Jak w Bajce - współczesna wersja Kopciuszka.

By | 19:17 14 comments

Danielle Steel  mistrzyni literatury obyczajowej -osiągnęła oszałamiający sukces wśród czytelniczek w każdym wieku .  Bardzo dużo jej książek napisane jest pod wpływem osobistych przeżyć.  Danielle Steel napisała ponad 220 książek.  Jedną z nich jest książka JAK W BAJCE



Opowieść zawierająca własną interpretacje współczesnego Kopciuszka. Ukazująca , że powiedzenie dobro zawsze powraca jak najbardziej ma sens i się sprawdza. Warto także czekać na swojego księcia , który prędzej czy później się pojawi.



Camille dorastała w Napa Valley, w ogromnym domu zbudowanym przez jej ojca na wzór  zamku w Bordeaux. Jej największym szczęściem są jej rodzice, którzy niczego jej nie odmawiają i bardzo kochają swoją jedyną córkę. Żyją w luksusie i niczego sobie nie odmawiają.  Ich rodzinnym sukcesem jest winnica, która prężnie się rozwija i przynosi duże zyski. Camille zaraz po studiach wraca do rodzinnego miasta by pomóc w prowadzeniu winnicy. Jednak okazuje się, że jej mama zaczyna chorować i niestety jest to rak. Choroba bardzo szybko pokonuje mamę i Camille traci jedną z najważniejszych osób w jej życiu.  Mimo wielkiej straty postanawia, że będzie się opiekować tatą oraz zadba o to by winnica nadal dobrze funkcjonowała. Wszystko udaje się jej jakoś w miarę ogarniać, gdy nagle po sześciu miesiącach od śmierci mamy w życiu jej ojca pojawia się tajemnicza Francuzka . Ojciec staje się łatwo zdobyczą dla czarującej i tajemniczej kobiety. Ku wielkiemu zaskoczeniu córki decyduje się na ślub. On bardzo zakochany i zauroczony nową wybranką serca nie dostrzega tego co zauważa jego córka. To ona od początku dostrzega mroczną prawdę, kryjącą się za pięknymi sukniami oraz manierami macochy jednak w najgorszych snach nie przypuszcza, że przyjdzie jej z nią walczyć nie tylko o swoje dziedzictwo , ale także o życie ....



Książka miała być typowym romansidłem dla kobiet. Po części taka była jednak wątki chorób , walki , zawziętości oraz niespodziewane zwroty akcji sprawiły, że czytało się ją z jeszcze większym zainteresowaniem. Mimo, iż książka ma 320 stron to czyta się ją z wielką przyjemnością bardzo szybko. Polecam.

Nowszy post Starszy post Strona główna

14 komentarzy:

  1. Całe wieki nie czytałam książek tej autorki. A kiedyś często miało to miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wrócę do twórczości autorki, ale raczej z inną książką. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chętnie sięgam po współczesne wersje opowieści o Kopciuszku. Zresztą jako mała dziewczynka uwielbiałam tą bajkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako dziewczynka czytałam Kopciuszka, ciekawe jakby mi się spodobała taka współczesna wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam nic spod pióra tej autorki, ale bardzo chętnie poznam jej książki, bo słyszałam o nich wiele dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie historie, a tytuł i okładka jeszcze bardziej mnie zachęcają do poznania tej książki bliżej

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie czytałam żadnej powieści tej autorki mimo, że mam w domu kilka jej książek po mamie. Ta historia mogła by być ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kopciuszek jest dość szeroko eksplorowanym tematem, więc lubię sprawdzać co też autorzy jeszcze z niego wycisną.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooooo to coś dla mnie, lubie takie historie, chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś niespecjalnie ta ksiazka mi wpadła w oko. Ale nigdy nie skreślam ksiązek ktorych nie mialam w ręku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Danielle Steel nie należy do moich ulubionych autorek. W ogóle nie przepadam za taką literaturą kobiecą, chyba ze w klimatach fantastycznych.

    OdpowiedzUsuń
  12. Koociuszek, taka książka idealne pasuje dla mnie. Uwielbiam rozmarzyć się czytając czy oglądając takie opowiadanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa, czy i mi by się ta książka podobała. Lubię bajki opowiedziane na inny niż znany mi sposób.

    OdpowiedzUsuń
  14. My little one love these kinds of books tbh! She'd just look at them cute Hairstyles and try to recreate them too! It's so cute!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)