Maść Niedźwiedzi Ząb - mega ulga dla moich nóg.

By | 10:22 30 comments


Maść Niedźwiedzi Ząb




Oryginalna receptura! Ponad 20 składników czynnych m.in: czosnek niedźwiedzi i olej z konopii.



Maść zawiera naturalne ekstrakty roślinne: czosnek niedźwiedzi, żywokost, boswellię, czarci pazur, jałowiec, arnikę, gingko biloba, kasztanowiec, rutynę, bursztyn, olej z konopii, olejek pichtowy, eukaliptusowy oraz bogatą w mikroelementy i biopierwiastki leczniczą wodę mineralną. Wspomaga działanie masaży leczniczych. Łagodzi uczucie dyskomfortu wywołane przemęczeniem fizycznym, przeciążeniem mięśni i stawów (łagodzi obrzmienia).
Maść szybko i głęboko się wchłania, dzięki czemu na długo utrzymuje uczucie ulgi, odprężenia i poprawę kondycji. Naturalne olejki oraz panthenol i alantoina  dobrze nawilżają, regenerują i  witalizują  naskórek.



Sposób użycia: Stosować zewnętrznie kilka razy dziennie lub w zależności od potrzeb, wmasowując balsam w skórę aż do wchłonięcia.



Składniki / Ingredients (INCI):  Aqua, Propylene Glycol, Petrolatum, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Allium Ursinum Extract, Cannabis Sativa Seed Oil, Symphytum Officinale Extract,  Boswellia Serrata Extract, Juniperus Communis Extract, Harpagophytum Procumbens Extract,, Arnica Montana Extract,  Aesculus Hippocastanum Extract, Ruta Graveolens Extract, Succinum Extract, Carbomer, Triethanolamine, Polyglyceryl-3-Methylglucose Distearate, Stearyl Alcohol, Ethylhexyl Stearate, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Cetyl Ricinoleate, Caprylic/Capric Triglyceride,Methyl Salicylate, Allantoin, Panthenol, Ethylhexylglycerin, Albies Alba Oil, Eucalyptus Globulus Oil.



Słoiczek zaplombowany przed pierwszym użyciem o pojemności 200 ml. 


Maść dobrze się wchłania i nie pozostawia tłustej czy lepkiej warstwy. Zapach typowy mentol.  Świetnie i szybko się wchłania. Przynosi natychmiastową ulgę.  Polecam na przemęczenie i napięcie mięśni, wszelkiego rodzaju bóle i obrzęki.


Maść a właściwie prawie że żel jest idealna dla osób takich jak ja które odczuwają każdą zmianę pogody, wystarczy nie wielka ilość wsmarowanego preparatu by poczuć mega ulgę. Kiedy chcemy wykonać masaż polecam użyć większą ilość produktu. Produkt mimo swojego zapachu typowy mentol jest w miarę przyjemny dla nosa. Choć  w całym pokoju czuć, że ktoś używał tej maści jest na prawdę bardzo fajna. Mi przyniosła mega ulgę i polecam jej wypróbowanie.


Znacie tą maść ? używacie takich maści ?



http://credopr.pl/


PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

30 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się, że nie pozostawia tłustej, lepkiej warstwy :) Ciekawa ta maść :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę zainteresować się tą maścią, zawsze wieczorem gdy kładę się do łóżka zaczyna się mój ból nóg, w ciągu dnia, gdy chodzę nic nie czuję a wieczorem łydki baardzo bolą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego produktu, ale chętnie go kupię. Na pewno się przyda, tym bardziej że często bolą mnie mięśnie i stawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. O przydała by mi się bardzo na moje zmęczone nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej zupełnie nie dla mnie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/12/trendy-wings-uniwigscom.html

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest to, co tygryski lubią najbardziej.
    Świetna maść! Ja dziś chętnie bym jej użyła.
    Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrowionka mikołajkowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam Maść Niedźwiedzią w tubce, używamy jako rozgrzewającą i przeciwbólową, ciekawe czy to jest to samo...Bardzo dobra...

    OdpowiedzUsuń
  8. O tej marce jeszcze nie słyszałyśmy, ale coś czujemy, że poznamy się z nią bliżej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tej firmie. Wydaje się być fajna. Co do opakowania jest niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  10. o to fajna propozycja, nie wiedziałam że ma takie moce

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedziałam o istnieniu takiej maści. Do tej pory używałam tylko maści końskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie ona smierdzi.. 😿

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie słyszałam o takiej maści;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy się z nią nie spotkałam, ale chętnie sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tego produktu, pierwszy raz słyszę o tej maści niedźwiedziej. Mi obecnie się nie przyda ale wiem komu kupie ją do przetestowania dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem jej bardzo ciekawa, bo teraz noszac dziecko czy duzo chodzac bardziej odczuwam bol :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawa maść, chociaż akurat (odpukać) nie mam problemów ze stawami czy reakcją na pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ich maść taką leśną? Tak mi się kojarzy na przeziębienie fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja odczuwam na co dzień każdą najmniejszą zmianę pogody, nie słyszałam o tej maści, chętne wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam takiej maści ale pewnie dlatego, że po prostu nie używam ich ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz spotykam się z nią, ale najważniejsze że działa :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnio dużo chodzę na pieszo, przydałaby się taka maść :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj, przydałaby mi się taka maść :D W sumie, dużo dobrego o niej już słyszałam, więc pewnie się skuszę :)
    PS. Zapraszam do mnie na konkurs mikołajkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wygląda zachęcająco - ale jak piszesz - może być idealna dla mnie. Mam problem ze stawami - a raczej ich bólem.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ooo świetny produkt, coś dla mojej mamy :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/12/szare-futerko-i-czerwony-plecak.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się nazwa, ciekawy pomysł. Póki co nie mam takich problemów, więc nie potrzebuję, lecz zapamiętam na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nie używałam tej maści, ani nawet o niej nie słyszałam. Lubię produkty o takim mentolowym zapachu. Chętnie sprawiłabym taką maść mojej mamie i tacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Moje nogi dość często są obrzmiałe i ciężkie, więc taka maść była by dla nich super ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)