NOU Cherry Blossom - otaczajmy się pięknymi zapachami.

By | 11:45 50 comments

Kto z Nas nie kocha otaczać się ładnymi zapachami. Naukowcy udowodnili , że to kobiety nawet o 40% mają lepszy węch niż mężczyźni. To ono lubią wabić do siebie mężczyzn ładnymi zapachami, które zapamiętują na długo.

By wyróżniać się z tłumu Nasze perfumy powinny być intensywne - ale nie duszące, trwałe , subtelne i charakterystyczne. 

W doborze perfum ważny jest zarówno sam zapach jak i flakonik. Na rynku dostępne jest mnóstwo pięknych flakoników, które mogą stać się piękną ozdobą Naszej półki. 



O czym należy pamiętać używając perfum :


  • nigdy nie perfumuj ubrań z jedwabiu bo zostaną plamy
  • wybieraj miejsca dobrze ukrwione jak dłonie, szyja, kark dzięki czemu zapach będzie trwały
  • dobieraj zapachy odpowiedni do okazji i pory , rano lepsze są lekkie zapachy , wieczorem z zapachami możesz poszaleć
  • nie mieszaj ze sobą zapachów
  • przechowuj perfumy z dala od źródła światła
  • nie przesadzaj z zapachem ten który dla Ciebie jest piękny nie koniecznie może podobać się innym



Kwiatowo-piżmowa woda perfumowana dla kobiet NOU Cherry Blossom

Idealna propozycja dla kobiet odważnych , które kochają piękne zapachy.



NUTY ZAPACHOWE:

Nuta głowy: peonia, brzoskwinia
Nuta serca: kwitnąca wiśnia, jaśmin, róża, fiołek
Nuta bazy: piżmo, drzewo


Romantyczny spacer zaczyna się pośród ogromnych peonii i soczystych brzoskwini, pośród których słychać łopot delikatnych skrzydeł motyli. Ogarnia cię spokój. Idziesz dalej kwiatowo-owocową aleją, rozkoszując się zachwycającym widokiem. Wydaje się, że za chwilę ogród się skończy, tymczasem odkrywasz nową ścieżkę. Tym razem delikatny powiew wiatru przynosi piękne zapachy kwitnących wiśni, jaśminu, róż i fiołków. A gdy ucichnie, poczujesz jeszcze piżmo i intrygujący zapach drewna.

Mała poręczna buteleczka skrywa w swym wnętrzu cudowny zapach, który spodoba się najbardziej wybrednej osobie. Stonowany ,lekki zapach , który nie mdli to jest to czego większość szuka i oczekuje. Zapach jest dość trwały na ciele utrzymuje się do kilku godzin, a na ubraniu prawie do kolejnego prania.  Dla mnie ten zapach rozkwita z minuty na minutę po popstrykaniu. 




A WY jakie zapachy lubicie ?








--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Urazy czy też schorzenia zdarzają się nieraz w naszym życiu warto wtedy zadbać o odpowiedni dobór obuwia , które nie raz może uchronić Nas przed pogłębiającym się problemem  - but ortopedyczny na pewno będzie dobrą decyzją.
Nowszy post Starszy post Strona główna

50 komentarzy:

  1. Kupiłam mamie podobne, jest zachwycona. Sama muszę dla siebie zakupić, bo naprawdę sa piękne

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze perfumuję się na ubrania, nie miałam pojęcia, że trzeba na najbardziej ukrwione miejsca! :)
    Pozdrawiam, Weronika.
    https://veersonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego wariantu nie znam. Mam 'frezję', ale mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiatowe nuty zawarte w tym zapachu skłaniają mnie ku sobie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedne z moich ulubionych nut zapachowych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że na pewno by mi się podobały. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten czarny z roślinami przypomina mi taką dżunglę troszeczkę. Flakonik ładnie się prezentuje i myślę, że mogłoby być dla mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jest ta buteleczka, ten zapach wydaje się być idealny w okresie wakacyjnym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam wersję Bergamot i miała być ona typowo damskim zapachem, a okazała się unisex. Mimo wszystko miło ją wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam, ale zapach mocno ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  11. Z zapachów o których czytałam jeśli chodzi o tę markę to właśn9ie Cherry Blossom wydaje się być dla mnie najodpowiedniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kwiatowo - owocowe zapachy bardzo lubię. Ten zapach przekonuje mnie do siebie

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie korzystałam z tych perfum. Jednak może się na nie skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam okazji poznać tych perfum i jestem bardzo ciekawa ich zapachu. Wydaje mi się, że zbyt słodki zapach nie będzie odpowiedni na obecną porę.

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam kwiatowe zapachy więc te perfumy mogłyby mi się bardzo spodobać

    OdpowiedzUsuń
  16. Polubiłam się z tym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ten zapach. Miałam przyjemność go przetestować i od tego czasu jest zawsze ze mną.

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam ich zapachy są naprawdę fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam go w Rossmanie! Chyba wypróbuję, gdy wykończę moje aktualne perfumy

    OdpowiedzUsuń
  20. Tyle się naczytalam o tym zapachu, że sama go chyba wypróbuje :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo możliwe, że ten zapach by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na pewno pachnie pięknie, miałam kiedyś perfumy tej marki i do tej pory pamiętam zapach!

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię kwiatowe zapachy, szczególnie latem!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten zapach jest przepiękny, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Latem lubię świeże zapachy ale chętnie też sięgam po słodkawe mieszanki owocowo kwiatowe

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam już inne, swoje zapachy Na nowości raczej się nie skuszę 😉

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam jeden zapach tej marki i nie wspominam go najlepiej:PP

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie są to moje nuty zapachowe, marki też nie próbowałam jeszcze, ale może niedługo 😁

    OdpowiedzUsuń
  30. jeszcze nie miałam podobnych zapachów. Może kiedyś

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja najbardziej uwielbiam zapachy cytrusowe, orzeźwiające.

    OdpowiedzUsuń
  32. Dla mnie spore znaczenie ma pora roku. Latem uwielbiam te lekkie kwiatowe zapachy. Za to zimą trochę bardziej ciężkie, piżmowe.

    OdpowiedzUsuń
  33. Super flakonik! Szkoda, że nie możemy poznać zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Perfumy to taki must have kocham pięknie pachnieć :) lubię również perfumy domowe, czuć w nim świeżość :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mysle ze ten zapach to cos dla mnie! Napewno pieknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Myślę że to odpowiedni zapach do mnie :) I uroczy flakonik :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny zapach. Jeden z moich faworytów :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jeszcze nie miałam okazji poznać tego zapachu ale widząc ile osób pisze, że jest cudowny, muszę w końcu go kupić! Aż jestem ciekawa 😍

    OdpowiedzUsuń
  39. Lubię intensywne zapachy i tylko takich używam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Na pewno pachnie przecudnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam inną wersję zapachową z tej marki, podoba mi sie design tej butelki :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawa propozycja! na pewno pachnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nigdy nie miałam od nich perfum ale bardzo dużo pozytywnych opinii czytałam. Flakonik mają bardzo ladny ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Hmm bardzo ciekawe perfumy, co prawda nie znam ich ale chętnie poszperam w gamie i napewno znajdzie się coś i dla mnie😁

    OdpowiedzUsuń
  45. Opis brzmi kusząco!Ja jestem bardzo wybredna jeśli chodzi o zapachy, więc jestem tego ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  46. Mam inny wariant zapachowy, ale i tak go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ładniutki ma flakon, ciekawa jestem tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam te perfumy i polubiłam się z nimi choć poczatki były ciężkie gdyż zazwyczaj stosuje inne nuty zapachowe

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)