Pneumovit Sept zadbajmy o Nasze gardła.

By | 10:00 26 comments


Pneumovit Sept, aerozol do gardła, 35 ml




Opis

PNEUMOVIT SEPT aerozol do gardła 35 ml - aerozol do gardła w infekcjach wirusowych i bakteryjnych oraz w stanach alergicznych w obrębie jamy ustnej i gardła.



Działanie

Naturalne składniki zawarte w preparacie a zwłaszcza obecność chlorku sodowego, a także jodków i kwasu metaborowego wzbogacone o czynne związki szałwii i aloesu (garbniki katechinowe, fenolokwasy) hamują wzrost bakterii i grzybów, działają oczyszczająco, bakteriobójczo, ściągająco i przeciwzapalnie na błonę śluzową jamy ustnej i gardła, a związki manganu i wapnia działają przeciwuczuleniowo. Aloes dodatkowo łagodzi uczucie suchości w obrębie jamy ustnej i gardła. Kompleksowe działanie preparatu pozwala utrzymać śluzówkę w prawidłowym stanie fizjologicznym.

Wskazania

Preparat polecany szczególnie:
  • w infekcjach wirusowych i bakteryjnych oraz stanach alergicznych w obrębie jamy ustnej i gardła
  • po zabiegach stomatologicznych
  • w nawilżaniu i oczyszczaniu śluzówki jamy ustnej i gardła (centralne ogrzewanie, klimatyzcja, zapylenie itp.)




Skład

Zmodyfikowany roztwór leczniczej wody mineralnej: wodorowęglanowi, chlorkowo, sodowej, bromkowo, jodkowo, borowej, z zawartością jodu, manganu i wapnia – właściciel koncesji Uzdrowisko Rabka S.A., extractum salviae, extractum aloe vera



Pogoda za oknem jest idealna do tego by człowiek chorował :( wczoraj termometry pokazywały + 15 stopni dziś wskazują + 2 stopnie . Ból gardła to niestety przypadłość, która często dotyka szczególnie mojego męża. To właśnie on przetestował i poznał działanie Pneumovit Sept.

Zacznijmy od aplikacji, która jest bardzo prosta wystarczy skierować  pompkę na gardło i wcisnąć atomizer. Smak i zapach typowo szałwiowy. Skład to same naturalne składniki za co bardzo duży plus.  Likwiduje suchość w gardle spowodowaną suchym kaszlem. Łagodzi podrażnione gardło, działa szybko i dość długo. Uczucie pieczenia znika już po 1 użyciu. Kosztuje ok. 10 zł można go kupić w aptece, ale również dostępny jest w Rossmannie. Podsumowując aerozol spisał się w 100 %.


Znacie ten aerozol ? co polecacie na ból gardła ?








PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

26 komentarzy:

  1. przeważnie stosuję tabletki do ssania ale ten produkt wydaje mi się bardziej odpowiedni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że zimą przy suchym od kaloryfera powietrzu to bardzo dobry pomysł na nawilżenie gardła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na gardło najlepszy sok z imbiru! Leki to już jak całkiem mnie weźmie, ale jak lekko boli to herbatka z cytryną, miodem i imbirem 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo! O gardło warto dbać. Bardzo chcę spróbować zakupić taki produkt, bo sama mam problem obecnie z gardłem.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uzywam tantun verde, bo mozna stosowac takze w ciazy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nigdy nie stosowałam takiego preparatu na ból gardła, zawsze wybieram tabletki do ssania, choć ostatnio miałam syrop :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego produktu, do tej pory stosowałam tantun verde:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widziałam go jeszcze w sumie mogłabym wypróbować :) tzn mam nadzieję że takiej potrzeby nie będę miała ale w razie "W" można kupić bo tani jest.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na ból gardła, na wszelkie stany zapalne najlepszy jest propolis na spirytusie. Piszę to jako osoba śpiewająca, która nie raz zmagała się z problemami z gardłem, kiedy trzeba było śpiewać. ;) Nie kosztuje jakoś mega dużo.. a działa błyskawicznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zawsze zapalam sobie olejek eukaliptusowy w kominku i mi przechodzi :) A o tym aerozolu nie wiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o nie dla mnie, zdecydowanie wole tabletki

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy sposob , nigdy jeszcze nie używałam ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że dopiero teraz to czytam, bo pół godziny temu wysłałam męża do apteki po coś na gardło. Coś mnie łapie i czuję się jak bym połknęła pudełko szpilek :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja preferuję bardziej pastylki, mogę je potraktowac jak cukierki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Akurat mi się przyda w walce z przeziębieniem :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze wiedzieć, zwłaszcza, ze pogoda nie rozpieszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. używałam różne spray'e, ale tego jeszcze nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy czegoś takiego nie używałam, tylko tabletki do ssania :)
    Zapraszam na nowy post :*
    http://www.stylishmegg.pl/2017/12/fioletowy-akcent.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam, u nas króluje Tantum Verde :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedyś mieliśmy go i przyznam, ze był swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam,i gdzieś leży w kuchni w szafce ;p
    Ale mnie tu dawno nie było ;-( ...eh..Buziaki wysyłam ! :*:*:* Kocham !! :*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Skład ma dobry. Jeszcze o nim chyba nie słyszałam, więc z chęcią przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nasz brat nie idzie do pracy już trzeci tydzień, a to własnie przez gardło :/ Musimy mu polecić ten produkt!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy produkt, gardło to moje słabe miejsce :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Takie produkty warto mieć w domowej "apteczce", bo nigdy nie wiadomo, kiedy będziemy idź potrzebować. Mnie już dawno gardło nie bolało (odpukać) i mam nadzieję, ze ten stan się utrzyma :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)