Z Tato.Net misja bycia ojcem stanie się łatwiejsza.

By | 09:11 18 comments



W życiu każdego człowieka najważniejsza jest rodzina. Jednak to przeważnie MAMA jest tą bardziej wychwalaną a przecież i TATA jest tak samo ważny.

Dlatego dziś chciałam Wam opowiedzieć o fajnej inicjatywie inspirującej mężczyzn do przeżywania ojcostwa jako pasji oraz najważniejszej kariery życia. Misją Tato.Net jest pomagać w kształtowaniu postawy świadomego i odpowiedzialnego ojcostwa wśród współczesnych mężczyzn.




Kampania ma na celu rozpowszechnić wiedzę na temat wpływu kontaktów ojca z dzieckiem oraz ich jakości na ryzyko zachowań przestępczych i problemów z prawem tych ostatnich.

Została stworzona specjalna strona www.lepszy.tato.net ,gdzie po zarejestrowaniu się do społeczności Tato.Net za darmo otrzymać można książkę „Wspólne odkrywanie świata”.


Kampania będzie prowadzona:
- w mediach społecznościowych oraz tradycyjnych,
- na terenie zakładów karnych i aresztów śledczych,
- w ojcowskich klubach Tato.Net na terenie całej Polski, również tych funkcjonujących
w zakładach karnych.



Szukasz sposobu na to, by zostać idealnym ojcem? Wcale nie musisz być idealny. Pamiętaj jednak, że zawsze możesz stawać się lepszy. 

Badania wykazują, że zaangażowane ojcostwo jest istotnym czynnikiem przeciwdziałania przestępczości, dlatego też drogi Tato jak i Mamo :) pamiętaj, że nie musisz być idealny :) wystarczy, że będziesz się starać być coraz lepszym :) 


Co myślicie o tej kampanii ??
Nowszy post Starszy post Strona główna

18 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tej inicjatywie, ciągle tematem nr 1 są kobiety, więc fajnie, że ktoś wreszcie postawił nieco wyżej faceta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie mam jeszcze dziecka ale mam chrześniaka i staram się być dla niego dobrą ciocią.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie tata jest ważny

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie kampania nie dla mnie ale znajomym mogę podrzucić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo o tej kampanii nie słyszałyśmy :) Musimy się bliżej przyjrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytalam juz o tym i uwazam ze to super sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze podchodze z dystansem do tego typu kampanii. Dlaczego? Uważam ze pewne postawy wynosimy z domu. To tam powinno byc źródło.

    OdpowiedzUsuń
  8. juz czytalam gdzies o tej akcji ! fajna sprawa ! bede musiala dać mojemu facetowi do poczytania :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam o tej kampani już. Tata jest ważny ale nie zawsze ma możliwość bycia z dzieckiem tyle ile mama dlatego jest oddalony od dziecka

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś czytałam juz o tym. Fajnie, że w końcu zauważyli mężczyzn, bo praktycznie zawsze były kobiety.

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o tej akcji, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta akcja jest super. Czesto tatusiowie maja pod górkę. Trzeba ich więc wspierać

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam o tej akcji i myślę, że jest naprawdę w porządku oraz przyda się facetom :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna akcja, cos dla współczesnych mężczyzn

    OdpowiedzUsuń
  15. Spotkałam się już wcześniej z tą akcją, i popieram pomysł w 100%.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna inicjatywa dla rodziców (rodzica?) Wszelkie akcje tego typu powinny być nagłaśniane jak tylko możliwe. Ojcowie często boją się swojej roli lub nie czują jej tak jak matki. Czasem zdarza się, że ojcowie są podświadomie odtrącani od wychowania dziecka przez matki a to przecież błąd. Każdy rodzic powinien mieć wpływ na rozwoj pociechy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)