MASVERI - kosmetyki dla prawdziwych mężczyzn.

By | 20:49 30 comments



Jeszcze nie tak dawno temu w sklepach 90% dostępnych kosmetyków to były kosmetyki dla kobiet. Oczywiście dla mężczyzn również znalazł się jakiś szampon czy też płyn po goleniu , ale asortyment ten był na prawdę niewielki. Teraz na rynku pojawia się coraz więcej firm , które produkują kosmetyki dedykowane specjalnie dla mężczyzn.

Mężczyźni zaczynają dbać o swoje ciało i używają kosmetyków a nawet chodzą do kosmetyczki to już nie jest temat tabu to codzienność. Teraz nie tylko kobieta w sklepie może przebierać i wybierać kosmetyki mogą to robić również mężczyźni. 

Jedną z firm , która dedykuje swoje kosmetyki mężczyzną jest firma  MASVERI . Marka zapewnia, że ich kosmetyki  są połączeniem męskich potrzeb z nowoczesnością.  Jak udowodniono skóra u mężczyzn różni się od skóry kobiet. Warto, więc wybierać kosmetyki , które są przeznaczone dla odpowiedniej płci jak i rodzaju skóry. 

  • MASVERI - OLEJEK DO TWARZY I BRODY DLA WSZYSTKICH TYPÓW SKÓRY MEN 30ML 


Może być stosowany zarówno do skóry twarzy czy brody,  idealny też jako produkt  po goleniu czy też strzyżeniu. Idealnie sprawdza się przy wszystkich rodzajach skóry. Produkt mały , poręczny pachnie hm typowo męsko. Fajnie zmiękcza skórę , szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy czego chyba żaden facet nie lubi. Najlepiej sprawdza się po goleniu. Ta mała poręczna buteleczka z działającą bez zarzutu pompką idealnie się sprawdza. Produkt ten bogaty jest  w olejki : ze słodkich migdałów, abisyński, z czarnuszki zawiera także ekstrakt z bursztynu oraz witaminę E.  Co ważne produkt ten jest wolny od SLS-ów oraz sztucznych barwników. Dzięki niemu moja skóra stała się gładka oraz nawilżona. Nie przesadzajcie z ilością aplikowanego produktu wystarczy go na prawdę nie wiele , dosłownie kilka kropel. Ja uwielbiam go stosować po goleniu. 


  • MASVERI - MYDŁO DO TWARZY I BRODY DLA WSZYSTKICH TYPÓW SKÓRY MEN 100G

Czarne mydło no wbrew pozorom nie brudzi :) Super nawilża i odżywia skórę, fajnie się pieni. Pachnie dość przyjemnie jak dla mężczyzny. Jest mega wydajne , więc starczy na pewno na długi czas. Sam skład mydła jest bardzo fajny co w nim znajdziemy : węgiel, olej z czarnuszki, ekstrakt oczaru wirginijskiego oraz olej abisyński. Mydełko jest mega wydajne więc starczy na pewno na bardzo długi czas. Na szczęście bardzo szybko się wchłania i co ważne nie pozostawia uczucia lepkości. Dla mnie mydło ma po prostu oczyścić moją skórę i pozostawić ją czystą i to mydło jak najbardziej sobie z tym radzi.

  • MASVERI - PASTA MATUJĄCA DO WŁOSÓW MEN 100ML

Pasta ta idealnie sprawdzi się kiedy chcemy mieć szybko i ładnie ułożone włosy. Do tego w łatwy sposób możemy ją zmyć przy pomocy szamponu. Fajnie układa włosy oraz dba o to by były nawilżone oraz by  ich kondycja była na wysokim poziomie. W jej składzie znajdziemy białą glinkę, wosk ziemny oraz poliwinylopirolidon. Pasta jest wydajna nie trzeba nakładać jej jakoś mega dużo na włosy. Konsystencja jak na pastę bardzo fajna , ponieważ nie jest mega zbita. Nie wielka ilość naniesiona na włosy sprawiła , że mogłem je ułożyć jak chciałem do tego włosy się nie elektryzowały i przez cały dzień pozostawały w nienagannej kondycji. 



  • MASVERI - SZAMPON PRZECIW WYPADANIU I NADAJĄCY OBJĘTOŚCI MEN 250ML




Szampon w wygodnej butelce z pompką dzięki czemu jego wydostanie jest dziecinnie proste. Dla mnie jako mężczyzny najważniejsze jest by szampon po prostu oczyścił, czyli umył moje włosy i ten szampon jak najbardziej to robi.  Podobno zapobiega również wypadaniu włosów oraz przyspiesza ich wzrost jednak ja stosuje go zbyt krótko by móc to stwierdzić. Co do składu to znajdziemy w nim ekstrakty z : łopianu, ziaren kawy, pokrzywy oraz olej abisyński. Bardzo podoba mi się sposób w jaki mogę wydostać szampon z butelki pompka to jest to , higieniczna i praktyczna jest jak najbardziej na tak. 





