Własna firma, czy warto ja mieć ?

By | 08:56 39 comments



Kiedy jesteśmy małymi dziećmi planujemy kim zostaniemy jak już będziemy dorośli.  W myślach i marzeniach nie jednej osoby pojawia się chęć zostania nauczycielem, strażakiem czy też policjantem. Jednak pojawiają się też marzenia by zostać samym sobie szefem zakładając firmę. Niektórzy już bardzo wcześnie widzą perspektywę siedzenia jako szef za biurkiem. Jednak jeżeli cofniemy się myślami w czasie o kilkanaście lat wstecz to zauważmy, że na rynku istniało wtedy nie wiele firm i zazwyczaj każda firma istniejąca na rynku miała szansę na to by na nim zaistnieć. Niestety teraz czasy się zmieniły i można powiedzieć , że nowe firmy rosną jak grzyby w lesie. Nie jest już tak łatwo utrzymać się na rynku. Nie raz trzeba się mega nagłowić jak wyróżnić się z tłumu. 


Źródło : https://pixabay.com/pl/

O czym należy pamiętać zakładając firmę ?

  • Działaj z pasją , nie z przymusu
  • Pomyśl nad dobrym marketingiem
  • Nie rezygnuj po pierwszej porażce
  • Ustal źródło finansowania

Jak wypromować się na rynku ?

Nawet najlepiej prowadzona firma w tych czasach bez reklamy jest skazana na porażkę. Chcąc istnieć na rynku niestety trzeba się na nim wybić na tle innych. Teraz nie wystarczy zwykła reklama w gazecie trzeba zadbać o coś więcej, coś co przykuje wzrok i zachęci potencjalnego klienta by skorzystać z usług Naszej firmy. 


Rodzaje reklamy ?

  • Własna strona internetowa
  • Gadżety reklamowe
  • Konta na portalach społecznościowych 
  • Reklama na bilbordach
  • Namioty reklamowe 
  • Poczta |"pantoflowa" 

Spełniajmy swoje marzenia i bądźmy szefami dla samych siebie. Na pewno nic nie daje tak dużej satysfakcji jak odniesiony osobiście sukces. Nie zrażajmy się po pierwszym niepowodzeniu tylko walczmy dalej, w końcu każdy z Nas uczy się na błędach. Każdy zadowolony klient to szansa na kolejnego klienta, gdyż najlepszą reklamą dla są zadowoleni klienci, którzy powiedzą o dobrej firmie kolejnym osobą. 







Nowszy post Starszy post Strona główna

39 komentarzy:

  1. Prowadziłam kiedyś własną działalność i wiem, że jest to naprawdę ciężka praca, dlatego taki krok należy dobrze przemyśleć pod wieloma względami. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo firm stawia tylko na reklamę w sieci. To chyba najbardziej dobrze stargetowana forma reklamy poza branżową prasą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakos nie mam parcia na swoje własną firmę, może dobrze może nie.. Sama nie wiem co jest w życiu lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przedstawiłaś to w bardzo bajkowy sposób. Własna firma to ciężka praca i odpowiedzialność. Jeżeli ktoś ma dobry pomysł, to da radę, ale w obecnym czasie opłaty mogą wręcz zjeść małych przedsiębiorców.

    OdpowiedzUsuń
  5. Razem z mężem mamy swoje własne firmy, i to nie jest wcale czasami tak kolorowo jak się większości wydaje. Nie raz usłyszałam, że dlaczego mówisz że cię na coś nie stać przecież prowadzicie dwie firmy. Ale wiele ludzie nie zdaje sobie sprawy, że nie zawsze jest dobry miesiąc ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od września prowadzę własną działalność i to home-office - są plusy i minusy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W dzisiejszych czasach liczy się pomysł, kreatywność i nasze zaangażowanie :)
    Ciężką pracą jesteśmy w stanie odnieść życiowy sukces.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje mi sie że z roku na rok jest coraz ciężej o własną firmę. Jest masa spraw do załatwienia

    OdpowiedzUsuń
  9. Własna firma to nie lada wyzwanie i mam nadzieje, że uda mi się to kiedyś zrealizować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie zdecydowałabym się na to, by mieć swoją firmę. Wolę pracować u kogoś na etacie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mamy nawet dwie firmy i widzimy, że reklama na różnych polach naprawdę sporo daje. O namiotach reklamowych słyszałyśmy już wcześniej, aczkolwiek nigdy nie wykorzystywałyśmy tej metody.

