Z serią Beauty & Spa poczujesz się jak w SPA.

By | 12:21 39 comments

Piękne zapachy , które otaczają człowieka , nie raz potrafią wprawić go w miły nastrój. Warto , więc by także Nasza skóra pięknie pachniała. 

Z serią Beauty & Spa dbanie o skórę będzie wielką przyjemnością. Znajdźmy
 co dziennie choć chwilę by zafundować sobie małe SPA w domu, wystarczy tak nie wiele by poczuć się o wiele lepiej. 



Dla tych lubiących zapach na całym ciele polecam balsam do ciała L'Amore . Możemy go stosować codziennie do pielęgnacji naszej skóry.


Nutami zapachowymi w tym balsamie są czarna porzeczka, pomarańcza, mandarynka, liść czarnej porzeczki, grejpfrut i bergamotka; nutami serca są morela, lilia, jaśmin, konwalia i róża; nutami bazy są ambra, fasolka tonka, wanilia, cedr virginia i piżmo.



Dzięki temu balsamowi przez cały dzień nasza skóra nie tylko będzie pięknie pachniała, ale także będzie nawilżona. Balsam szybko się wchłania , więc możemy go użyć nawet na szybko przed wyjściem z domu. Jedno jest pewno na pewno nikt nie przejdzie obojętnie obok tak pachnącego ciała .



Dla tych którzy wolą zafundować SPA jedynie swoim dłoniom polecam krem do rąk YOUR CHOICE . 


Ten krem dzięki zawartości masła Shea doskonale nawilży i natłuści dłonie. Jeżeli mamy problem z szorstkością skóry to po zastosowaniu tego kremu ten problem na pewno zniknie.


 Krem Your Choice to krem, który pachnie tak obłędnie, że na pewno zakochamy się w jego zapachu.


  • Nutami głowy są: ananas, irys, paczula, różowy pieprz i hiacynt
  • Nutami serca są: jaśmin i cytryna
  • Nutami bazy są: piżmo, paczula, wanilia i wetyweria


Zapach kremu inspirowany zapachem Chanel Chance.

 

 Oba te kosmetyki dzięki temu że są perfumowane sprawią , że piękny zapach pozostanie z Wami na dłużej. Higieniczne nakładanie tych kosmetyków, dzięki działającej bez zarzutu pompki zasługuje na wielki plus producenta. Oba produkty szybko się wchłaniają, pozostawiają skórę nawilżoną oraz pięknie pachnącą .


Jeśli lubicie piękne zapachy oraz chcecie mieć piękną skórę to polecam Wam tą linię produktów.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

W społeczeństwie coraz częściej możemy dostrzec świadomość ludzi jak ważna jest kontrola trzeźwości. Warto zaopatrzyć się w odpowiedni alkomat , dzięki któremu możemy sprawdzić Naszą trzeźwość.

Nowszy post Starszy post Strona główna

39 komentarzy:

  1. Bardzo lubię tego typu produkty, myslę że niedługo sięgnę po nie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem bardzo zapachu tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie, zapach ma bardzo duże znaczenie w,ięc chętnie przetestuję te kosmetyki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tej marce :) Szczególnie ciekawi mnie ten drugi zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam domowe spa, to mnie zachęciłaś

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie korzystałam z tych kosmetyków. Będę musiała je wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze dwie tubki balsamu i będę szukała nowego :). Bardzo chętnie go sprawdzę

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię balsamy, które mają taką formę, butelkę z pompką, zawsze stawiam je na szafce nocnej lub toaletce i używam nawet w ciągu dnia do dłoni

    OdpowiedzUsuń
  9. O, brzmi bardzo dobrze! Lubię takie zapachy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kuszą mnie te balsamy, szczególnie swoimi zapachami. Dużo dobrego już o nich słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam próbki zapachów, no przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za perfumowanymi balsamami, ale przyznaję że jestem bardzo ciekawa tego zapachu! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście musi być fajna ta seria!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tych produktów jeszcze nie miałam okazji poznać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie produkty, bardzo lubię.Napewno te też zagoszczą u mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie perfumowane kosmetyki niestety mdlą i przyprawiają o ból głowy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam go, jednak może kiedyś go kupie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam inny wariant zapachowy tych produktów i byłam zadowolona z działania

    OdpowiedzUsuń
  19. Na pewno wypróbuję. Bardzo podobają mi się te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mamy jeden bardzo podobny! Śliczne mają opakowania!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ma jeden z nich i naprawdę jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne kosmetyki. Miałam inną serię tej marki i bardzo ją lubię. Zapach bardzo długo utrzymuje się na ciele.

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam piękne zapachy na swojej skórze. A więc kosmetyki idealne dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Oo,moje nuty zapachowe :) myślę, że by mi się spodobały te balsamy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem ciekawa tych produktów, bardzo podobają mi się ich opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolejne nowosci dla mnie! Dziekuje za info o tych produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwszy raz widzę markę ale prezentuje się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Niestety tej serii nie znam. Nawet o niej nie słyszałam. Ale ja lubię testować to, co mi nieznane więc się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  29. Balsam z czarną porzeczką, pomarańczą i mandarynką, to brzmi jak coś totalnie dla mnie! Testowałabym <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię perfumowane kosmetyki, ale to muszą być moje zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Warto zrobić sobie domowe spa, a z fajnymi kosmetykami, to czysta przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  32. no to stanowczo muszę sprawdzić te balsamy

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocham domowe SPA, w szczególności gdy dany kosmetyk pięknie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  34. kocham wszystko co ma spa w nazwie :D wiadomo, najlepiej jest iść do prawdziwego spa, gdzie są masaże, sauny, zabiegi, ale to domowe też jest godne polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Domowe spa? Czemu nie, trzeba tylko postawić na odpowiednie kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Co SPA to spa, jednak w domu jak widać można zrobić sobie jego namiastkę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)