wygląda zawartość!

    OdpowiedzUsuń
  3. Historie kilku autorek mogą być ciekawą lekturą. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po tytule domniemam że książka jest o wakacyjnych romansach :) Poszukam w empiku i sprawdzę jak się czyta.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)