DIY żyj pięknie ! - idealna propozycja na prezent.

By | 11:16 30 comments



DIY. Żyj pięknie


DIY żyj pięknie przedstawia ponad 70 wyselekcjonowanych tutoriali, które sprawią, że odkryjesz na nowo urodę otaczających Cię przedmiotów i tchniesz w nie nowe życie, znajdziesz sposób na prezent dla każdego, odświeżysz wnętrze i nauczysz się wielu użytecznych trików. I co najważniejsze, będziesz się przy tym świetnie bawić.



Skorzystaj z naszych inspiracji i przekonaj się, że to przygoda dla każdego. Jeśli masz dosyć marnowania, wyrzucania i ciągłych zakupów, to mamy dla Ciebie rozwiązanie idealne: DIY. Jeszcze nigdy naprawa i przerabianie przedmiotów nie były tak szalenie... łatwe!


Zainspiruj się naszymi rozwiązaniami i pomysłami, a Twój dom, Twoje dzieci, goście i znajomi będą Ci wdzięczni jak nigdy wcześniej. Daj się ponieść wyobraźni, twórz, odpoczywaj i czerp radość z małych rzeczy. Naucz się w pełni i świadomie korzystać z przedmiotów, a jeśli tego wymagają − daj im drugie życie. Sprawdź, jakie to proste i... piękne.


DaWanda.pl jest internetową platformą z prezentami, produktami handmade i pomysłami DIY. Umożliwia twórcom oraz pasjonatom rękodzieła dzielenie się swoją pasją i zarabianie na niej. Dawandowy butik może być początkiem także Twojej przygody z własnym biznesem!




Książka w twardej, grubej oprawie, wykonana bardzo starannie, idealna na prezent.



Na każdej stronie zamieszczony został tutorial w którym krok po kroku pokazane jest jak zrobić daną rzecz.



Tutoriale są proste w wykonaniu i nie trzeba mieć specjalistycznych materiałów, ani sprzętu, by zrealizować samodzielnie pomysły z książki.



Książka zostanie podarowana jednej z maniaczek DIY i jestem pewna, że przypadnie jej do gustu :) 



Dodatkowo w książce mamy zakładkę, dzięki czemu możemy zaznaczyć sobie wybraną stronę.



Sama wykonałam wiele rzeczy z tej książki i mimo, iż jestem totalnym laikiem poradziłam sobie z nimi bez najmniejszego problemu.




Jak Wam się podoba ta książeczka ? co sądzicie o tym by stała się prezentem na nadchodzące święta ?







PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

30 komentarzy:

  1. fajny pomysł na prezent dla kreatywnej osoby

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetne! Genialny pomysł na prezent :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka idealna dla Mojej mamy, bo ona już robi własnoręcznie ozdoby świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przefajna jest ta propozycje!
    Chciałam się jakiś czas temu na podobne tutoriale skusić.
    Może jeszcze przetestuję :)
    Pozdrowionka serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka ksiązeczka idealnie sprawdzi się jako prezent dla osoby, które lubi tworzyć i jest kreatywna. Ja bardzo bym się z takiej ucieszyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa książka :D Na prezent idealna :D

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się, fajny pomysł na prezent :-0

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka książka byłaby idealnym prezentem pod choinkę dla mnie. uwielbiam robić sama wiele rzeczy jednak nie mam pomysłów, a robienie z komputerem mi się nie podoba. Książka to co innego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł na prezent :) Zwłaszcza dla kreatywnych osób :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa książka. Nie pogniewałabym się, gdybym znalazła ją pod choinką ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O tej książce jeszcze nie słyszałam, ale naprawdę fajna :-) można zrobić coś samemu i przy okazji miło i kreatywnie spędzić czas :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Taką książkę sama bym chciała dostać:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny pomysł na prezent :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj my kochamy robić DIY! :) Szczególnie w okresie jesienno/zimowym gdy siedzimy w domu i bardzo nam się nudzi :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna książka. Ja niestety nie mam za grosz talentu do takich rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna jest dla osób które lubią tworzyć jako prezent idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super książka, a ten pomysł ze spodniami świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na prezent idealna.. sama bym sobie nie kupiła. W sieci jest tak ogromne morze inspiracji, ze zwyczajnie byłaby dla mnie nieuzyteczna.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super pomysł na prezent, sama na pewno wiele fajnych rzeczy dla siebie bym w niej znalazła ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjne pomysły <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/12/trendy-wings-uniwigscom.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Super ta książka! Przydała by mi się!

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ciekawa książka, ja na pewno bym się ucieszyła z takiego prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam pozycji, ale mam dwie lewe ręce do DIY :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)