Sposób na pyszną domową i zdrową wędlinę dla całej rodziny.

By | 11:44 21 comments



Żyjemy w czasach kiedy wchodząc do sklepu możemy na Nasze szczęście kupić w nim wszystko na co tylko nas stać. Czasami stajemy przed tak dużym wyborem rzeczy , że aż trudno się zdecydować na konkretną rzecz. Jednak ze względu na zdrowie oraz tak jak w obecnie panujących warunkach warto postawić na rzeczy przygotowane bezpośrednio przez siebie.

Dzięki temu , że przygotujemy sami coś od podstaw zyskujemy przede wszystkim pewność co do produktów z jakich została dana rzecz przygotowana, niepowtarzalny smak, brak środków konserwujących oraz satysfakcję płynącą z tego, że potrafimy coś dobrego stworzyć. 


W jakiej dziedzinie możemy przygotować coś sami : 


  • wędliniarstwo
  • piekarnictwo 
  • winiarstwo 
  • mleczarstwo
  • piwowarstwo

Dziś jednak pod lupę weźmiemy szynkowar .


Szynkowar BROWIN na 1,5 kg -
Producent przedstawia urządzenie idealne do przyrządzania mięs. Szynkowar przeznaczony jest do wyrobu pysznych, parzonych wędlin domowym sposobem. Jest prosty w obsłudze i pozwala na przygotowanie do 1,5 kg wyrobu mięsnego.


Jeżeli jeszcze nigdy nie mieliście do czynienia z tego typu urządzeniem nie musicie się o nic martwić. Nawet taki laik jak ja sobie z nim poradził :) Wraz z szynkowarem otrzymujemy jasną i przejrzystą instrukcję jak go używać. Na środku wieczka znajduje się gniazdo z otworem umożliwiającym bezpośredni pomiar temperatury wsadu mięsnego. Dlatego też musimy dokupić do zestawu odpowiedni termometr co by nasze wyroby były udane i pyszne. Szynkowar wykonany jest z odpowiedniego materiału , który oczywiście został dopuszczony do kontaktu z żywnością. Możemy go bez problemu i obaw myć w zmywarce.  Najfajniejsze jednak jest to, że to my decydujemy od podstaw z jakich składników przygotujemy peklowaną jak i niepeklowaną wędlinę. Szynkowar jest idealny również do przygotowywania potraw wegetariańskich.



Na pewno przygotowując mięso jedyne co Nas ogranicza to nasza wyobraźnia oraz ulubione składniki. Za każdym razem wyczarowana przez Nas wędlina będzie wyjątkowa w smaku. Na początku możemy skorzystać z gotowych przepisów podanych na stronie browin.pl 

Przy użyciu tego szynkowaru możemy wyczarować 1,5 kg pyszności. Jest to idealna porcja dla 4 osobowej rodziny. Sam smak przygotowanej potrawy jest nieziemski nie jestem w stanie porównać go do niczego. Na pewno nie kupicie czegoś takiego w sklepie. Jeżeli jednak dla Was taki wsad jest nie odpowiedni nic się nie martwcie w sklepie browin znajdziecie wersję dla singla 0,8 kg oraz rodzinną 3 kg.



Ja na pierwszy rzut postawiłam na kurczaka. Przygotowałam swoją wędlinkę z piersi kurczaka , udek z kurczaka oraz boczku. To wszystko przyprawiłam swoimi ulubionymi przyprawami i gotowe :) Wszystko zmieliłam , doprawiłam odstawiłam na noc do lodówki. A rano wszystko do szynkowara i po 1,5 godziny moja domowa wędlinka była gotowa. Jak na pierwszy raz powiem dyskretnie była mega smaczna :)


Czy warto kupić szynkowar ? bez wahania mogę odpowiedzieć że zdecydowanie TAK. Polecam posiadanie tego cuda w domu.



Cyklicznie będę dodawać tutaj moje nowe przepisy na pyszne domowe szyneczki.  Na razie niestety w sklepie towaru brak by przygotować coś nowego. 




Nowszy post Starszy post Strona główna

21 komentarzy:

  1. Moja rodzinka chętnie by na pewno przetestowała taki urządzenie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Z szynkowarem jeszcze nie miałam do czynienia. Zazwyczaj robimy sami pieczenie, ale jeszcze nie szynki :) może czas próbować!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe urządzenie. Mam wprawdzie szybkowar i sobie go chwalę, ale szynkowar też brzmi dobrze. Wydaje mi się taka opcja bardzo eko i bio.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co to za sprzęt, nigdy nie słyszałam o nim. Fajnie ze coś takiego jest na rynku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś mnie takie urządzenie nie przekonuje, wolę pieczone mięsko

    OdpowiedzUsuń
  6. O! Mysle ze kazda gospodyni domowa powinna zainwestowac w taki gadzet. Sama sie nad tym zastanawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. O! To nowość jakaś! Nawet nie wiedziałam , że istnieje taki gadżet!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam koło domu wędzarnie dlatego ten gadżet raczej nie będzie mi potrzebny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie słyszałam o czymś takim jak szynkowar. Czego to ludzie nie wymyślą? Ale z drugiej strony lepiej zrobić w domu jak kupić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam w planie zamówić sobie szynkowar i samej robić swoje wędliny. Na razie robię tylko długo dojrzewające schaby czy polędwice.

    OdpowiedzUsuń
  11. Najsmaczniejsze są właśnie takie domowe wędliny 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten szybkowar,ale ja w nim robię wegetariańskie pasty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój teściu lubi się bawic w takie wędliniarstwo :) to byłby super prezent dla niego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, teraz chyba jest dobry moment, aby nauczyć się robić jak najwięcej rzeczy w domu. Myślę o samodzielnym pieczeniu chleba, wędliny to następny krok

    OdpowiedzUsuń
  15. Mniam :) Lubię takie domowe smaczki, chętnie bym zjadła coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię takie domowe wędliny. Świetne urządzenie 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Już od dawna się przymierzam do zakupu szynkowaru bo mój mąż lubi wędliny i wolałabym zrobić sama.

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałabym w sumie wędlinki robić sama, więc pewnie się takim zainteresuje <3

    OdpowiedzUsuń
  19. O matko, nigdy nie słyszałam o szynkowarze. Gdybym z kimś rozmawiała, na pewno zapytałabym czy nie miał na myśli szybkowar :) Mega ciekawa sprawa, jestem zaintrygowana!

    OdpowiedzUsuń
  20. Teraz, kiedy o wile rzadziej robię zakupy, taki szynkowar byłby dobrym rozwiazaniem, bo w każdym momencie mogłabym zrobić świeżą wędlinę zamiast używać paczkowanej z dłuższym terminem.

    OdpowiedzUsuń
  21. też się muszę za to zabrać, mam już szynkowar, mam przyprawy do kiełbas i szynek, mięsko kupione, tylko czasu brak ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)