Kolorowa edukacja - rozbudzi wrażliwość artystyczną nie jednego dziecka.

By | 10:08 29 comments


Chyba nie ma takiego dziecka , które nie lubi sobie pomalować i pokolorować :)


Moje dzieciaki bardzo lubią rysować własne rysunki jak i kolorować, sprawia im to wielką radość jak i trenuje ich małe rączki.


Dziś chciałam Wam przedstawić jedną z książeczek z serii KOLOROWA EDUKACJA.


KOLOROWA EDUKACJA to seria kolorowanek, dzięki której twoje dziecko:
·         rozbudzi swoją wrażliwość artystyczną,
·         dowie się wiele o Polsce i o świecie,
·         rozwinie spostrzegawczość i koncentrację,
·         zdobędzie umiejętność samodzielnej pracy,
·         będzie się świetnie bawić,
·         a może nawet... zaprosi cię do wspólnego odkrywania kolorowego świata! 


Ze względu, że mam 2 synów wybraliśmy tym razem serię z samochodami :)


Na każdej stronie kolorowanki mamy miejsce w którym możemy przykleić odpowiednia naklejkę, dzięki której dowiemy się jakimi kolorami pomalować daną rzecz oczywiście możemy to też zrobić według własnego projektu :)


Z zabawnych opowiastek o pojazdach naziemnych twój mały odkrywca dowie się między innymi, czym można podróżować po mieście, a czym pojechać w dalszą podróż, w co jest wyposażony ambulans, co zrobić, gdy widzi się pożar, z jaką prędkością jeździ najszybszy polski pociąg i co to jest monster truck. 


W książeczce znajdują się 23 naklejki co oznacza, że mamy aż 23 różne pojazdy do pokolorowania.


Ta książeczka to nie tylko kolorowanka, ale także różne opowiastki , dzięki którym każde dziecko dowie się czegoś nowego, nauczy się ważnych numerów alarmowych, ale przede wszystkim fajnie i pożytecznie spędzi czas. Nawet ja na chwilę powróciłam do czasów dzieciństwa kolorując razem z moim młodszym synem :) Książeczka jest kolorowa, zawiera naklejki co dzieci bardzo lubią oraz fajne i ciekawe teksty. Polecamy bo dzięki Nim fajnie można spędzić czas.


Lubicie kolorować i malować z Waszymi dziećmi ?


Wydawnictwo RM



PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

29 komentarzy:

  1. Dla chrześniaka Darka byłaby super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie ksiązki to w moim domu codzienność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorowanki spoko i reprezentują na pewno dobre przekazy. Rodzina i te sprawy.

      Usuń
  3. Ja w wolnym czasie z bratankiem malowałam :) Ile było przy tym śmiechu i zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja córka byłaby zachwycona pomimo że dziewczynka ale lubi samochody hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie książeczki dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To się nazywa dbanie o rozwój dziecka! Z przerażeniem patrzę czasem jak rodzice dają dziecku swoj smartfon i włączają im jakieś filmiki albo gierki. Byle mieć od dziecka spokój. Nie dbają o więź z dzieckiem, której kiedyś im zabraknie :(
    Takie gry i zabawy to świetny przykład jak można się dobrze bawić i przy okazji zadbać o rozwój naszego malucha :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój syn miał bardzo podobną kolorowankę. Bardzo lubię takie edukacyjne książki i kolorowanki. Dzieci uczą się i jednocześnie bawią -najlepsze rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja jako dziecko bardzo lubiłam kolorować - tak spędzałam większość swojego czasu wolnego zimą czy jesienią :D

    OdpowiedzUsuń
  9. wiem, że kolory szczególe przeciwne i intensywne odgrywają ważną rolę w rozwoju dzieci

    OdpowiedzUsuń
  10. Jako dziecko kolorowalam non stop. Denerwowalam sie, gdy wyjechałam za linie. Wtedy moja mama pokazywala mi jak temu zaradzic. Nie moge sie doczekac kiedy ja bede kolorowac z moja corka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak byłam mała miałam takich setki, szkoda że teraz większość dzieci woli gry z telefonie czy komputerze niż takie zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak byłam mała to kochałam kolorowanki :D z reszta niekiedy do tej pory tak mam

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie! Jak byłam mała też zawsze kolorowałam, mam nadzieję, że dzieci wciąż chociaż czasami to robią. Super post!

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze kolorowałam z siostrą i było przy tym dużo zabawy i śmiechu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Do tej pory czasami mam ochotę na malowanki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie malowanki sa swietne. Kupie chetnie chrzesniakowi

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne kolorowe wydanie i oczywiście nie mogło zabraknąć naklejek. My mamy 2 książeczki tego wydawnictwa, ale na razie jeszcze czekają na odpowiedni moment.

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie w domu nie ma jeszcze takich kolorowanek choć wkrótce się będą pojawiać

    OdpowiedzUsuń
  19. Z chęcią zakupię synkowi , będzie zachwycony !

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie koloruje. moja pomalowała wszystkie ściany w domu haha

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zajęcie dla dziecka. Teraz coraz częściej maluch dostaje w swoje łapki smartphona do grania niż kolorowanki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mój synek dopiero wchodzi w etap rysowania, dlatego zapisze sobie nazwę kolorowanki na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny pomysł na kolorowanki

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubie takie książeczki, przyjemne i pożyteczne. Jak tylko synek podrosnie na pewno kupię mu taka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)