Zawartość przesyłki ambasadorskiej od Mediect Polska.

By | 20:38 31 comments



Marka Mediect to marka , która jest mi już znana. Jak pewnie wiecie zostałam ich ambasadorką , więc mam okazję co jakiś czas otrzymać od nich paczki ambasadorskie. Jak tym razem wyglądała przesyłka i co się znalazło w jej wnętrzu ?

Marka dba nie tylko o produkty, ale także o wygląd przesyłki. Już samo opakowanie mega mnie ucieszyło. Piękne brokatowe pudełeczko z czarną kokardką. Zostaje ono ze mną na dłużej i będzie miejscem do przechowywania moich skarbów, a jednoczenie ozdobą mojej półki. 






W środku pudełka znalazłam :

  • trzy maseczki do twarzy w płachcie
  • trzy sztyfty przeciwtrądzikowe
  • pięć kapsułek Age-delay revitalizing Oil-serum.

Nawilżająca maska ze srebrem.


Nawilżająca maska w płacie, zawierająca cząsteczki zarówno srebra, jak i złota. Każda z masek znajduje się w osobnym pięknym srebrnym kartoniku. Należy pamiętać , że maska umieszczona jest na zabezpieczającym płachcie. Zakładamy ją na twarz a następnie zdejmujemy warstwę zabezpieczającą. Osoby , które nie przepadają za zapachami będą zachwycone , gdyż jak dla mnie maska praktycznie nie pachnie. Jest mega mocno nasączona, ale płyn w żadnym wypadku nie spływa . Fajnie trzyma się na twarzy i nie zsuwa się ze skóry po nałożeniu. Po jej nałożeniu na twarzy czuć fajne uczucie chłodzenia skóry. Nie spowodowała u mnie żadnych skutków ubocznych. Po aplikacji nadmiar płynu wsmarowałam w szyję oraz twarz. Moja skóra stała się mega miękka  oraz nawilżona.









Składniki:
  • Cząsteczki złota
  • cząsteczki srebra
  • kwas hialuronowy
  • ceramidy 3
  • głębinowa woda morska



Mediect Sztyft przeciwtrądzikowy ACNE STICK




 Delikatnie zwalcza wszystkie problemy cery trądzikowej; nawracający trądzik, zaskórniki, stany zapalne, zakażenia, blizny oraz działa zapobiegawczo. Widoczny efekt oczyszczenia i wygładzenia dla wszystkich rodzajów i tanów trądziku. Ponownie stosowanie pomaga w usuwaniu ran, gojeniu i przeciwdziała powstawaniu blizn. 




Mimo , iż po ściągnięciu foli naszym oczom ukazuje się sztyft niby z nacięciami to ja za nic w świecie nie mogłam go otworzyć. Bałam się że go połamie, gimnastykowałam się z nożem by go otworzyć. Podobno wystarczy go złamać mi ta sztuka się nie udała. Jednak po walce jakoś dostałam się do jego wnętrza. Moim oczom ukazał się jakby nasączony patyczek do uszu. Na moje szczęście wypryski pojawiają się u mnie bardzo rzadko, ale jak na życzenie po otwarciu pojawił się jeden. Postanowiłam od razu wypróbować ten sztyft. Smarowałam miejsce wyprysku rano i wieczór i aż nie mogłam uwierzyć, gdy na drugi dzień wieczór został po nim tylko lekko czerwony ślad. Moje jedyne zastrzeżenie do tego sztyftu to sposób jego otwierania. Po za tym wszystko jest z nim ok. Niestety produkt jest jeszcze nie dostępny w Polsce. 



Kapsułki Age - Delay Revitalizing oil - serum 



Mieszanka najbardziej odżywczych olejków świata, zapakowanych w poręczne kapsułki dla wygody i zminimalizowania zanieczyszczenia. 

