Pozycjonowanie strony - czy warto o nią zadbać ?

By | 10:14 38 comments

Prowadząc daną stronę bardzo ważne jest by zainteresować czytelników w ten sposób by na nią weszli i przeczytali treści na niej zawarte. Zwiększenie ruchu na stronie czyli tak zwane pozycjonowanie stron www to bardzo ważna i kluczowa rzecz.



Co to takiego jest pozycjonowanie stron ? 

W skrócie mówiąc jest to takie wypromowanie strony by znalazła się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Takie efekt uzyskamy stosując odpowiednie słowa kluczowe. Jednak nie jest to takie proste jak by się mogło wydawać. Każda z prowadzonych stron jest inna i dla każdej słowo kluczowe również będzie inne. 

Co nam może dać pozycjonowanie ?

Na pewno każdy z Nas korzysta z wyszukiwarki i po wpisaniu określonego słowa czy też słów otrzymujemy mnóstwo wyników, nie oszukujmy się każdy z Nas wchodzi na te na pierwszej stronie. Dlatego im wyżej w Google jesteśmy tym lepiej dla Naszej strony.  Czy wiecie że miesięcznie z wyszukiwarki google korzysta 20 mln Internautów co stanowi 93%  ich liczby.

Od czego zależy kolejność stron w wyszukiwarce ?

Kolejność w jakiej pokazują się wyniki po wpisaniu zapytania w wyszukiwarce nie jest przypadkowa. Najpierw oczywiście pokazują Nam się płatne wyniki wyszukiwania czyli reklamy. Jednak Nam chodzi o strony , które zostały uznane za najbardziej pasujące do wpisanego zapytania. Za ich ułożenie odpowiedzialny jest algorytm wyszukiwarki Google. Wszystkich czynników , które mają na to wpływ jest około 200. Jednak najważniejsze to czynniki związane z treścią oraz popularnością. 

Czy warto walczyć o pozycjonowanie ?

Oczywiście że tak. Dążmy do poprawy czynników, które mają wpływ na pozycję w wyszukiwarce. Na początku możemy spróbować sami, ale jednak warto tą kwestię powierzyć odpowiednim firmom, które się na tym znają. Takie firmy w szybki sposób na pewno bardzo nam pomogą. 





Nowszy post Starszy post Strona główna

38 komentarzy:

  1. Ciekawy artykuł :)

    Zapraszam do siebie.
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie że warto! Tylko trzeba wiedzieć co robić żeby sobie szkód nie narobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. SEO jest bardzo ważne i nie należy pomijać go przy prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O pozycjonowaniu stron słyszałam już sporo, ale samemu rzeczywiście nie jest tak łatwo wszystkiego od razu się nauczyć. Korzystałaś z usług takiej firmy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że warto pozycjonować. Sama staram się dodawać posty pod SEO.

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że warto zwrócić na to uwagę..ja niestety nie mam o tym zielonego pojęcia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Warto sie tym zainteresować ale tak jak piszesz, nie jest to łatwa sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo cenne informacje! Warto o tym wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawie nakreślony temat. Przydatne informacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozycjonowanie to ważny temat dla każdego twórcy internetowego. Sama uczę się tego ale nie jest to łatwe

    OdpowiedzUsuń
  11. chciałabym lepiej znać się na pozycjonowaniu stron, każdy chce aby jego serwis był odwiedzany

    OdpowiedzUsuń
  12. Pozycjonowanie jest bardzo ważne. Ostatnio coraz więcej się wgłębiam w ten temat!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mało kto wie, że dzięki kilku prostym zabiegom możemy stać się bardziej widiczni w sieci.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam już podobne wpisy i jestem przekonana, że muszę bardziej popracować nad pozycjonowaniem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ważny wpis, sama prowadzę bloga i dopiero niedawno dowiedziałam się jak pozycjonowanie jest ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Każda informacja na wagę złota... 😊🤓

    OdpowiedzUsuń
  17. Pozycjonowanie ważna sprawa zawsze warto o to zadbać.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kilka ciekawostek zapamietanych mi zostanie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jak tylko zabrałam się za pozycjonowanie, to wiedziałam, że efekty będą super.

    OdpowiedzUsuń
  20. wiele osób o tym pisze, więc chyba warto

    OdpowiedzUsuń
  21. Super post. Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super informacja! koniecznie muszę zwrócić na to uwagę!

    OdpowiedzUsuń
  23. Pewnie, że warto :) Sama trochę zaczęłam się interesowac tematem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Krótki, ale bardzo przydatny artykuł ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. SEO w przy dzisiejszej ilości blogerów która sukcesywnie wzrasta to klucz do sukcesu. Pracowałam kiedyś w firmie sprzedającej właśnie pozycjonowanie witryn w sieci i sama się zastanawiam nad tym od dłuższego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiem, że pozycjonowanie strony jest bardzo ważne, i dobrze jest zlecić to profesjonalnym firmom jeśli sami nie jesteśmy w stanie tego zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Krótko i w punkt, na pewno warto pozycjonować stronę, ale dla mnie nadal to czarna magia... Chociaż już wstawiłam post zgodny z SEO - nagłówki, wstęp, rozwinięcie, zakończenie... I czekam na efekty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bez pozycjonowania, blog się za bardzo nie rozwinie, warto o to zadbać.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja niestety ale na takich rzeczach się w ogóle nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Potrzebny i ciekawy wpis! :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  31. Przydatny, bardzo fajny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pozycjonowanie to bardzo ważna kwestia, podobnie jak tworzenie treści zgodnie z SEO.

    OdpowiedzUsuń
  33. Pozycjonowanie to bardzo ważna sprawa, dlatego dobrze jest znać firmy, które się tym zajmują.

    OdpowiedzUsuń
  34. ja przyznam, że kompletnie nie ogarniam tego tematu jednak mam mała pomoc :D w postaci kolegi

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja wlasnie siedze i sprawdzam jak moja strona sie pozycjonuje i poprawiam ile moge. Ciesko ale malymi krokami do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja żałuje, że tak późno zainteresowałam się tematem :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)