Piękne paznokcie w kilka minut + konkurs.

By | 09:08 35 comments


Kto czyta moje posty lub obserwuje instagram wie, że uwielbiam długie paznokcie. Jednak tym razem postanowiłam wypróbować sztuczne paznokcie. Nie wiem jak jest u Was, ale u mnie przeważnie wygląda to tak, że mam piękne długie paznokcie a jak przyjdzie jakaś okazja jak wesele, chrzciny itp to dziwnym trafem zawsze jakiś paznokieć się złamie :(


Wybrałam sobie 3 różne zestawy tipsów hybrydowych ze strony https://www.oneonly.pl



Powiem Wam, że byłam bardzo ciekawa po 1 ich wyglądu po 2 trwałości. Na stronie możemy sobie wybrać różne wzory jak i kształty tipsów.


Komplet zawiera 24 sztuki tipsów + klej. Paznokcie są elastyczne, nie pękają, nie łamią się. 


Sposób użycia:

- odtłuść płytkę paznokcia,

-wybierz odpowiedni rozmiar tipsa pasujący na każdy z palców ( masz do wyboru 24 sztuki tipsów w różnych rozmiarach),

- wlej kropelkę kleju załączonego do zestawu do środka tipsa,

-przyklej tips na wybrany paznokieć i dociśnij, przytrzymaj chwilkę,

- przyklej w ten sposób wszystkie tipsy.

W celu zdjęcia tipsów należy je moczyć w ciepłej wodzie z mydłem ok. 20-30 minut, po czym należy je podważyć drewnianym patyczkiem.


Nie używam tipsów jakoś mega często, ale uważam że są fajna alternatywą na wyjście, kiedy to nie mamy za dużo czasu by pomalować pięknie paznokcie. Bardzo zaskoczyło mnie w tych tipsach ich wykonanie są naprawdę bardzo wytrzymałe nie pękają jak to się zdarza często z innymi tipsami. Ich założenie jest banalnie proste i zajmuje dosłownie chwilkę. Każdego tipsa możemy skrócić za pomocą pilniczka na odpowiednią dla Nas długość. Trwałość jest dość dobra u mnie wytrzymały całe 6 dni po tym czasie pojedyncze tipsy zaczęły się odklejać. Powiem Wam, że tipsy wyglądają bardzo naturalnie i każdy myślał, że są to moje paznokcie :) Jestem bardzo z Nich zadowolona :) 

Tak prezentuje się 1 z zestawów :




one&only



Jak Wam się podobają takie paznokcie ??

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeżeli i Wy chcecie wygrać swój zestaw tipsów hybrydowych to wystarczy że spełnicie poniższe warunki :) 



Wystarczy być publicznym obserwatorem mojego bloga, polubić profil One&only beauty nails na FB ( miło będzie jak udostępnicie post dalej )  oraz napisać dlaczego chcesz otrzymać tipsy hybrydowe.



Wzór zgłoszenia :

Obserwuje bloga jako :
Lubię  One&only beauty nails jako :
Chcę otrzymać tipsy hybrydowe, ponieważ :


Do wygrania 3 x 2 opakowania dowolnie wybranych tipsów


Konkurs prowadzony jest jednoczenie na Fb, więc komu, gdzie wygodniej tam się zgłasza :) 


Konkurs zostanie rozstrzygnięty jeżeli weźmie w nim udział co najmniej 15 osób.


PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

35 komentarzy:

  1. Całkiem ładne.
    Ja akurat używam lakierów hybrydowych i sobie chwalę.
    Pozdrowionka serdeczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście wyglądają nieźle =)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne ale nie dla mnie, ja nie lubię długich paznokci. powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz spiłować pilniczkiem do pożądanej długości.

      Usuń
  4. Bardzo fajnie wyglądają :)
    Powodzenia dla biorących udział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wyglądają, ale też stawiam na hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny Konkurs dla zainteresowanych...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem na nie, zdecydownie wolalabym przedluzyc paznokcie zelem niz uzywac tipsow. Jesli uzywam hybryd i Ci sie lamia to polecam przeczytać moj post o sposobie z pylkiem akrylowym.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem jednak na nie. Uważam, że swoje naturalne paznokcie zrobione hybrydą prezentują się dużo lepiej. A jak się łamią warto lepiej o nie zadbać za pomocą odżywki choćby, a jak chcę przedłużyć ciut paznokcie to wolę użyć np odrobiny utwardzacza na szablonie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdobienia, ja lubię swoje naturalne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę je już po raz enty i powiem Ci, że wyglądają interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne te paznokcie. Chociaż wole hybrydy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądają te paznokcie. Nie pomyślałabym, że są naklejane :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Swego czasu nonstop takie nosiłam ale to było lata temu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładnie wyglądają, choć wolę swoje naturalne, nie umiem tego zrobić, stąd może tak podchodzę do tego. Zresztą noszę hybrydy

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmm chyba bardziej wolimy hybrydy :) Akurat w ten weekend idziemy sobie zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  16. obs-Magdalena B
    fb-Magdalena Bła
    odp: mam problem z zapuszczeniem pazurków i ładnym wzorkiem, a więc to idealne rozwiązanie ma wieczorne wyjście; D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś 1 osobą, która wzięła udział :) życzę powodzenia :)

      Usuń
  17. chyba jednak nie dla mnie takie rozwiązanie, nie mogłabym :D Jak byłam młodsza to się zraziłam bo odpadało :D ale no może traz są lepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam te paznokcie i całkiem fajne są. Jedne zostawiłam sobie już na święta :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja niestety mam bardzo łamliwe paznokcie chociaż tutaj pojawia się problem, bo zawsze chciałam długie :/ twój post to chyba mój ostatni ratunek :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmmm... widać że sztuczne ;) i mega długaśne także to nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja niestety nie lubię tipsów :( także z konkursu nie skorzystam :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładnie wyglądają :) Ja nigdy nie miałam tipsów, bo wolę naturalne paznokcie. Obecnie wszystkie mi się połamały, więc fajna alternatywa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie lubię tipsów, bardzo niszczą moją naturalną płytkę niestety.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne te tipsy. Ja niestety nie mogę mieć długich paznokci bo gram na wiolonczeli ale przy większych okazjach przydłużam na żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne, ale nie przepadam za tipsami :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajne te paznokcie ja jedynie bym im kształt migdała dodatkowo nadała :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam Elegant Touch i bardzo się polubiłam z wersją na taśmie, ciekawa jestem czy ten klej długo by u mnie wytrzymał

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuje bloga jako : Nusia B
    Lubię One&only beauty nails jako : Natalia Chruścicka
    Chcę otrzymać tipsy hybrydowe, ponieważ : Mam bardzo krótkie paznokcie i nie potrafię ich sama zapuścić. dodatkowo te wszystkie wzory są cudowne i na pewno nie potrafiłabym zrobić nawet podobnych.

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam Was serdecznie :) niestety w konkursie wzięły udział tylko 4 osoby 2 tutaj 2 na blogu jednak sponsor zadecydował, że nagrodzi 1 osobę i konkurs wygrywa Marcin Justyna gratuluje. Dziękuje pozostałym osobą za udział w konkursie i zapraszam na kolejny konkurs, który odbędzie się niebawem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)