Skuteczne składniki: Masło shea, olejek z nasion kamelii, olejek lawendowy


Mały słoiczek w swoim wnętrzu skrywa 5 małych kapsułek. Ich wygląd przypomina małe serduszka , więc już samym wyglądem zachęca do wypróbowania.  Po oderwaniu końcówki wydobywa się olejek. Na szczęście nie przelewa się on przez palce. Stosowanie tych kapsułek jest podobne do stosowania suchych olejków. Mimo , iż wielkość kapsułek jest mała to olejku wystarczy na twarz i szyje. Olejek wchłania się po jakiś 2-3 minutach. Nie spowodował żadnych skutków uczonych. Moja skóra stała się promienista i nawilżona. Niestety produkt jest jeszcze nie dostępny w Polsce.












Nowszy post Starszy post Strona główna

31 komentarzy:

  1. I pudełko i kosmetyki wyglądają zachęcająco. Jeszcze nie miałam okazji ich wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełeczko wygląda bRdzo elegancko. Bardzo lubię takie maseczki w plachcie. Tej marki nie miałam jeszcze przyjemności stosować.

    OdpowiedzUsuń
  3. BArdzo fajna przesyłka. Wygląda niesamowiecie elegancko. Sama zawartość też jest ogromnie ciekawa i intrygująca. Te nowe maski nawilżające muszę koniecznie poznać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku już same pudełko jest absolutnie śliczne. Podoba mi się też pudełko tej maski. Bardzo ciekawy pomysł. Póki co mam jedną maskę tej firmy i czeka na użycie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sztyfty przeciwtrądzikowa chętnie bym przygarnęła. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Hhahaha w takich maskach wyglada sie na prawde zabawnie. Maseczki osobiscie uwielbiam,wiec kiedys sie na nią skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Również jestem ambasadorką i mam tę paczkę u siebie - tzn miałam, bo została mi już tylko jedna maska ;) Bardzo lubię ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej zainteresowały mnie te kapsułki. Maseczki też lubię, zwłaszcza te w płachcie

    OdpowiedzUsuń
  9. sam wygląd przesyłki kusi żeby zainteresować się tą marką. Bardzo podobają mi się ter maseczki, ale chyba znani są szczególnie z tego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Maseczki tej formy to zdecydowanie najlepsze jakie poznałam, są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Maski idealnie nadają się dla każdego. Sama bardzo lubię stosować je bardzo często.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawartość paczki bardzo mi się podoba, myślę że te produkty mógłyby się u mnie sprawdzić. Testowałam ich maseczki bąbelkujące i miło je wspominam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią bym wypróbowała. Do tego pudełeczko tak bardzo zachęca swoim wyglądem, że juz w ogóle mam ochotę je zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam jeszcze produktów tej marki. Ale myślę, że będę musiała w końcu się na nie skusić. Lubię takie maski.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie próbowałam jeszcze kosmetyków tej marki, ale wygląda zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam maseczki w płachcie. Nie ma lepszej metody na SPA dla twarzy. Tej marki jeszcze nie poznałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. W piękny kartonik było to zapakowane, jednak same produkty mnie kompletnie nie przekonują ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam maseczki w płachcie Mediect. Są niezawodne. Mają doskonały wpływ na kondycję skóry i dużo lepiej sprawdzają się niż inne maski.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie widziałam jeszcze tej serii. Mam przyjemność skorzystać z tej maski i z przyjemnością ją zastosuję.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie samo pudełko już zachwyciło:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Przesyłka wygląda cudownie. Mnie bardzo ciekawią te sztyfty.

    OdpowiedzUsuń
  22. Słyszałam już o tej marce. Jestem ciekawa najbardziej tego sztyftu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Faktycznie pudełko śliczne. Uwielbiam tkaninowe maseczki więc to po nie najchętniej bym sięgnęła

    OdpowiedzUsuń
  24. Słyszałam o nich na któryś targach ale sama jeszcze ich nie miałam okazji testować :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dość ciekawa cała zawartość, nie miałam jeszcze styczności z tą marką.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne pudełko, ale produkty jeszcze ciekawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie totalnie zachwycają te maseczki, lubię je bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sama chętnie przetestowałabym te maseczki 💖

    OdpowiedzUsuń
  29. I love your blog so much! I saw the same makeup brushes on a site and I love their Hair Care Products too! I once used it on my Wavy Wigs when I used it for one of my house party! I love them so much!
    Wigs & Hair Extensions
    xoxo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)