Jak dbać o Nasze oczy ?

By | 11:48 38 comments


Oczy to dzięki nim widzimy Nasz piękny świat. Bez nich nasze życie nie dość , że było by czarne to jeszcze mega skomplikowane. Warto , więc dbać o Nasz skarb jakim są Nasze oczy. 

Niestety w dzisiejszych czasach zanieczyszczone środowisko, siedzący tryb prac, coraz większy okres czasu jaki spędzamy przed komputerem, telewizorem czy też telefonem nie zbyt dobrze wpływają na Nasze oczy. Warto zatem o nie dbać regularnie. 



Jak zatem dbać o Nasze oczy :


  • Wizyta u okulisty
Do lekarza okulisty powinniśmy chodzić kontrolnie co 2 lata. Nie oznacza to jednak , że jeżeli zauważymy jakieś problemy ze wzrokiem to mamy czekać z wizytą . Nie bagatelizujmy nawet najmniejszych oznak . Wczesne wykrycie jakiejkolwiek wady pozwala na jej szybkie leczenie w pierwszej fazie i w większości przypadkach na jej całkowitemu wyleczeniu. 

  • Odpoczynek
Zbyt długie patrzenie np. w ekran komputera nie zbyt dobrze wpływa na oczy, zrób im co 30 minut choć chwilę przerwy od monitora. Zamknij oczy na chwilę , bo też po prostu przestań patrzyć w monitor. 

  • Dieta 
Odpowiednie odżywianie wbrew pozorom ma wpływ na oczy. Zadbajmy by w Naszym menu znalazły się witaminy A,E,C , luteina oraz kwasy omega-3. 

  • Sport 
Krążenie krwi i jej dopływ do organów w tym także do organu wzroku jest bardzo ważne. Znajdź taką dyscyplinę sportową , która będzie Ci sprawiała radość oraz sprawi, że wpłynie ona na ukrwienie oka. 
  • Sen
Sen dobrze wpływa nie tylko na Nasz organizm , ale również na oczy. Zbyt mało snu spowoduje , że oczy są zmęczone, wysuszone oraz podrażnione. 

  • Kosmetyki
Zadbaj o odpowiednie nawilżenie oczu, dzięki np. kroplą które kupisz w każdej aptece. Pamiętaj także o skórze wokół oczu.  Żel ze świetlikiem i kolagenem   polecany jest do codziennej pielęgnacji skóry okolic oczu powiek. Warto taki produkt zaaplikować na noc tuż przed snem, dzięki temu nasze oczy oraz skóra wokoło nich będzie rano wypoczęta.  Takie , żel można także stosować pod makijaż, więc jest fajną alternatywą dla kobiet. Promienie słoneczne, kurz, wiatr, dym papierosowy czy też smog nie zbyt dobrze wpływają na nasze oczy ten żel łagodzi podrażnienie wywołane tymi czynnikami. Dzięki temu żelowi zredukujemy również zmarszczki. Ciężkie powieki oraz objaw zmęczonych oczu ustępują po zastosowaniu tego żelu.Dzięki regularnemu stosowaniu tego produktu zyskamy  jędrną, nawilżoną  i odżywioną skórę. Produkt posiada składniki pochodzenie naturalnego nie zawiera barwników oraz kompozycji zapachowych. Taki żel można kupić już za 8 zł a jego działanie jest warte znacznie więcej pieniędzy.








Oczy to najważniejszy zmysł w ciele człowieka. To dzięki nim wiemy jak wygląda świat.  Pamiętajmy , więc by o nich nie zapominać i odpowiednio o nie dbajmy.


