Olej arganowy 100%

By | 10:07 14 comments

Jakiś czas temu otrzymałam od :

 

 


Olej arganowy 100% 

 

Manufaktura apteczna to wynik poszukiwań alternatywy dla masowo produkowanych kosmetyków. Wychodzimy naprzeciw powiększającemu się gronu wymagających klientów, którzy są rozczarowani ofertą koncernowo wytwarzanych specyfików - tak piszę o sobie producent.

Skład:

Olej arganowy (Argania Spinosa Kernel Oil) 100%



Działanie i wskazania:


Olejek arganowy otrzymywany z drzewa arganowego naturalnie rosnącego w Maroko charakteryzuje się wysoką zawartością kwasu linolowego i oleinowego, bogaty jest w polifenole, tokoferole (przeciwutleniacze), dodatkowo zawiera sterole, karotenoidy, ksantofile i skwalen.
  • Olejek jest przeznaczony szczególnie do pielęgnacji delikatnej i suchej skóry, chroni skórę przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych oraz przed jej nadmiernym wysuszeniem.
  • Olejek arganowy hamuje procesy starzenia, redukuje zmarszczki, nawilża, rewitalizuje i poprawia elastyczność skóry, przez co skóra nabiera wyraźnie młodszego wyglądu.
  • Polecany kobietom z problemami skórnymi związanymi z menopauzą.
  • Zalecany przy leczeniu ran, łuszczycy, wyprysków skórnych (skaz po trądziku i ospie), ułatwia gojenie blizn i stanów zapalnych skóry.
  • Wspomaga pielęgnację cery trądzikowej i ogranicza ilość sebum, zmniejsza tym samym tendencję skóry do przetłuszczania.
  • Nadaje włosom naturalny połysk, wytrzymałość, jedwabistość i miękkość, przywraca naturalny stan kruchym i łamliwym paznokciom.

Stosowanie:

Niewielką ilość olejku rozgrzać miedzy palcami, aplikować na lekko wilgotną skórę lub na umyte, osuszone ręcznikiem włosy.

Preparat przeznaczony do masażu oraz pielęgnacji skóry i włosów w spa, salonach kosmetyki profesjonalnej oraz gabinetach urody.




Opakowanie:

Szklana ciemna butelka , dzięki czemu mamy pewność, że olejek będzie trwały przez cały okres przydatności do użycia.


Zapach:

W sumie olejek nie ma żadnego zapachu ze względu na swoją naturalność, dla mnie to wielki plus.

Konsystencja: 

Olejek jest bezbarwny, ma tłustą konsystencję i jest bardzo wydajny parę kropli wystarczy by np pokryć całe włosy.


Komu polecany:

  • olejek jest przeznaczony szczególnie do pielęgnacji delikatnej i suchej skóry, chroni skórę przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych oraz przed jej nadmiernym wysuszeniem;
  • olejek arganowy hamuje procesy starzenia, redukuje zmarszczki, nawilża, rewitalizuje i poprawia elastyczność skóry, przez co skóra nabiera wyraźnie młodszego wyglądu;
  • polecany kobietom również z problemami skórnymi związanymi z menopauzą;
  • zalecany przy leczeniu ran, łuszczycy, wyprysków skórnych (skaz po trądziku i ospie), ułatwia gojenie blizn i stanów zapalnych skóry;
  • wspomaga pielęgnację cery trądzikowej i ogranicza ilość sebum, zmniejsza tym samym tendencję skóry do przetłuszczania;
  • nadaje włosom naturalny połysk, wytrzymałość, jedwabistość i miękkość, przywraca naturalny stan kruchym i łamliwym paznokciom;
  • najnowsze doniesienia naukowe informują, że dzięki poprawieniu jędrności skóry olej arganowy redukuje cellulit i rozstępy.


Więcej na temat pozyskiwania i samego procesu produkcji olejku możecie przeczytać:


   TUTAJ



Olejek posiada certyfikaty ECOCERT, USDA OrganicEU Organic farming, które potwierdzają jego najwyższą jakość.


Moja opinia :

Na 1 rzut poszły włosy bardzo się obawiałam, że olejek z racji tego, że jest tłusty będzie trudno się wchłaniał i że moje włosy nie będą wyglądały najlepiej. Już po 1 użyciu okazało się że moje obawy były zupełnie bezpodstawne. Dzięki olejkowi moje włosy stały się błyszczące, gładkie i nabrały blasku. Moje włosy niestety mają tendencje do przetłuszczania się więc ja olejek dokładnie wcieram na całej długości a po około 10 minutach spłukuje go wodą. Na 2 rzut poszły paznokcie olejek wcierałam bezpośrednio na nie i też wielki sukces po 1 skórki stały się bardzo nawilżone i nie odstawały a po 2 paznokcie stały się twardsze i gładkie.
Na 3 rzut poszła twarz olejku używałam razem z żelem hialuronowym i skóra stała się idealnie nawilżona i promienista.
Ja jestem zachwycona że 1 olejek może zdziałać tyle dobrego i polecam go każdemu.


Moja ocena: 5/5



Olejek można kupić:     TUTAJ







Produkt testowałam dzięki współpracy ( co nie wpłynęło na moją ocenę )



PODPIS



Nowszy post Starszy post Strona główna

14 komentarzy:

  1. ja jeszcze go testuję, ale dla mnie zapach jest okropny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach ? ja go wąchałam i wąchałam ale nie czuć kompletnie nic zero zapachu.

      Usuń
  2. bardzo wszechstronne ma działanie :) również polecam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że się sprawdził :) ja właśnie testuję olejek arganowy ale z firmy CosmoSpa ;) i na razie tez jestem zadowolona ;) zapraszam do siebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio zyskuje na popularności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam kiedyś olejek arganowy - strasznie pachniał.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię olejek arganowy :) Sprawdza się u mnie nie tylko w pielęgnacji włosów, ale także w pielęgnacji twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Olejek arganaowy jest świetny, jedyny minus to zapach.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja uzywam serum do końcówek z arganem. rewelacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nic tylko robić koktajl, a i właśnie staję się stałym czytelnikiem ;D

      Usuń
  9. Mam olej Arganowy,jestem bardzo z niego zadowolona:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)