Stylizujący żel do brwi nowość od Joanna.

By | 11:04 28 comments

 



STYLIZUJĄCY ŻEL DO BRWI 

Stylizujący żel do brwi MultiLashes został specjalnie opracowany dla osób, które w delikatny, ale prosty sposób chcą podkreślić kształt swoich brwi. Składnikiem aktywnym kosmetyku jest propanediol, który dodatkowo pielęgnuje je, wzmacnia, a także nabłyszcza.
Specjalnie dobrana szczoteczka ułatwia aplikację.

Sposób użycia: 1. Nanieś żel za pomocą szczoteczki na brwi w celu utrwalenia i podkreślenia ich kształtu. 2. Odczekaj chwilę aż do wyschnięcia żelu. 3. Ciesz się idealnym kształtem brwi!


Żel mieści się w opakowaniu typowym dla tuszy do rzęs ma pojemność 8,5 g. Posiada bardzo fajną szczoteczkę za pomocą której z łatwością rozprowadzimy żel. Ja wybrałam kolor bezbarwny, więc po wyciągnięciu szczoteczki praktycznie widzimy tylko szczoteczkę. Co mnie zdziwiło i to bardzo to zapach dla mnie mega przyjemny i powiem Wam, że pierwszy raz spotkałam się z tym by tego typu produkt pachniał tak przyjemnie dla nosa. Żel nabłyszcza i ujarzmia niesforne włoski. Dzięki  niemu z łatwością utrwalimy pożądany kształt brwi. Żel można kupić już za 8,80 zł, więc za tą cenne naprawdę warto wypróbować.



Ja jestem bardzo zadowolona, że praktycznie za pomocą 1 pociągnięcia moje brwi pięknie się prezentują.  Polecam w 100%.

Znacie ten żel ? używacie tego typu produktów ?




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PRZYPOMINAM O KONKURSIE :-) 



Wystarczy być publicznym obserwatorem mojego bloga, polubić profil One&only beauty nails na FB ( miło będzie jak udostępnicie post dalej )  oraz napisać dlaczego chcesz otrzymać tipsy hybrydowe.



Wzór zgłoszenia :

Obserwuje bloga jako :
Lubię  One&only beauty nails jako :
Chcę otrzymać tipsy hybrydowe, ponieważ :


Do wygrania 3 x 2 opakowania dowolnie wybranych tipsów


Konkurs prowadzony jest jednoczenie na Fb, więc komu, gdzie wygodniej tam się zgłasza :) 
PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

28 komentarzy:

  1. Rzadko używam takich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego żelu, ale bardzo lubię tego typu produkty

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam produkty Joanny, jak dla mnie super, bo zawsze stosuję żel i fajnie wypróbować coś nowego :) Super post!

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio nie robię nic z brwiami jedynie używam odżywki aby je zagęścić a tak to teraz nic :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam i używam - bardzo mi się spodobał - przydaje się praktycznie codziennie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wolę kredki mimo wszystko.. jakoś się nie mogę przekonać do innych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  8. zdecydowanie wolę kredki do brwi, jakoś nie wychodzi mi malowanie taką szczoteczką brwi...

    zapraszam również do mnie na bloga :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam, ale zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cena nie jest wysoka, wiec faktycznie warto wypróbować na sobie

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie używalam tego typu kosmetykow ale coraz czesciej o nich czytam i chyba się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiedziałam że mają żel do brwi. Ja obecnie używam żelu z Wibo, ale moim ulubionym jest ten z Delii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie widziałam go wczesniej ale chyba przetestuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiedziałam, że istnieje coś takiego jak żel do brwi, ale dzięki Tobie już wiem :-) może wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubie tego typu kosmetykow, bo u mnie sie w ogole nie sprawdzaja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super, że jesteś zadowolona :)brwi to ważny element makijażu. zależy mi na tym aby były widoczne i ładnie się prezentowały

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja kiedy nie mam czasu albo ochoty to tylko tuszuję rzęsy i brwi podkreślam żelem z wibo. O tym jeszcze nie słyszałam więc chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz widzę ten produkt, ale do tej pory nigdy nic nie nakładałam na brwi więc to raczej nie będzie produkt dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiedziałam, że mają kolorówkę

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie wolę zrobić hennę na 3 tygodnie. Jednak jak już praktycznie nie widac moich brwi to podkreślę cieniem z Oriflame.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wolę jednak cienie, przy takich żelach ciągle mam uczucie posklejanych włosków :) Ale może z tym jest inaczej

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam taki żel innej firmy i jestem bardzo zadowolona z jego działania.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie spotkałam się z takim żelem jeszcze, ale myślę że go wypróbuje.

    OdpowiedzUsuń
  24. nie używam takich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawy żel, być może kiedyś spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. I love their Hair Care Products too! I once used it on my Wigswhen I used it for one of my house party! I love them so much!
    Wigs & Hair Extensions
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  27. It can be a daunting process for anyone who is trying to look for the best when it comes to human hair extensions that are all-natural. If you are unable to get them through your hairstylist, you require doing some research on the different brands out there that will give you the look and pricing that you are hoping for.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)