Udany czy też nieudany debiut Aleksandry Pakuły - Lekcja Hiszpańskiego.

By | 21:54 11 comments


Na pierwszy rzut oka Adrianna ma wszystko: cudowną córkę, kochającego, przystojnego męża, urodę i karierę. Wiedzie wręcz idealne życie... w bajkowej iluzji, bo gdy tylko zamyka drzwi domu, czar pryska. W końcu, kiedy rozwód i ucieczka od toksycznego małżonka przestają być jedynie jej marzeniem, okazuje się, że to nie koniec problemów. Swoją wolność musi opłacić wysokimi alimentami. Pewna tego, że doświadczyła już wielu bolesnych lekcji i że nie może być gorzej, wyjeżdża do Hiszpanii, gdzie zatrudnia się w restauracji swojego wujka. Tam nie tylko odkrywa, że ma talent do gotowania i że życie to lekcja za lekcją, ale też poznaje mężczyznę, dzięki któremu uczy się, że na naukę nigdy nie jest za późno.

I wszystko mogłoby się w końcu ułożyć, gdyby on i ona nie mieli tylu tajemnic.

Dla sprawcy akt przemocy trwa kilka sekund, dla ofiary ciągnie się do końca jej życia.

Ta książka to głos kobiet, które nigdy go nie mogły mieć.


Kiedy zobaczyłam okładkę tej książki oraz przeczytałam jej tytuł spodziewałam się mega romantycznego romansu z wieloma wątkami w tle. Jednak to tylko pozory, gdyż w książce poruszony został bardzo ważny temat jakim jest przemoc. Nie tylko ta fizyczna , ale również ta psychiczna. 

Dwójka głównych bohaterów została przedstawiona jako osoby które się pożądają jednak wszystko było ze smakiem bez jakichkolwiek wulgaryzmów. Główna bohaterka to osoba z dużą dawką przeszłości nie koniecznie dobrej przeszłości. Jej życie nie należy do łatwych. Po wielu latach postanawia złożyć pozew o rozwód. Jednak jej mąż jest prawnikiem i nie daje o sobie zapomnieć. Adrianna musi płacić alimenty na męża dla mnie dziwny wątek tej książki  Dodatkowo ma na utrzymaniu swoja córkę Klarę. Dziewczyna ledwo wiąże koniec z końcem. Postanawia , więc wyjechać za granicę by tam znaleźć pracę. Niestety wyjazd wiąże się z rozstaniem z córką. Kobieta ciężko znosi rozłąkę jednak udaje jej się odnaleźć pracę. W pracy poznaje przystojnego szefa kuchni Maksa. Czy Adrianna mu ulegnie ? Czy są sobie pisani ? Czy w książce odnajdziemy  namiastkę Hiszpanii ?



Książka jest debiutem Aleksandry Pakuły czy udanym ? moim zdaniem tak. Mimo , iż jest kilka wątków w tej książce , których nie rozumiem. Mimo , iż na początku się lekko nudziłam. To z każdą kolejną kartką książka się rozpęczała a zawarte historię wciągały na maksa. Po zakończeniu myślę , że będzie kolejna część tej książki , więc będę czekać z niecierpliwością jak dalej potoczą się losy bohaterów. 



Sprzęt techniczny zarówno kupowany przez firmy jak i osoby prywatne powinien być najwyższej jakości. Węże, przewody elastyczne, przewody pneumatyczne, szybkozłącza, kompensatory, zwijacze i wiele innych to wszystko znajdziesz :  https://www.midatech.pl/ . Dla nich najważniejszy jest klient i dbanie o jego potrzeby. 
Nowszy post Starszy post Strona główna

11 komentarzy:

  1. Dużo dobrego Cczytałam o tej książce, więc może sama również ją przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chętnie przeczytam, dobrze że ktoś jest w stanie tworzyć takie ksiązki. Może by pomogła jakiejś kobiecie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę ciężka może być. Ale warto coś takiego przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi ciekawie. Przeczytam jeśli będę miała możliwość. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam trochę mieszane uczucia do tej części, książka trochę nudna i nie wyróżniała się niczym specjalnym na tle innych, ale każdy woli coś innego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzieś już słyszałam o niej. Jeśli trafi w moje ręce to przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam, że to przyjemna lektura.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna ale trudna książka. Nie brakuje w niej zaskakujących wydarzeń, charakterystycznych postaci, niespodziewanych rozwiązań i trudnych wątków

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznam, że recenzje mnie zachęcają. :) Chętnie odszukam ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję za podzielenie się swoją opinią.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)