Planujemy , ogarniamy na chaos wpływ mamy z planerem to możliwe.

By | 21:10 30 comments
   


W dzisiejszych czasach większość z Nas żyję w biegu. Nic więc dziwnego , że czasami mamy problem z zaplanowaniem lub zapamiętaniem kiedy mamy zrobić daną rzecz. 

Warto zapanować nad chaosem w życiu.  Planując zaoszczędzamy czas i mamy pewność , że będziemy pamiętać np. o wizycie u lekarza. 


Tak naprawdę fajną zabawą może być już sama kwestia planowania poszczególnych dni. 

Planer Familiowo to zmywalna wielofunkcyjna tablica magnetyczna. Możemy wybrać opcję na ścianę ( Smart) lub też na lodówkę ( Magnetic).  Planery możemy wybrać według uznania od opcji 1 czy 2 - tygodniowej po miesięczną. Do zestawu mamy dołączony zmywalny pisak dzięki , któremu możemy zamieścić na tablicy nasze notatki. Dodatkową opcją są również magnesy czyli kolorowe piktogramy.


Dzięki planerowi - Miesiąc Naszej Rodziny możemy od A do Z zaplanować cały miesiąc. Taki planer zamieszczony na lodówce na pewno będzie się rzucał w oczy. Dzięki niemu już na pewno nie zapomnimy o imieninach, urodzinach, zakupach, wizycie u lekarza czy też innym ważnym wydarzeniu. 

Taki planer to nie tylko sposób na zaplanowanie przyjemności, czy też spotkań dzięki niemu możemy zaplanować  np. kto w danym dniu wynosi śmieci, kiedy idziemy wspólnie do kina czy też np. pieczemy razem coś słodkiego. 




Dzięki planowaniu oszczędzamy czas. Jeżeli dobrniemy do końca miesiąca to zwyczajnie zmywamy nasze notatki i zamieszczamy nowe -  świetna opcja. Jeżeli i Ty chcesz zaoszczędzić swój czas lub też sprawdzić czy warto mieć wszystko zaplanowane to zapraszam serdecznie do zakupu.








  • Jeżeli chcecie zakupić taki planer mam dla Was kod : planujemyrazem który uprawnia do 5% zniżki na produkty      www.familiowo.pl




Nowszy post Starszy post Strona główna

30 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam planować, później mam pewnosc ze wszystko jest poukłądane i nie zapomne o czymś waznym, a wtedy jest we mnie taki wewnętrzny spokój :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Planowanie to podstawa dobrej organizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam duże problemy z planowanym, więc taka tablica by mi się przydała. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są takie gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna tablica, ja wszystko organizuję, planuję i zapisuję, bez tego bym przepadła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry planer, dobra sprawa. Ułatwia życie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny ten planner :) Ja raczej nie umiem nigdy nic zaplanowac :P

    OdpowiedzUsuń
  8. mam podobny tylko innej firmy - sprawdza się u nas rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki planner jest bardzo pomocny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Planer w domu z dzieciakami to bardzo przydatny gadżet

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie te planery się średnio sprawdzają. Dlatego z nich nie korzystam

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny planet bardzo pomocny

    OdpowiedzUsuń
  13. ale fajny ten planner i łatwo można wszystko sobie rozplanować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo kreatywny pomysł! Planner to coś świetnego!

    OdpowiedzUsuń
  15. Planery, organizery, kalendarze, listy - uwielbiam! Jestem freakiem jeśli chodzi o planowanie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam plannery, bo ułatwiają mi systematyzację pracy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Planery to genialny pomysł ;)
    Sama używam takiego

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam kilka zeszytów, gdzie wszystko notuję. Wszelkie daty zaznaczam na kalendarzu. Taki planer to wielkie ułatwienie. Przydałby mi się taki gadżet.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakoś kilka razy próbowałam używać planeta, nigdy mi to nie wychodziło.

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba rozważę zakup takiego planera, ponieważ organizacja czasu u mnie leży.

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie plan er, kalendarz i notatnik to podstawa :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Taki planer w domu to fajna sprawa. Widoczny dla każdego i wiadomo co się będzie działo w następnych dniach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki fajny plener dla calej rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja odkąd zostałam mamą nie jestem w stanie kompletnie nic zaplanować, bo ciągle wyskakują losowe sytuacje.

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie z tym planowaniem jest różnie:( większość rzeczy ogarniam na spontanie

    OdpowiedzUsuń
  26. Taka zmywalna, magnetyczna tablica to świetny pomysł! Dzięki za inspirację, na pewno przyda się u mnie w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Taka tablica to świetny sposób na rozplanowanie swoich obowiązków i terminów! Muszę ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Taki planerek to naprawde świetna sprawa! Ja uwielbiam planować więc każdą tego typu rzecz po prostu ubóstwiam <3

    OdpowiedzUsuń
  29. It’s really an impressive and creative work. I agree to that shadowing would have been great. It is nice anyway.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)