Propozycja szalonych koszulek na wakacje.

By | 11:04 41 comments





Moda jest nieodłącznym elementem każdego z Nas. Jedni za nią podążają inni wręcz przeciwnie. 

Bez względu na to w której grupie się znajdujemy to coś na siebie ubrać musimy. 

Nie zawsze nasze ubranie musi byś szare i bez wyrazu, czasami warto zaszaleć. 

Zwłaszcza w wakacje kiedy to jesteśmy często na wyjazdach warto poszaleć i odkryć swój nowy image. 

Koszulki mogą przedstawiać np. napisy :



Fajna grafika na nich też fajne się prezentuje :


Do takiej koszulki wystarczy założyć fajne spodnie i nie zapominajcie o dodatkach : nerka, plecak , okulary i czapka i już jesteśmy gotowi by pokazać swój nowy image wakacyjny. 

Która koszulka podoba Wam się najbardziej ? Lubicie takie szalone koszulki ?







Nowszy post Starszy post Strona główna

41 komentarzy:

  1. Bardzo lubię tego typu koszulki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe te grafiki na koszulkach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie lubię ;-)chyba już wyrosłam z koszulek z "śmiesznymi" napisami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie koszulki <3 Pasują do wszystkiego, a dają efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się takie koszulki, mam kilka sztuk

    OdpowiedzUsuń
  6. Super koszulki! Musimy mieć choć jedną :D

    OdpowiedzUsuń
  7. są świetne, niemal nie noszę gładkich koszulek, uwielbiam napisy

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię tego typu koszulki i mój mąż również. Nawet mam kilka podobnych modeli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie koszulki ostatnio stają sie bardzo modne

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wolę czyste białe koszulki :) Ale te napisy są fajne.

    OdpowiedzUsuń
  11. czasami warto zaszaleć, bo widać ze koszulki są na wypasie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię koszulki z oryginalnymi napisami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Interesujące koszulki. Te z napisami wyglądają ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię zabawne koszulki. Idealne dla każdego

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię takie koszulki i sama mam nawet kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mamy podobne rodzinne 😁 fajnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  17. Szalone? Określiła bym je trochę inaczej... Wolę puste, bez niczego

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne są tego typu koszulki. Mam kilka na oku z takimi napisami ale nie wiem czy nie jestem już na coś takiego za stara.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne te koszulki. Podobają mi się. Muszę sobie kupić coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  20. kiedyś nosiłam takie koszulki do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne są, dostałam kiedyś podobne w prezencie. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna koszulka na prezent, może taką niebawem sobie sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O! Chętnie jedną sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawe i oryginalne koszulki. Na pewno wprowadzą do naszej garderoby odrobinę szaleństwa.

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajne koszulki, super wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie sprawdzą się teraz w te upały, super napisy!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię takie koszulki :) Są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo sobie cenię możliwość własnego nadruku grafiki na koszulce. Mega oryginalna opcja.

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam takie koszulki i mam podobne w swojej szafie. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super koszulki, lubię takie nadruki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. No szkoda... szkoda... hahaha:)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam takie proste, ale oryginalne koszulki pokazujące nasz indywidualny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Całkiem fajnie, rzadko noszę takie koszulki, ale nie zaszkodzi jedna w szafie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ta trzecia jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Koszulka z dobrym tekstem pasującym do charakteru i poglądów to cała ja :)

    OdpowiedzUsuń
  36. dla mnie tak ostatnia jest najlepsza !

    OdpowiedzUsuń
  37. E no bardzo fajne i pozytywne koszulki, sama chyba sobie sprezentuję

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajne ale niestety "not my cup of tea" ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Pomysłów na koszulkę jest mnóstwo,ale jak dla mnie ważne są jeszcze inne elementy, które podkreślą naszą stylizację(spodnie, buty, akcesoria-bransoletka, zegarek).

    OdpowiedzUsuń
  40. You did a great research about the product and really loved reading it. I must say I’ve no idea about this post before and not even heard that word. While i’m writing this i am using buffer and hoot suite to monitor my social media’s. Both are good by the way I’ve to admit. I’m thinking to try to will share my feedback after trying it.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)