Podróż już nigdy nie będzie nudna , dzięki grze BITS.

By | 08:20 24 comments


Chyba nie ma osoby , która nie lubiła by grać w gry. Na rynku pojawiają się coraz to nowe propozycje , więc jest w czym wybierać. 

Jedną w nowości od firmy Egmont jest gra Bits.

Ta gra to gratka dla wszystkich , którzy uwielbiają gry logiczne. Jeżeli znacie i lubicie tetris to na pewno będziecie mega zadowoleni , gdyż ta propozycja bazuje właśnie na tej "starej" i lubianej grze. 


Elementy gry :
  • 56 kafelków
  • 6 kafelków startowych
  • 4 plansze
  • 4 plastykowe rampy
  • 9 kart zadań
  • 14 kart budowy
  • instrukcja
W grę może grać od 1 do 4 graczy. Zasady gry są bardzo proste , dzięki czemu nie trzeba tracić czasu na tłumaczenie każdemu jakie są zasady. Celem gry jest zapełnienie planszy kafelkami o różnych kolorach. Osoba , która zdoła zasłonić wszystkie pola pilnując przy tym odpowiednich kształtów wygrywa. Jednak to nie takie proste bo w tej grze ćwiczymy myślenie, więc obracamy, kombinujemy i  przekręcamy tak klocek by zdobyć jak największą ilość punktów. 



Gra dzięki temu , że została "zapakowana" w małe pudełko będzie idealną propozycją do tego by zabrać ją na wycieczkę , biwak czy tak po prostu wrzucić do plecaka by w razie nudy mieć co robić. Przeniesienie "tetrisa" na plansze uważam za super pomysł. Gra przeznaczona jest dla osób od 8 -108 lat, więc jest grą pokoleniową . Proste zasady, małe rozmiary , waga gry oraz możliwość ćwiczenia logicznego myślenia a przede wszystkim dobra zabawa dla całej rodziny to w 100% atuty gry BITS.




Nowszy post Starszy post Strona główna

24 komentarze:

  1. Niby jest już taka gra, więc po co robić nową. Ale mnie się właśnie podoba, że jest "w realu", a nie na telefonie. Fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś grałam w tę grę na telefonie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gierka wydaje się być bardzo fajna dla małych dzieci, moja córka lubi takie układanki, dlatego myślę że by się jej podobała

    OdpowiedzUsuń
  4. Super gra na podróż jest bardzo fajna. Sama z chęcią jak będę się wybierać na wczasy to z chęcią ją kupię.

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem totalnie zakochana w tych grach, nie można się od nich oderwać, a dodatkowo można je wszędzie ze sobą zabrać :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest ta gra, bardzo lubię tę serię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Szalenie nas wciągają takie tetrisowe gry, na szybki reset myśli, rozrywka dla każdego. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie gry. W tym roku zanim wyruszymy na wakacie muszę dzieciom kilka tego typu gier dokupić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niby prosta taka gra, ale dziecku z pewnością szybko minie czas podczas długiej jazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubimy tego typu gry :) Szczególnie, kiedy są jakimś wyzwaniem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne są takie gierki. Z tym zajęciem podczas podróży to dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie łamigłówki, więc ta gra z pewnością by mi się podobała. Chętnie przyjrzę się jej bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie do końca przypadła mi do gustu ta gra, nie lubię takie łamigówki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój synek jest jeszcze malutki, więc nie gramy w gry. Za to czytamy książeczki. Bardzo to lubimy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje dzieci albo bawią się w gry słowne, albo, niestety, na komórkach. Ale bateria zawsze się kiedyś kończy, więc taka gra byłaby świetna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Tą grę dostaliśmy w prezencie. Jest fajna w podróży i nie tylko, moje dzieci się wciągnęły.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa gra, pierwszy raz o niej słyszę!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tez grałam tylko na na telefonie tę grę, ale to lepsza opcja na oderwanie się od ekranu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moi chłopcy uwielbiają tą grę. Oderwanie się od ekranu to już duży plus. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sama bym grała. Nie widziałam jeszcze tej gry.

    OdpowiedzUsuń
  21. Testowałam i mogę polecić. Super gra!

    OdpowiedzUsuń
  22. nie znałam tej gry wcześniej, ale mi się podoba :) prosta, każdy będzie wiedział jak w nią zagrać no i bez problemu zmieści się do torebki :) planujemy wczasy z rodziną nad morzem, trasa jest daleka, więc dzieciom przyda się trochę rozrywki by stale w telefonie nie siedziały :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)