Zadbaj o siebie i pozwól sobie na chwilę relaksu.

By | 12:30 12 comments




Mamy teraz dziwne czasy i totalny brak czasu na cokolwiek. Wszystko co robimy - robimy w biegu. Niedawny czas kiedy to większość z Nas siedziała zamknięta w domu mimo , iż wydawało się że będzie czasem relaksu okazał się czasem jeszcze większego zmęczenia. 

Większość osób jest teraz jakoś tak dziwnie zmęczona tym wszystkim co się dzieję. 

Warto , więc znaleźć chwilę na relaks. 

Co może przynieść Nam ukojenie ?

Może zwykłe spotkanie w gronie fajnych przyjaciół ? Rozmowy, żarty , zabawy no kogo to nie relaksuje. 

Na pewno zbawienny okaże się relaks  w postaci odprężającego masażu. Nie ma jak chwila ciszy oraz odprężenia. Taki masaż na prawdę potrafi zdziałać cuda. Każde ciało kiedyś go potrzebuje.

Dla kobiet na pewno relaksem może być wizyta w salonie fryzjerskim , gdzie w profesjonalny sposób zadbają o Nasze włosy. Zmiana wyglądu na pewno ucieszy i spowoduje uśmiech na nie jednej twarzy.

Skoro już zadbaliśmy o zmianę wyglądu w postacie włosów to warto też zadbać o paznokcie. Nie ma jak zadbane , wmalowane może z jakimś szalonym wzorkiem pazurki.

A może tak zaszaleć  i zadbać również o rzęsy i brwi one też na pewno podkreślą piękną twarzy. 

Jeżeli chodzi o Panów dla nich relaks to co innego niż relaks kobiecy. Jednak może i oni skuszą się na relaksacyjną kąpiel w wannie lub też profesjonalny masaż. 

Jeżeli chcecie zadbać o swój relaks to na pewno warto udać się do jakiegoś profesjonalnego salonu np. ttstudiourody.pl gdzie zadbają o to byśmy wyszli od Nich zadowoleni i odprężeni. 







Nowszy post Starszy post Strona główna

12 komentarzy:

  1. Bardzo lubię robić sobie takie przyjemności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda kobieta zasługuje na takie chwile przyjemności. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak raz na jakiś czas można sobie pozwolić. Sama korzystam jak mogę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też czasami lubię skorzystać z zabiegu kosmetycznego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy zasługuje na chwile dla siebie. Kobieta jak i mężczyzna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo szybkiego pędu, trzeba też o siebie zadbać. W profesjonalnym salonie na pewno warto.

    OdpowiedzUsuń
  7. taki masaż czy wizyta u kosmetyczki zawsze poprawia mi humor ;) na relaks lubię też domowe spa, spacery na łonie natury, ostatnio też testuję susz konopny, bo pojawiły się problemy ze snem

    OdpowiedzUsuń
  8. Wizyta w salonie to idealna opcja na prezent dla każdej kobiety. Ostatnio mamie zrobiłam taką niespodziankę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie smaczne ciacho i kawa to prezent idealny, może być w domu, czy w kawiarni, ważne że w miłym towarzystwie. to dla mnie najlepszy relaks i sposób na poprawę samopoczucia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, ciepła kawa i chwila spokoju. Ja się cięszę jak mogę zrobić sobie długą kąpiel.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno nie odwiedzałam kosmetyczki. Ostatnio polubiłam domowe spa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)