Książeczki z serii Akademia mądrego dziecka, proste kolorowanki z naklejkami - w sam raz dla małych artystów!

By | 08:44 38 comments


Proste kolorowanki z naklejkami - w sam raz dla małych artystów! 



Ale natura



Kiedy się bawimy


Kiedy pada deszcz


Książeczki z serii Akademia mądrego dziecka - Poznaję świat rozwijają sprawność manualną, ćwiczą koordynację wzrokowo-ruchową, poszerzają wiedzę o świecie, przygotowuje do nauki czytania i pisania oraz uczy wartości społecznych.
Wszystko po to, by przygotować dzieci do codziennych wyzwań w świecie XXI wieku!



Akademia Mądrego Dziecka to seria książeczek stworzona z myślą o dzieciach, pozwala poznać otaczający Nas świat i cieszyć się jego kolorami. 




W każdej książeczce znajdziemy 12 dużych naklejek przedstawiających rzeczy znajdujące się na poszczególnych kartkach. 



W książeczkach znajdziemy także rysunki do pokolorowania i dla ułatwienia na dole strony mamy podpowiedzi jakich kolorów kredek powinniśmy użyć.  

Na poszczególnych stronach zamieszczone zostały również różne pytania celem sprawdzenia wiedzy naszych dzieci. 



Książeczki będą odpowiednie dla najmłodszych dzieci 2-3 letnich ale będą też fajną propozycją dla 5 latków. 








PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

38 komentarzy:

  1. Piękne książeczki,coś dla mojego synka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne książeczki. Ciekawe czy przypadłby do gustu mojej chrześnicy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że każde dziecko uwielbia kolorować więc na pewno by spodobały.

      Usuń
  3. Mój syn kiedyś był uzależniony od tego typu książeczek, mam nadzieję, że córka będzie miała podobne podejście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno dziewczynki to małe artystki, więc na pewno tak będzie :)

      Usuń
  4. Zawsze jak obserwuję dzieci, które z wielką radością kolorują, wyklejają rozmaite książeczki zastanawiam się.. kurde! Jakim cudem wyrosłam i rozwinęłam się bez tych wszystkich "pomocy naukowych". Kurde sama bym porobiła takie rzeczy! Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy na nic nie jest za późno :) człowiek jak pojawiają się dzieci odkrywa swoje nowe pasje.

      Usuń
  5. Świetne są takie książeczki :) Sama bym takie kupiłą dzieciom :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajne książeczki. ja mam ich od groma i wiecej i ciagle mało. moja corka uwielbia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo jakie śliczne książeczki :) Nasz kuzyn byłby w raju! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. idealne do malowania, nauka i zabawa, super

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja corka jest jeszcze za mala na takiw ksiazeczki, ale jak podrosnie to z chęcią pokupujemy takie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. mamy te ksiazeczki i bardzo je lunimy - najpierw naklejamy potem kolorujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne są, bardzo urocze. Dla chrześniaków Darka idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja córka ma rok więc musi poczekać jeszcze na takie bajki

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam te serie z synkiem często wracamy do tych książeczek

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne są te ksiązeczki i na pewno przypadną do gustu każdemu dziecku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe pozycje, ale mój maluszek jeszcze jest za mały na książeczki

    OdpowiedzUsuń
  16. takie kolorowanki to osttanio strzał w 10 dla mojej Anastazji xd

    OdpowiedzUsuń
  17. Super te książeczki :) Myślę, że każdy maluch byłby z nich zadowolony :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam je i są świetne, a dzieciaki bardzo je polubiły.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne te książeczki :) Można rozwijać tym wyobraźnie dziecka ;>

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne książeczki. Okładki są kolorowe, co przyciągnie oko każdego malucha, a zawartość pozwoli im się bawić długimi godzinami i rozwijać swoje pasje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. OO widzę Scooby Doo(dobrze, że w starej wersji, bo nowa jest tragiczna). Książeczki są świetne! Pozdrawiam serdecznie.

    youtube

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne te książeczki :-) myślę, że dzięki nim dzieci rozwijają swoją wyobraźnię a także się bawią :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przedział wiekowy idealny dla mojej Niny. Rozejrzę się za tymi książeczkami bo Ninka uwielbia naklejki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy (chyba) nie miałam kolorowanki z naklejkami. ;-; Jestem ich ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  25. CIEKAWE KSIĄŻECZKI, MOJE CÓRKI BYŁYBY ZACHWYCONE :) MUSZE ZAJRZEĆ NA STRONĘ

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne i kolorowe książeczki. Dziewczynki byłyby z nich zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń
  27. W sam raz dla mojego Urwisa :):)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie fajne książeczki. Moje dzieci byłyby zachwycone.

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne książeczki! Kupię je i dorzucę do prezentu dla mojego kuzyna! :)


    https://buszujwkuchni.com - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne książeczki, na pewno zakupie synowi.

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj takie książeczki to z pewnością spodobają się wszystkim dzieciom :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super, nie znałam tej serii. Na pewno wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)