Krem intensywnie nawilżający i antyoksydacyjny dzień/noc.

By | 08:58 31 comments



KREM INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCY i ANTYOKSYDACYJNY DZIEŃ/NOC



Intensywnie nawilżający i antyoksydacyjny krem na dzień i na noc został stworzony specjalnie do skóry bardzo suchej, wrażliwej i narażonej na uszkodzenia oksydacyjne. Zaawansowana formuła oparta na ekstraktach
z melisy, z aksamitki i z zielonej herbaty zapewnia długotrwałe nawilżenie najgłębszych warstw skóry, zwiększa elastyczność i osłabia procesy starzenia skóry, redukuje głębokość zmarszczek, ma działanie fotoochronne.

Pojemność: 50 ml



Krem intensywnie nawilżający i antyoksydacyjny zawiera w swoim składzie naturalne składniki roślinne.
Ekstrakt z Melisy skutecznie chroni skórę przed działaniem wolnych rodników, łagodzi podrażnienia, działa regenerująco i daje ulgę zmęczonej skórze. Wykazuje działanie tonizujące, oczyszczające skórę i odświeżające.
Ekstrakt z Aksamitki zawiera luteinę, która dzięki wysokiej zdolności absorbcyjnej światła niebieskiego, wzmacnia naturalną obronę skóry, znacznie poprawia nawilżenie i elastyczność skóry oraz osłabia procesy przedwczesnego starzenia skóry.
Ekstrakt z Zielonej Herbaty dzięki obecności polifenoli niweluje działanie wolnych rodników, opóźnia starzenie się skóry, pojawienie zmarszczek i przebarwień.


Kwas Hialuronowy wypełnia i wygładza zmarszczki. Docierając do najgłębszych warstw skóry intensywnie i długotrwale nawilża. Aktywnie stymuluje produkcję kolagenu, uelastycznia i zwiększa sprężystość skóry.
Prowitamina B5 intensywnie nawilża oraz zapobiega utracie wody w naskórku. Znakomicie łagodzi podrażnienia, nadaje elastyczności i sprężystości.


Krem mieści się w małym poręcznym słoiczku o pojemności 50 ml.  Kolor kremu jest lekko żółtawy. Konsystencja zwarta z łatwością wchłania się w skórę. Zapach dla mnie obłędny, aż żałuje że nie możecie go powąchać przez monitor :) i do tego utrzymuje się pewien czas po nałożeniu. Cena ok 18 zł za słoiczek.


Krem bardzo dobrze nawilża skórę i powoduje, że staje się ona jędrna. Co do redukcji zmarszczek nie wierze w takie cuda, zresztą używam go chyba zbyt krótko by stwierdzić czy tak jest.




Dla mnie za sam obłędny zapach, za cenę, za skład i za mega nawilżenie ten krem jest warty tego by go mieć w domu. 


Znacie ten krem ? używacie takich kremów ?




PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

31 komentarzy:

  1. Myślę że kiedyś z ciekawości wypróbuję :) w sumie nie pamiętam czy miałam coś od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nigdy z nim się nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kremu nie znam, ale miałam tonik tej firmy i był bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego kremu, ale muszę go sobie zapisać i koniecznie kupić

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie sprawdzę jego nawilżające działanie u siebie, choć szybko się to nie stanie taki mam zapas kremów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, ale może kiedyś wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze, ze chociaż nawilża, to najważniejsze

    OdpowiedzUsuń
  8. Szampana piccolo,
    Brokatu na czoło,
    Uśmiechu na twarzy,
    Szampańskiej zabawy,
    Życzeń serdecznych,
    Wspomnień najlepszych
    oraz braku kaca
    kiedy w Nowym Roku pamięć wraca....



    Szczęścia w Nowym Roku ! :* Buziaki ! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Tobie też wszystkiego naj naj naj :) i obyśmy się szybko zobaczyły w Nowym Roku :)

      Usuń
  9. do tanich kosmetyków zazwyczaj nie mam zaufania ale super, że ten krem dobrze się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm..ta markę kojarze z kremani do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Wygląda ciekawie :) Mi by się przydało coś nawilżającego, szczególnie na zimę...

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba nie miałam nic z tej firmy.Jestem ciekawa tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę przyjrzeć mu się bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam. A jak byś okreslila ten zapach?;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kosmetyki nawilzajace to moj must have i z checia ten przetestuje: )

    OdpowiedzUsuń
  16. nie znam tych kosmetyków, ale krem nawilżający by się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa jestem zapachu :) Nie miałam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tej marki miałam tonik i krem. Tonik wspominam dobrze, natomiast krem okazał się bublem, więc raczej trzymam się z dala od kremów Uroda Melisa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie znam tego produktu, ale firma jest mi znana.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, za taką cenę i właściwości z chęcią chciałabym przetestować ten krem! <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy post :) zaobserwowane, liczę na rewanż! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tego kremu, być może kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda fajnie , może wypróbuje jak pokończę moje zapasy

    OdpowiedzUsuń
  24. Główne składniki zapowiadają się ciekawie. Zwykle jeśli chodzi o aksamitki to dają nagietek ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Takie intensywnie nawilżające kremy nie są raczej dla mojej cery.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nasza mama go kiedyś miała! Musimy zapytać jak u niej się sprawdzał ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Moja babcia miała ten krem

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie słyszałam o tym kremie. Osobiście używam kremu z Ziaji.

    OdpowiedzUsuń
  29. I love their Hair Care Products too! I once used it on my Wavy Wigs when I used it for one of my house party! I love them so much!
    Wigs & Hair Extensions
    xoxo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)