Z marką MASVERI miałem do czynienia po raz pierwszy. Jestem mężczyzną ,który z ostrożnością podchodzi do nowych rzeczy szczególnie jeśli chodzi o kosmetyki. Jeśli jednak mam już możliwość poznania nowych rzeczy to czasami ryzykuje :) 

Co wyróżnia markę MASVERI  na pewno grafika produktów typowo męska za co wielki plus nie cierpię przesadzonej szaty graficznej, składy poszczególnych produktów , które są w większości wolne od SLS-ów, parabenów oraz sztucznych barwników ,  zapach no niby każdy z tych produktów pachnie, ale ten zapach jest taki typowo męski, nieprzesadzony. 

Wielu mężczyzn podobnie jak ja jest na pewno sceptycznie nastawiony na poznawanie nowych kosmetyków, nie oszukujmy się mamy swoje ulubione balsamy po goleniu, szampony i  to nam wystarcza, dlatego też uważam, że taki zestaw kosmetyków typowo męskich będzie idealnym pomysłem na prezent oraz sposobem na udowodnienie Nam , że czasami warto porzucić swoje przyzwyczajenia kosmetyczne. 

Kosmetyki marki MASVERI dedykowane są dla prawdziwych mężczyzn, jeżeli więc uważasz że i Ty takim mężczyzną jesteś to warto zaryzykować i przekonać się na własnej skórze czy warto je mieć , a kupić je można w Rossmannie . 


















-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Piękna i trwała elewacja klinkierowa to rozwiązanie na lata. Dzięki takiej elewacji nie musimy się martwić że nasze ściany będą brzydkie możemy jednak cieszyć się ich pięknym widokiem przez lata. 


Nowszy post Starszy post Strona główna

30 komentarzy:

  1. Przyznam, że zaciekawiłaś mnie tą nową marką. Fajnie, że pojawiają się marki kosmetyków dedykowane nie tylko płci pięknej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Pierwszy raz się z nimi spotykam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno kupię coś dla mojego taty i narzeczonego. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny zestaw, nie słyszałam wcześniej o marce MASVERI , pewnie mojemu chłopakowi te produkty by się spodobały

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealny zestaw dla brodaczy, mój Mąż akurat do nich nie nie zalicza :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecę ten wpis dla mojego ukochanego :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój mąż pewnie chętnie by wypróbował, lubi wszelkie nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to muszę mojego mena zabrać do Rossmanna. Niech podotyka, poogląda i może się przekona do kosmetyków nieco innych niż tylko szampon i żel pod prysznic. Ma spore pole do popisu z tą marką;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa marka.Mojego męża pewnie zaciekawiły by produkty do włosów. "Smarowideł" do twarzy, jak je żartobliwie nazywa, nie używa. Może dlatego, że dawniej miał problemy z cerą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zupełnie obca jest dla mnie ta marka ale z chęcią zakupila bym taki zestaw dla męża :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę przyznać, że mnie zaciekawiła ta marka. Już drugi raz o niej czytam i myślę, że sprezentuj coś swojemu facetowi z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam wcześniej o tej marce dla mężczyzn, ale szata graficzna produktów jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej marce produktów. Myślę, że mój chłopak by się ucieszyl, zwłaszcza, że szata graficzna jest totalnie w naszym guście!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ahh kosmetyki u mojego mężczyzny to głęboki temat :D próbuje wtajemniczyć ale cinko mi idzie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny zestaw może kupię mężowi na rocznicę ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój chłopak w lipcu ma urodziny i szukam idealnego prezentu dla niego ,więc może się skuszę na ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, że na rynku pojawia się coraz więcej kosmetyków dla mężczyzn, a ten zestaw prezentuje się bardzo kusząco :) Chętnie sprezentuje taki mężowi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masveri ma naprawdę bardzo ciekawe produkty do włosów - design też mają niesamowity <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Musimy dbać o swoich mężczyzn, oni niestety często o tym zapominają

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie słyszałam o tej marce. Bardzo ciekawe mają opakowania

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny zestaw dla panów

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja raczej w męskich kosmetykach się nie orientuję, ale fajnie, że powstaje ich coraz więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mężczyźni też muszą o siebie dbać. Fajnie że są też kosmetyki dedykowane dla nich.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny i bardzo przydatny wpis! Super że są takie kosmetyki dla naszych mężczyzn :)

    OdpowiedzUsuń
  25. idealne rzeczywiście są dla męzczyzny.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mój mąż nie nosi zarostu, bo ja nie przepadam za brodami. Jednak u Panów, którzy zapuszczają taki zarost tego typu kosmetyki powinny być zawsze obecne. Nie lubię, kiedy facet nosi brodę a o nią nie dba.

    OdpowiedzUsuń
  27. Przydatny wpis dla brodaczy:) mój nie ma brody,ale jeśli kiedyś będzie chciał ją mieć to na pewno zastanowię się nad tymi kosmetykami dla niego

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam tej marki. Mój mąż nie ma brody, więc pewnie dlatego nie zwróciłam uwagi na te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie słyszałam wcześniej o tych kosmetykach, ale jestem pewna, że każdy mężczyzna byłby z nich zadowolony. Muszę pomyśleć, kiedy mogłabym wręczyć Remigiuszowi taki wyjątkowy zestaw.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)