Nowszy post Starszy post Strona główna

38 komentarzy:

  1. Bardzo ważne post. Niby to takie oczywiste, a często o tym zapominamy. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie kiedyś uczulił krem ze świetlikiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe produkty! Ja mam bardzo dużą wadę wzroku i szczególną uwagę kładę na ochronę i dbanie o swoje oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ze względu na wadę wzorku okulistę odwiedzam regularnie i dbam o oczy jak tylko mogę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pod oczy stosuję tylko krem, nigdy takiego żelu jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie produkty pod oczy i na okolice. Zazwyczaj mam zmęczone oczy i wymagają troski

    OdpowiedzUsuń
  7. Żel ze świetlikiem - dla opuchniętej okolicy oczu, najlepszy ratunek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stosuję tylko krople do oczu ze świetlikiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szukam czegoś dobrego pod oczy to najwrażliwsza okolica na twarzy

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja codziennie uzywam kropelki zeby nawilzyc oczy od samego rana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się, dbanie o wzrok jest bardzo ważne. Ostatnio przez upały rano mam opuchniete powieki. Juz wiem co kupię by pomóc moim oczom.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten produkt. Fajnie dba o nasze oczy, szczególnie kiedy mało śpimy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już od dłuższego czasu myśle nad kroplami do oczu, ale mam obawy przed samym zakrapianiem, boje się ze nie dam sama rady. Generalnie czuje ze za bardzo przeciążam moje oczy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Z chęcią wykorzystam Twoje rady kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wiele czynników wpływa na wygląd naszej okolicy oczu są takie o które same możemy zadbać jak właściwa pielęgnacja

    OdpowiedzUsuń
  16. Na szczęście nie mam problemów z oczami.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje oczy maja zdecydowanie dosyć komputera :p dlatego zaczęłam o nie dbać jeszcze bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dbanie o oczy to bardzo ważna sprawa - bardzo uważam na produkty których używam

    OdpowiedzUsuń
  19. żele ze świetlikami dobra sprawa

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo tani ten żel. Nie wiedziałam, że Gorvita ma taki w ofercie. Kupię!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja staram się dbać o oczy na różne sposoby.

    OdpowiedzUsuń
  22. zapomniałaś o całowaniu i seksie... oczy zamykamy/przymykamy... przez o regenerują się

    OdpowiedzUsuń
  23. Interesujący artykuł ;)
    Oczy to najważniejszy zmysł człowieka, bez niego trudno jest sobie poradzić w społeczeństwie

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie, osoby która ma wadę wzroku to post z idealnymi wskazówkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mega przydatny wpis, bardzo dziękuję za dawkę informacji, cenne wskazówki <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Żel ze świetlikiem bardzo polecam, sama używam od lat

    OdpowiedzUsuń
  27. Jako krótkowidz nie wyobrażam sobie nie chodzenia do okulisty :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Posiadam żel ze świetlikiem i szczerze polecam. Już po miesiącu użytkowania zrobił dużą różnicę

    OdpowiedzUsuń
  29. Oczy jeszcze się nam przydadzą, dlatego warto o nie zadbać dokladnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Warto pielegnowac wzrok wlasnie takimi prostymi ale tez skutecznymi metodami. Szkoliła mnie i meza z takich cwieczen pani doktor w szpitalu medicover jak sie okazalo ze u syna wykryli wadę. Profilaktyka zwlaszcza u dzieciakow to podstawa. O czy trzeba dbac od malego i uczyc dzieciaki zdrowego podejscia do zycia

    OdpowiedzUsuń
  31. Stosuję żel ze świetlikiem i rano dobrze się u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Czesto mam problemy ze spuchnietymi oczami od alergii i stosuje wlasnie swietnik i idealnie sie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  33. Super sa takie kosmetyki. Ja polecam jeszcze krople do oczu.

    OdpowiedzUsuń
  34. Dobry kosmetyk i odpowiednia ilość snu jest na wagę złota :)

    OdpowiedzUsuń
  35. chyba mi sie przyda taki żel

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja żeli od dawna już nie stosuję. Jakoś tak moja skóra ich nie lubi i jest strasznie ściągnięta po aplikacji.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)