Wybór fotela obrotowego na co zwrócić uwagę ?

By | 21:37 45 comments



W dzisiejszych czasach wiele osób spędza wiele godzin siedząc przed komputerem. Niestety coraz częściej dużo osób skarży się na problemy z kręgosłupem. Żeby nie nabawić się różnych schorzeń oraz nie mieć problemów z kręgosłupem warto zainwestować w dobry fotel na którym będziemy spędzać czas przy biurku.


- wygoda to zdecydowanie podstawowy element 
- oparcie - świetnie jak sięga ono ponad łopatki wtedy nasze ciało jest stabilnie oparte
- regulowana wysokość - warto dostosować wysokość fotela pod konkretną osobę
- uwypuklenie na wysokości lędźwiowej kręgosłupa 
- podłokietniki - dzięki nim nasze ręce będą miały się o co oprzeć
- kółka - koniecznie sprawdźmy czy są dostosowane do powierzchni na której będą się poruszać
- siedzisko - powinno być odpowiedniej szerokości tak by osoba otyła też mogą się zmieścić oraz odpowiednio głębokie tak by zmieściło się w nim ok . 3/4 długości ud


Fotel obrotowy Factor - czarny w sklepie Edinos.plFotel obrotowy Logan - popiel w sklepie Edinos.plFotel obrotowy Tucker - brÄ…zowy w sklepie Edinos.pl

Wybór odpowiedniego fotela na pewno nie należy do łatwych, ale to od niego zależy komfort naszej pracy oraz stan kręgosłupa. Taki zakup musi być dobrze przemyślany. Na rynku jest mnóstwo modeli i na pewno każdy znajdzie ten swój idealny fotel choćby w sklepie Edinos.

Fotografia Fotel obrotowy Roftel - popielaty z kategorii Fotele obrotoweFotografia Fotel biurowy Afton - czarny + niebieski z kategorii Fotele obrotowe



Jeżeli będziecie kupować fotel lub też inny mebel to mam dla Was kod rabatowy wartości 15 zł - kod ważny dla pierwszych 20 osób więc radzę się pospieszyć :) 73ccaedi 







Nowszy post Starszy post Strona główna

45 komentarzy:

  1. ten niebiesko-czarny wygląda na mega wygodny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w łaśnie się rozglądam za nowym :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niedawno swoj sprzedała, bo kompletnie go nie używałam i tylko zbierał w kurz, albo służył za wieszak na ubrania dla mojego narzeczonego. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę sobie sprawić nowy bo mój sest już do niczego... Artykuł bardzo przydatny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. No wybór fotela nie jest łatwą sprawą bo nie ma jakichś osobnych marek wiodących w tej kategorii :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam stary i nie wygodny fotel co zniechęca mnie przy siedzeniu przy biurku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój już ma chyba ostatnie westchnienia, pasuję sie zaopatrzec w nowy fotel

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wpis, my właśnie jesteśmy na etapie wyboru takiego fotela dla córki

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przydatny wpis! Co prawda na razie nie planuje zakupu nowego fotela, ale może za jakiś czas. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy wpis. Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny o przydatny wpis! z chęcią skorzystam z niego przy takich poszukiwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja córka jest na kupnie krzesła do biurka. Bardzo fajny przegląd.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze mi się marzył taki czarny skórzany i chyba sobie zakupie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygodny fotel do biurka to podstawa. Bez tego kręgosłup nie daje rady :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niby prosty fotel, a tak ważny jest jego odpowiedni wybór. Ale ja miałam zwykły a potem wujek mi kupił naprawdę dobry i różnica mega.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wpis bardzo się przyda tuż przed rozpoczęciem roku szkolnego, gdzie uczniowie będą szukać czegoś odpowiedniego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę interesujący artykuł. Może się kiedyś przydać ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam problemy z kręgosłupem, dla mnie najważniejsze jest oparcie a i tak zawsze używam dodatkowej poduszki

    OdpowiedzUsuń
  19. Przydałby mi się taki wygodny fotel :) A wkrótce czeka mnie zakup fotela/krzesła do biurka dla synka

    OdpowiedzUsuń
  20. Często bagatelizowana sprawa, a odpowiedni fotel bardzo mocno wpływa na komfort naszej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wbrew pozorom wybór fotela to bardzo ważna sprawa, tym bardziej gdy spędzamy w nim dużo pracy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczerze mówiąc, nie zwracałam na wiele uwagi, gdy wybierałam swój fotel. Kierowałam się ocenami innych użytkowników.

    OdpowiedzUsuń
  23. Moi chłopcy z pewnością wybrali by najbardziej odlotowy, ale ergonomia też ma bardzo duże znaczenie i warto o tym pomyśleć.

    OdpowiedzUsuń
  24. w idealnym momencie trafiłam na tego bloga, super wskazówki :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja cały czas siedzę na niewygodnym dziecięcym siedzeniu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam fotel obrotowy, jednak nie przepadam za nim :/

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam pracę siedzącą i to, ile wokół mnie osób ma już problemy z kręgosłupem mnie przeraża ...

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo przydatne wiadomości :) planuje niebawem coś dla siebie kupić nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja właśnie urządzam biuro, więc wybór fotela jeszcze przede mną!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja już wielokrotnie wybierałam krzesła tego typu i zawsze stawiałam na dobrą jakość wykonania, wyprofilowane plecy i wygodne podłokietniki.

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny ten niebieski fotel wydaje się być dobrze dostosowany dla kręgosłupa.

    OdpowiedzUsuń
  32. tak, fotele mają znaczenie

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie musi wygladac i pasowac do naszego domu! Haha Najwazniejze dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten czarno-niebieski wygląda na mega wygodny :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Aleksandra ze StyleVibes.pl24 czerwca 2019 22:22

    Dobry fotel to jest jednak podstawa, szykuje się do urządzania swojego biurka więc się zainteresuję :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Właśnie szukam odpowiedniego do domowego biura :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jejku, mi samej przydałby się porządny fotel.

    OdpowiedzUsuń
  38. dla mnie to męska robota:D ale lubię wygodnie siedzieć haha

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo cenne porady. Akurat szukam idealnego fotela. Czekam na kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Dobre wskazówki, w moim przypadku regulowana wysokość siedziska stanowi najważniejszy czynnik przy wyborze :)

    OdpowiedzUsuń
  41. A ja właśnie szukam fajnego fotelika do swojego gabinetu.

    OdpowiedzUsuń
  42. Właśnie syn, zapalony gracz, zażyczył sobie fotel do komputera i muszę w imieniu Mikołaja ;) rozglądać się za jakimś. Wpis w czas.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)