Co spakować do walizki jadąc na wakacje ?

By | 11:13 49 comments


Wakacje kto ich nie lubi nie ma jak odpoczynek i relaks. Jednak zanim wyjedziemy gdziekolwiek trzeba najpierw spakować walizki. Pakowanie nie należy do łatwych rzeczy bo nie raz w pośpiechu zapominamy o ważnych i przydatnych rzeczach.

Co więc zabrać ze sobą na wakacje ?

  • Dokumenty
Podstawa to dowód osobisty, paszport jeżeli jedziemy gdzieś dalej. Warto pamiętać także o legitymacji szkolnej jeżeli jedzie z Nami dziecko na jej podstawie możemy kupić tańszy bilet do niektórych obiektów , które mamy zamiar zwiedzić. 

  • Pieniądze
Pamiętajmy by wyjeżdżając za granicę rozważyć wymianę pieniędzy na odpowiednia walutę. Warto mieć także przy sobie kartę płatniczą.

  • Leki
Dobrze wyposażona apteczka to podstawa. Nigdy nie wiadomo co się przydarzy w czasie wakacji. Pamiętajmy też o preparatach na poparzenia słoneczne oraz plastrach. 


  • Ubrania 
Ich ilość oraz grubość zależy od tego gdzie planujemy swoją podróż. Wybierajmy jednak te najbardziej praktyczne. Nie przesadzajmy także z ich ilością w końcu nasza podróż nie będzie trwała wiecznie. Na wakacjach warto też poszaleć z ubraniami polecam np. taki t-shirt. Polski produkt dzięki czemu popieramy Nasz rynek :) Koszulka , która odzwierciedli to co nosisz wewnątrz siebie. Piękna , bawełniana i do tego szalona koszulka na pewno przykuje wzrok nie jednej osoby. 



  • Aparat fotograficzny/kamera
Nie ma jak wspomnienia a te najlepiej zachowywać na zdjęciach lub filmach. 

  • Telefon
No na pewno przyda się by zadzwonić do rodziny czy też przyjaciół. Jednak warto w czasie wyjazdu spróbować zrobić sobie przerwę od telefonu a ten czas poświęcić rodzinie.

  • Gadżety, akcesoria
Okulary przeciwsłoneczne, nakrycie głowy, parasol, saszetkę na dokumenty, power bank. 

Power bank może okazać się przydatny kiedy chcemy w szybki i łatwy sposób naładować baterię w Naszym telefonie czy tablecie. 


Ten power bank posiada motyw Harry'ego Pottera .  Jego pojemność to 5200mAh . Co najważniejsze działa i ładuje wiem , że powinno to być oczywiste , ale mam w domu inne 3 i każdy jest rozładowany i żaden nie ładuje :( Ten spisuje się świetnie i na prawdę go polecam. Powerbank może być te fajnym pomysłem na prezent na urodziny dla kogoś, kto często podróżuje.




 Jakie macie plany na wakacje ? Co dopisalibyście do mojej listy ?
Nowszy post Starszy post Strona główna

49 komentarzy:

  1. Power bank się przydaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten post, na pewno pomoże wszystkim, którzy wybierają się w podróż wakacyjną. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. power bank zazwyczaj mam w torebce, intensywnie korzystam z telefonu więc bateria krótko mi trzyma, fajna koszulka

    OdpowiedzUsuń
  4. Power bank to coś co trzeba miec zawsze przy sobie :D Koszulka jest świetna haha :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetna jest ta koszulka. Chcę ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię się pakować, zawsze czegoś zapomne. W tym roku postanowiłam, że przed wyjazdem zrobię sobie dokładną listę co zabrać. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba jestem w mniejszości, bo w ogóle nie posiadam power banka. I jakoś nigdy jeszcze nie cierpiałam z tego powodu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety pakowanie na wakacje to ciężki temat a powerbanka nie posiadam:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie nie lubię pakowania i zawsze o czymś zapominam mimo robienia wcześniej listy rzeczy do zabrania

    OdpowiedzUsuń
  10. Pakowanie zawsze zajmowało mi mnóstwo czasu..

    OdpowiedzUsuń
  11. W tym roku wakacje na Grecji. Doczekać się nie mogę, ale zawsze pakując się czegoś zapomnę. Taka lista jest jak skarb ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zawsze pakuję wszystkiego za dużo by być gotwa na każdą ewentualność. A jak mój mąż widzi ilość naszych bagaży to pyta :"Czy my jedziemy tirem?"

