Jaki rodzaj pieluch wybrać ?

By | 10:57 38 comments



Wyprawka nie jednej przyszłej mamie spędza sen z powiem. Szczególnie jeżeli spodziewamy się pierwszego dziecka to z każdej strony jesteśmy zasypywaniami listą jaką na pewno musimy kupić. Jednak czy aby na pewno ? Nie raz zdarza się , że kupujemy coś co potem leży i się kurzy .
Takie zakupy na pewno warto dobrze przemyśleć oraz odpowiednio wcześnie zaplanować. Nie raz wydaje się , że 9 miesięcy to dużo czasu , ale po pierwsze czas szybko płynie , a po 2 nie zawsze w 9 miesiącu będziemy mieli na tyle sił by robić zakupy. 



Oczywiście lista zakupów będzie długa, jednak my skupimy się na pieluchach.  Większość pomyśli hm pieluchy no co może być trudnego w zakupie pieluch a jednak. Sklep dla dzieci Kidspace oferuje wiele ciekawych rzeczy dla Naszych dzieci. 

Jednak my przeanalizujemy dziś dwa rodzaje pieluch :


Pielucha bambusowa.

Wykonana jest z 100% z tkaniny bambusowej. Czysty bambus jest niezwykle przyjemny w dotyku. Tkanina bambusowa ponadto ma właściwości termoregulacyjne  w czasie ciepła - chłodzi oraz zatrzymuje wilgoć, podczas zimna - otula. Bambus jest idealny dla alergików -  nie gromadzi kurzu i roztoczy. Taka tkanina jest idealna do otulania i przykrywania maluszka podczas snu. Występuje w wielu ciekawych wzorach jak np. pieluszki bambusowe dostępne w Kidspace . Bambus jest tkaniną , która na pewno nie uczuli naszego dziecka. Dlatego bez obaw możemy go używać od pierwszych dni życia naszego dziecka. 

Pieluszka bambusowa - Lobster Blue



Pielucha tetrowa lub bawełniana.



Wykonane z 100% bawełny , która jest przyjazna dla skóry Naszego dziecka. Wspaniale sprawdzi się jako pieluszka do odbijania, owijania czy też jako myjka podczas kąpieli.  Dawniej używano tylko pieluch terowych teraz wybór jest większy. 




Zarówno pieluchy tetrowe jak i bawełniane na pewno będą przydatne kiedy w domu pojawi się dziecko. Jednak bambus jest bardziej miły w dotyku oraz bardziej przyjemny dla delikatnej skóry dziecka. 







Nowszy post Starszy post Strona główna

38 komentarzy:

  1. Ja właśnie miałam dla synka pieluchy bambusowe, chociaż nie tylko bo również kilka tetrowych, jednak te pierwsze bardziej polecam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że istnieją pieluchy bambusowe. Ostatni raz miałam styczność z małym dzieckiem jakieś 14 lat temu, a wtedy chyba jeszcze takich 'wynalazków' nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja siostra właśnie spodziewa się dzidziusia i też zdecydowała się na pieluchy bambusowe. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem mamą. Mój syn ma 1.5 roku a ja nie miałam do tej pory pojęcia, że są na rynku pieluchy bambusowe. Człowiek uczy się przez całe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyszli rodzice na pewno już znają pieluchy bambusowe bo przyznaję, że kilkakrotnie czy to w sieci czy na zakupach już się z nimi spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. O bardzo dobrze, że wybór jest coraz większy 👍

    OdpowiedzUsuń
  7. My bardzo lubimy bambusowe. Fajne jest to, że termoregulują! Za to właśnie je lubimy.

    OdpowiedzUsuń
  8. My mieliśmy tetrowe, dobrze się sprawdziły chociaż nie były niezbędne w wyprawce

    OdpowiedzUsuń
  9. jak ja się cieszę, ze ten temat mam za sobą.

    OdpowiedzUsuń
  10. komfort maluszka i dbanie o jego zdrową skórę jest najważniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie milutkie i mięciutkie pieluszki długo mojej córce pomagały w zasypianiu ( przytulała je sobie ).

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam się na tym ale wiem, że wszystko co bambusowe jest dobre :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem bambusowe pieluszki są mega. Sama właśnie poszukiwałam takich dla synka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Post bardzo trafiony dla par które w niedługim czasie zostaną rodzicami.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się, że problem pieluszek mam już z głowy :)ale te bambusowe są takie śliczne ze czasami myślę nad ich innym wykorzystaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie wszystkie pieluchy są tetrowe, zaś bardzo lubimy kocyki bambusowe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dawniej stosowałam tetrowe, a teraz to cuda można znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  18. Artykuł naprawdę dobry, jednak nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pieluchy bambusowe są hitem ostatnich lat,wszyscy o nich mówią i piszą i mają rację, ponieważ ich jakość jest bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  20. To trudny wybór i nie zawsze zależy od nas ale od upodobania dziecka

    OdpowiedzUsuń
  21. Za kilka lat pewnie też się będę zastanawiać

    OdpowiedzUsuń
  22. If you are looking for luxurious Handbags bearing designer labels, Vitapress.By is the destination to visit. It is a website where you will find genuine leather Christian Doir Handbags of luxury handbags from famed brands like Balenciaga, Celine, Dior,Hermes handbags, Fendi and Saint Laurent among others. And the sale price and high quality has won a great reputation all over the world.Also ,The Rolex Watches It offers free shipping for all orders and countries.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo dobry wpis! Zajrzę tutaj za kilka lat.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo pomocny tekst dla matek :) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  25. Super, że jako matka sama chcesz pomóc innym matkom w ich początkach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeszcze nie moja tematyka, ale dobrze wiedzieć, że jest wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  27. W tym temacie nie jestem ale świetnie, że o tym piszesz polecę koleżanką Twój wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepakze wiedze mojej siostry o tym! Napewno jej sie przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pamiętam jak byłam w ciszy i szukałam informacji o tym. Byłam zielona. Dziś moja wiedza jest o wiele większe. Sklepu nie znam, ale zaraz zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Tetrowe to ja sama nawet pamiętam. Wpis bardzo przydatny, mega dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Używałam i takich i takich. Warto przed zakupem poczytać opinie albo zobaczyć na żywo, jak wyglądają pieluchy, bo niektóre firmy sprzedają pieluchy nie mal same nitki :/

    OdpowiedzUsuń
  32. Znam materiał bambusowy, jest niezwykle przetrzyjmy dla skóry.

    OdpowiedzUsuń
  33. Extraordinary significant post, where you make the fundamental center, truly satisfies me for its vital of significance. After all it is an incredible article with all the fixings. Much obliged ahead of time for posting it.

    OdpowiedzUsuń
  34. formowanki i pieluchy AIO tylko z naturalnej bawełny lub bambusa, żadnej tam tetry, ona nie jest tak przyjemna w dotyku, a do tego jest mniej wytrzymała. Sama testowałam wszystkie opcje więc zdecydowanie radzę stawiać na stuprocentową bawełnę lub włókno bambusowe :)

    OdpowiedzUsuń
  35. nikt o tym nie napisał ale są też pieluchy flanelowe dla dzieci! flanela jest bardzo mięciutka, ciepła, przyjemna w dotyku, nie podrażni skóry maleństwa, moim zdaniem hit :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)