Jak nie zgubić kluczy i znaleźć dla Nich mieszkanie ?

By | 21:24 38 comments


Klucze bardzo ważna rzecz, ale jak to w życiu bywa z ich znalezieniem bywa różnie. Czy zastanawialiście się kiedyś ile czasu w ciągu roku tracimy na znalezienie kluczy ?  Ile razy zdarzyło Wam się położyć klucze , gdzieś w domu a potem dziwnym trafem ich tam nie było ?

Co zrobić by zapobiec zgubieniu się kluczy ?

  • przypnij do kluczy brelok lub też smycz w kolorach które rzucają się w oczy
  • nigdy nie spinaj kluczy w jednej pęk w razie ich zgubienia tracisz wszystkie klucze
  • lokalizator kluczy - tak coś takiego istnieje i na prawdę może okazać się zbawienne
  • dorób dodatkowy komplet i zostaw go u zaufanej osoby

Jak nie szukać kluczy w domu ?

Mała poręczna skrzyneczka zamontowana na przedpokoju blisko drzwi wyjściowych załatwi sprawę z szukaniem kluczy raz na zawsze, a do tego ozdobi Nam ścianę. 



Taki domek na klucze to miejsce , które  może stać się mieszkaniem dla Naszych kluczy. Otwierane drzwiczki chronią nasze kluczę, a w środku znajdziemy aż 6 wieszaków dzięki czemu każdy z domowników może mieć swoje miejsce na klucze. Dodatkowo drzwiczki możemy ozdobić wybranym przez Nas napisem , dzięki czemu nie tylko my możemy mieć swój własny domek na klucze, ale także możemy taki domek podarować komuś np. jako prezent na parapetówkę. 



Najważniejsza zasada o której zawsze należy pamiętać to nigdy nie opisujmy kluczy naszym imieniem, nazwiskiem czy też adresem , bo wtedy złodzieje na pewno będą mieć ułatwione zadanie by Nas okraść. 


Co sądzicie o takim domku na klucze ? podoba Wam  się ?



Nowszy post Starszy post Strona główna

38 komentarzy:

  1. Mój tata sam zrobił taką bardzo podobną skrzynkę na klucze. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa propozycja! Ja klucze mam zawsze w torebce, także szybko udaje mi się je znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze..taka skrzyneczka jest super...jakos do tej pory nie zwracałam na nie uwagi. Muszę koniecznie przyjrzeć im się z bliska ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. w nowym mieszkaniu na pewno będę miała taki domek na klucze, bardzo praktyczny dodatek

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam takie pudełeczko. We wcześniejszym mieszkaniu mieliśmy je w przedpokoju, teraz w holu niebardzo mamy odpowiednie miejsce do jego zawieszenia więc leży w szafie i się kurzy. Może na coś je wykorzystam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo! Mam takie w formie ramki! Mega przydatna rzecz, bo klucze zawsze leżą w tym samym miejscu

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest z pewnością bardzo pomysłowe na pewno w nowym domu takie coś sobie sprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam u rodziców taki domek i wykonany hand made :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł😘💙💜💚

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja od dłuższego czasu zbieram się z zamiarem zamontowania takiego domku dla kluczy bo z ich znalezieniem zawsze jest problem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Te wskazówki są idealne dla mnie :D Bo ja ciągle gubię klucze i mam nadzieję, że w końcu się to zmieni! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aleksandra ze StyleVibes.pl30 czerwca 2019 18:07

    Skrzynki to świetny pomysł aby nie pogubić kluczy, sama przy wykańczaniu mieszkania chętnie sobie taką ogarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie klucze maja swoje miejsce. Mi by przydał sie lokalizator na pilota, telefon, smoczek dla dziecka ����

    OdpowiedzUsuń
  14. My tez mielismy w poprzednim mieszkanku i naprawde sie przydaje! W tym mieszkanku jeszcze nie mielismy okazje kupic nowa! Ale dziekuje za przypomnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dobra rzecz, zostawiasz klucze zawsze w jednym miejscu a dzieciaki nie mają tam dostępu

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba muszę sobie sprawić coś takiego. Rano zawsze dodatkowy stres gdzie tym razem zawieruszyły się klucze ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakoś ja pamiętam zawsze gdzie mam kluczę i taki domek jest mi zbędny

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama mam podobny domek i bardzo sobie chwalę taką budkę na klucze.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię takie dodatki do domu, jak są jeszcze pod kolor i pasują do pomieszczenia to jestem na tak. Ciekawy ten domek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny taki domek na klucze

    OdpowiedzUsuń
  21. Kilka razy w życiu zdarzyło mi sie zapodziac klucze od domu niestety. Taki domek koniecznie muszę sprawić do naszego mieszkania .

    OdpowiedzUsuń
  22. Taki domek w domu mam. Dobrze się sprawdza. A lokalizator to urządzenie o którym myślę 😉

    OdpowiedzUsuń
  23. Często szukam kluczy przed wyjściem więc taki domek przydałby mi się jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajna jest ta skrzyneczka. Od dawna mam zamiar sobie taką kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny gadżet do domu. Klucze się nie gubią i ładnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  26. Trzeba mieć klucze przy sobie hehe a tak serio to takie domki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Taka skrzyneczka jest nie zastąpiona, ratuje mnie w różnych sytuacjach! Zawsze wiem gdzie mam klucze zwłaszcza te zapasowe!

    OdpowiedzUsuń
  28. też mamy podobną szafeczkę na klucze

    OdpowiedzUsuń
  29. My mamy szafę na klucze a i tak się gubią :D ale zdecydowanie rzadziej

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mam w planie zamówić lokalizator, a ostatnio zamówiłam sobie taki wieszak na klucze - nie budka a w kształcie klucza - zawsze gdzieś się walały a teraz wszystkie są na swoim miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi to by się jeszcze gps przydał do tych kluczy:) bo o ile nie zgubię ich w domu, to na mieście różnie jest:) już nie wspomnę o tym jak jakimś cudem giną w torebce, a po wywróceniu wszystkiego jakimś cudem się znajdują. Świetny pomysł z taką szafeczką na klucze w domu

    OdpowiedzUsuń
  32. Super pomysł:) Warto mieć klucze w jednym miejscu

    OdpowiedzUsuń
  33. Przydatny gadżet. Mamy taką metalową skrzyneczkę w domu.

    OdpowiedzUsuń
  34. Myślę, że to bardzo ciekawe rozwiązanie, dzięki któremu nie byłoby problemu z odnalezieniem kluczy.

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie mam specjalnego miejsca na klucze, mimo to nie mam problemu z ich odnalezieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  36. U nas podobna skrytka wygląda identycznie jak obraz w dużej, szerokiej i grubej ramie. Mało kto może się domyślić, co jest za nim/w nim.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)