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zawsze robię liste dużo wcześniej przed wyjazdem żeby o niczym nie zapomnieć

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio widziałam power bank na korbkę! Super jeśli jedziemy gdzieś bez prądu dłużej np. starym składem PKP, a powerbanki nie starczają.

    OdpowiedzUsuń
  15. Spakowałabym jeszcze kosmetyczkę :D i wszystko z tej listy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja niestety w tym roku nie jadę na wakacje. A więc i nie będę się pakować

    OdpowiedzUsuń
  17. power bank na pewno pomocny gadżet

    OdpowiedzUsuń
  18. Pakowanie i wakacje ok. Ale po przyjeździe to rozpakowywanie, pranie, suszenie, prasowanie... To jest masakra!

    OdpowiedzUsuń
  19. Power bank się przydaje!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pakuję się bardzo podobnie! 😉

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się ta stylizacja :) Prosto i ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Myślę że najważniejsze już umieściłaś w poście. Do tego wszystkiego nie zaszkodzi spakować dobry humor ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pakowanie to udręka :D i tak zawsze okazuje się, że czegoś nie wzielam :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Podobnie pakuję walizkę kiedy wyjeżdżam, nic bym nie dodała hmmm...

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj bardzo nie lubię się pakować a tym bardziej rozpakowywać, zawsze mam wrażenie, że o czymś zapomniałam :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja zawsze zabieram w dłuższą trasę power bank.

    OdpowiedzUsuń
  27. Power bank muszę kupić , bo stary uległ zniszczeniu.

    OdpowiedzUsuń
  28. ja też ZARA oszaleje :D Jeszcze kila godzin do 16 i końca pracy xD

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie ukrywam..pakować się nie lubię, ale jak już muszę to wtedy mam do spakowania 5 osób, więc jest co robić;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj telefon koniecznie trzeba mieć! :) Tak samo leki.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny wpis - jak ktoś nie ma głowy do pakowania, to pomożesz mu idealnie. Powerbank to chyba w dzisiejszych czasach must have :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Niby się wie, co się spakować powinno, ale często się zapomina. Dlatego taka lista jest potrzebna

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajne porady! Zawsze warto mieć ze sobą swoje leki plus jakieś ogólne, bo zwłaszcza w strefie euro zwykły syrop na kaszel może nas kosztować jak złoto ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nie lubię etapu pakowania, bo zawsze dostaje histerii, że o czymś zapomniałam. Natomiast z rozpakowywaniem to już większy dramat:( bo sterta prania nie ma końca. Power bank do torebki idealny, to musze sobie kupić, bo aktualnie nie posiadam

    OdpowiedzUsuń
  35. Jedyne co dopisałabym do tej listy do szkicownik i kilka ołówków ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pakując się często zapominamy o podstawowych rzeczach, więc taki poradnik to świetna rzecz!

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyjeżdżam na tydzień w niedzielę. Aż się boję tego pakowania. Na szczęście lista już zrobiona, więc będzie łatwiej.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ładowarka jest super. U mnie właśnie lista rzeczy na dwutygodniowy pobyt we Włoszech się tworzy, i jest coraz dłuższa.

    OdpowiedzUsuń
  39. My jak zawsze bardzo spontanicznie. Wyjazdy to tu to tam, trochę odpoczynku w domu. Jak tylko będę się gdzieś wybierać, na pewno tu zajrzę, aby o niczym nie zapomnieć.

    OdpowiedzUsuń
  40. Dopisałabym odpowiednie kosmetyki :) Krem z filtrem, itd.

    OdpowiedzUsuń
  41. Dodałabym kosmetyki ochronne i czapka / kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Super check lista, dobrze jest czasem zebrać wszystkie punkty w jednym miejscu, aby o niczym nie zapomnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie lubię pakowania, zawsze zabieram za dużo a używam 1/3 rzeczy 😂 zawsze staram się być przygotowana na każdą okoliczność.

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna koszulka :) Przydatna lista, na pewno do niej wrócę przed wyjazdem :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja zawsze pakuję się przez parę dni. Power bank musi być i karta do bankomatu 😂

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny post! Ja praktycznie zawsze przed pakowaniem sporządzam listę co ze sobą zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  47. Moze jeszcze kosmetyki :) Ja w te wakacje jade duzo do polski :) Jakos tak wyszlo tym razem :)
    W czwartek wlasnie jade do Warszawy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)