Dzień Kobiet - jaki prezent wybrać ?

By | 09:15 28 comments




Już za kilka dni swoje świętą będą miały Panie - 8 marca obchodzimy Dzień Kobiet. Jest to jedna z okazji by pokazać mamie, babci, teściowej, koleżance czy też żonie , że są dla Nas kimś wyjątkowym. W tym dniu możemy im przy pomocy małych bądź też większych upominków podziękować za to że są. Za to, że nie raz poświęcają bardzo dużo dla mężczyzn. Oczywiście sama pamięć jest bardzo ważna i na pewno ucieszy każdą Panią jednak upominek sprawi , że ta radość będzie jeszcze większa. 


Każda kobieta kocha kwiaty , więc na pewno bukiecik kwiatów wywoła uśmiech na twarzy. Jednak jeżeli chcemy podarować kobiecie co innego niż kwiaty to mamy wiele możliwości. 


Ta poduszka na pewno umili nie jeden odpoczynek. To nie taka zwykła poduszka , gdyż posiada ona cekiny. Cekiny, które tworzą albo białą warstwę , albo odkrywają ukrytą wiadomość. Po drugiej stronie poduszki znajdziemy miękki , elastyczny materiał. Zamek błyskawiczny ułatwia wkładanie i wyjmowanie wkładu. Sam wkład jest dobrze napełniony co sprawia, że bardzo wygodnie się na tej podusi leży. 







Dla kobiety , która dużo pracuje przy komputerze i potrzebuje gdzieś zapisać swoje cenne dane idealną propozycją będzie pendrive. Jednak na tym pendrivie można wygrawerować imię osoby , dzięki czemu na pewno nigdy się nie zgubi. 







Dla osoby , która lubi szalone podkoszulki z różnymi napisami idealnym prezentem będzie koszulka z dowolnym napisem. Ta biała koszulka dzięki temu , że możemy na niej zamieścić grafikę lub też napis na pewno sprawi , że stanie się wyjątkowa i jedyna w swoim rodzaju.



Co kochają kobiety ?

  • kwiaty
  • biżuterię
  • gadżety
  • książki 
  • kosmetyki 
Jednak największą radość kobiecie sprawia myśl , że ktoś o nich myśli, pamięta i je docenia.






Nowszy post Starszy post Strona główna

28 komentarzy:

  1. Uwielbiam poduszki, ich nigdy U mnie dość. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze jestem na tak jeśli chodzi o elektronikę, a pendriveów nigdy mi mało! Tego to chociaż nikt by mi cichaczem nie podkradał ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, a je nie cierpię dostawać kwiatów, biżuterii, książek :) Przy takich okazjach wolę iść gdzieś na spacer czy kawę albo posiedzieć przy dobrym filmie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne są takie wpisy 😊 chyba sama sobie sprawię prezent i kupię taki pendrive😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne propozycje. Mój mąż pytał co chce dostać, jednak nie mam kompletnie pomysłu, chyba już mam wszytsko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. propozycje ciekawe, nawet jedną wybrałam, tym razem będzie to pamięć usb

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja najbardziej ciesze sie kiedy otrzymuje od ukochanego kwiaty. Zawsze czuje sie wtedy kochana.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi zdecydowanie w tym dniu wystarczą kwiaty, po prostu je uwielbiam dostawać

    OdpowiedzUsuń
  9. W tym sklepie znajdzie się pełno pomysłów na prezenty w sumie na każdą okazję. Poduszka mi się niesamowicie podoba - chyba sobie taką zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnie słowa potwierdzam, nie chodzi o sam prezent, a pamięć. P.S. Fajny pendrive

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie lubię tę personalizowane produkty z MyGiftDNA. Sama mam kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w tym roku zostałam obdarowana biżuterią :) facet nie wytrzymał i wczoraj mi wręczył naszyjnik, o którym marzyłam od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie wygląda ten pendrive :) wg mnie, kwiaty są najlepsze na tę okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja wiem że dostanę wymarzony kubeczek do kawy z Muminkami 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam dzien kobiet codziennie :) wystarczy mi skromny bukiecik kwiatów i jestem szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przeurocza poduszka uwielbiam je a więc z chęcią przygarnelabym taka. Myślę że dostanę kwiaty, lubię jak mąż przynosi je.

    OdpowiedzUsuń
  17. Co do dnia kobiet to po prostu dla nas okazja by gdzieś wyjść:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bym wolała właśnie coś bardziej eleganckiego lub typowego -kosmetyki, porządna biżuteria i to dostałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Poduszka byłaby w sam raz dla mnie, wszystko się zgadza :)

    OdpowiedzUsuń
  20. W tym roku nieoczekiwanie personalizowana bluza, z której jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  21. Personalizowany pendrive to jak dla mnie bardzo fajny prezent, podoba mi się takie rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mainkan permainan Gaming Online dengan mudah hanya dengan menggunakan Aplikasi Cheat Gaming Online Indonesia yang tersedia dibawah ini.

    cheatpasti
    infopendek
    infojitu
    situspanas

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten pendrive jest niesamowicie wykonany, bardzo mi się spodobał 💕

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi najbardziej spodobała się ta poduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. I once got some cute Curl Cream for my Wigs too! I paired them with my Curly Lace Front Wigs when I used it for one of my house party! I love them so much!

    OdpowiedzUsuń
  26. 46 yr old Accountant III Griff Gaylord, hailing from Cold Lake enjoys watching movies like The Derby Stallion and Lego building. Took a trip to Phoenix Islands Protected Area and drives a Supra. myslalem o tym

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)