Jak zrobić dobre zdjęcie ?

By | 19:27 7 comments




Prowadząc stronę internetową, bloga czy też instagrama warto pamiętać by zadbać nie tylko o treść wrzucanego postu , ale również o "dobre zdjęcie". 

Bardzo często kupujemy lub interesujemy się czymś "oczami". Co to oznacza w praktyce ? Widzimy piękne zdjęcie i już mamy ochotę zakupić czy też przeczytać tekst , który go dotyczy. 

O czym należy pamiętać robiąc zdjęcie ?

  • zadbaj o dobre światło 
  • nie używaj lampy błyskowej
  • schyl się , a czasami nawet połóż 
  • podejdź bliżej 
  • postaw na prostotę 
  • zainwestuj w statyw
Jak fajnie upiększyć zdjęcia ?

  1. Korzystaj z programów graficznych
  2. Zainwestuj w fajne tło np. : https://bingoland.pl/tla-fotograficzne
  3. Poeksperymentuj : cień drzew, chmury a nawet zwykły kieliszek daje super efekt

Czego unikać robiąc zdjęcia ?

  • zbyt mocnej obróbki
  • słońca 
  • kadrowania bez zwracania uwagi na to co jest za modelem
Pamiętaj , że jedyne co cię ogranicza przy robieniu zdjęć to Twoja wyobraźnia. Zaszalej , wypróbuj różne efekty co najważniejsze rób , rób i jeszcze raz rób kolejne zdjęcia , aż przekonasz się jaki sposób jest idealny na to wymarzone przez Ciebie zdjęcie. Nie załamuj się jeżeli ze 100 zrobionych zdjęć tylko garstka nadaje się do pokazania. Jak to mówią praktyka czyni mistrza.





Nowszy post Starszy post Strona główna

7 komentarzy:

  1. Oj ja nie potrafię robić fajnych zdjęć. Spróbuję Twoich wskazówek

    OdpowiedzUsuń
  2. Cenne porady. Niestety nie mam talentu do robienia zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe porady :) Od siebie polecam też zapiznać się z wszystkimi funkcjami naszego sprzętu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre światło, odpowiedni sprzęt... No ale trzeba też mieć odrobinę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydatne wskazówki dla każdego. Trochę praktyki i można się nauczyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam ręki do robienia zdjęć. Spróbuję zastosować te wskazówki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydatny wpis. Ja wciąż się uczę fotografii, więc wszelkie porady chętnie przyjmuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)