    OdpowiedzUsuń
  12. Własna firma to ogromna odpowiedzialność i nie wiem czy dałabym radę udźwignąć ten ciężar. Mój partner ma inne zdanie i bardzo by chciał założyć swoją firmę. Osobiście wolę pracować u kogoś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja juz od dawna myslalam nad zalozeniem swojej firmy,ale wciaz sie waham

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba trzeba mieć mnóstwo odwagi, żeby wystartować z własną firmą.

    Pozdrawiam,
    Karolina z TAMczytam

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślałam kiedyś o swojej firmie, jednak w naszym kraju to powoli bardziej opłaca się rodzić na akord niż rozwijać własną działalność.

    OdpowiedzUsuń
  16. Poruszyłaś ciekawy temat. Ja się trochę boję własnej dzialalnosci. Zastanawiam się trochę, czy w razie braku zainteresowania moimi dziełami nie próbować samej wydać książki, ale trochę się boję...

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę, że w dzisiejszych czasach reklama w sieci to już konieczność.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uważam, że reklamowanie firmy jest bardzo trudne i nie zawsze wszystkim wychodzi to dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiele razy się nad tym zastanawiałam, ale zawsze dochodzę do wniosku, że mi się nie opłaca. Niestety przedsiębiorcy mają w naszym kraju bardzo trudny start i funkcjonowanie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jestem właśnie w trakcie poważnego myślenia na temat otwarcia własnej firmy i mam nadzieję, że wszystko mi się uda. Niestety całość to dość mocno skomplikowana sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak nie spróbujecie to się nie przekonacie, proste ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przed każdym przedsiębiorcą bardzo dużo wyzwań, trzeba na to się oczywiście przygotować

    OdpowiedzUsuń
  23. Na pewno bez odpowiedniej reklamy się nie obędzie. Praktycznie w każdej branży trzeba liczyć się ze sporą konkurencją

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo przydatny post, od pewnego czasu myślę nad założeniem własnej firmy

    OdpowiedzUsuń
  25. Chciałabym założyć swoją działalność, ale przeraża mnie ZUS - takie ceny teraz, że to mnie zniechęca.

    OdpowiedzUsuń
  26. Od czasu do czasu chodzą mi po głowie myśli czy nie rzucić się na swoje, ale potem mi przechodzi... I tak w kółko.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeśli mamy dobry pomysł, to wlasna firma to bardzo dobry pomysł. Oczywiście jak wszytko ma też wady, wtedy ciągle jesteśmy w pracy i nie mamy urlopów, przynajmniej na początku naszej drogi. Uważamy, że warto spróbować 👍

    OdpowiedzUsuń
  28. Myślałam nawet kiedyś nad czymś własnym ale jednak ostatecznie nie podjęłam nic w tym kierunku :)

    OdpowiedzUsuń
  29. własnie myślę żeby otworzyc działalnosc od wrzesnia, zobaczymy jak pojdzie

    OdpowiedzUsuń
  30. Zawsze są plusy i minusy ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Posiadanie własnej firmy ma wiele wad i zalet. Zależy od tego, co chcemy osiągnąć zakładając firmę.

    OdpowiedzUsuń
  32. Posiadanie firmy jest dużym obowiązek, ale jeśli to czyjeś marzenie, to czemu nie? :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Moim zdaniem zawsze warto mieć firmę <3

    OdpowiedzUsuń
  34. ja zaryzykowałam i poszłam na swoje. Byłam serwisantką w firmie naprawiającej komputery, założyłam własny serwis Apple i nie żałuję. Sama ustalam sobie grafik, nikt nade mną nie stoi, nie ma nade mną kierowników. Łatwo nie jest, ale satysfakcjonująco na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  35. I loved this one so much plus it was helpful! Last time I have short hair and i tried Human Hair Wigs as they are said to look pretty natural and they did! You should give them a try too!

    OdpowiedzUsuń
  36. I loved this one so much plus it was helpful! I have short hair and I tried Braiding Hair as they are said to look pretty natural and they did! You should give them a try too!

    OdpowiedzUsuń
  37. 42 yrs old Librarian Leland Breeze, hailing from Schomberg enjoys watching movies like Red Lights and Kayaking. Took a trip to Royal Exhibition Building and Carlton Gardens and drives a Ferrari 625 TRC Spider. tak

    OdpowiedzUsuń
  38. Tak i nie... Jest to z pewnością odpowiedzialność, także trzeba sobie wszystko przemyśleć. Ja tam osobiście wolę dla kogoś pracować i mieć, że tak powiem wolną rękę. A jak jest potrzeba dodatkowego zarobku, to nie problem... Mogę podziałać jako konsultantka oriflame lub w czymś podobnym.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)