Czym się kierować przy zakupie nowego telefonu ?

By | 20:45 11 comments


Telefon to rzecz bez której chyba już każdy z Nas nie wyobraża sobie życia. Stał się on tak popularnym gadżetem , że niektórzy potrafią się nawet od niego uzależnić. 

Jednak kiedy decydujemy się na zakup nowego telefonu warto zwrócić uwagę na kilka szczegółów. 

Jakie akcesoria do telefonu warto mieć :

  • ładowarka
  • powerbank
  • etui
  • karta pamięci
  • kijek selfie

Jakie etui wybrać :

  • case’y
  • futerał
  • wsuwka na telefon
  • kabura na telefon

Z czego może być etui ?

  • materiałowe
  • silikonowe
  • aluminiowe
  • skórzane
Najlepiej zakupić akcesoria w sprawdzonych sklepach internetowych np. :  Pancernik , które są zdecydowanie tańsze niż te stacjonarne.

Warto pamiętać by wybrać zarówno telefon jak i jego ochronę w postaci etui stosowną do sytuacji w jakich będziemy używać telefon. Wiadomo , że inaczej używa się telefonu w domu a inaczej w pracy w trudnych nie kiedy dość brudnych warunkach. 

Wybierając telefon zwróćmy uwagę na : cenę, wielkość i rozdzielczość ekranu , system operacyjny, pamięć RAM , pamięć wewnętrzną, jeżeli chcemy korzystać z większej ilości kart czy jest Dual sim , jaki jest aparat, bateria . 





Nowszy post Starszy post Strona główna

11 komentarzy:

  1. Dziękuję zanporady. Ja swoj na razie mam 3 lata i jestem bardzo zadowolona nie narzekam :D ale na przyszłość się przyda

    OdpowiedzUsuń
  2. Cenne porady. Na razie nie planuję zakupu nowego telefonu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedawno zmieniałam telefon, więc nie planuję kolejnego. Podstawowe akcesoria też mam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Etui to dla mnie konieczność. Dzięki temu jeszcze nigdy nie miałam problemu zbitej szybki.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie zawsze funkcjonalność i pełna sprawnośc. telefon jest mi potrzebny chociażby do pracy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie etui najważniejsze. Bez niego ani rusz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokrowiec i szkło hartowane obowiązkowo! Nie tylko na nowe telefony!

    OdpowiedzUsuń
  8. Power bank musze kupić bo telefon potrzebuję zawsze mieć naładowany.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobre wskazówki. Ja niedawno zmieniłam telefon i mam ochronne etui.

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie przede wszystkim ochrona, słuchawki i powerbank :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie przede wszystkim dobre słuchawki. Akcesoria zabezpieczające to konieczność

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)