Urządzamy mieszkanie - nie dajmy się nabić w butelkę.

By | 21:05 25 comments


Każdy z Nas urządza mieszkanie według swoich upodobań oraz finansów , które mu na to pomagają. Jednak prędzej czy później nadchodzi dzień remontu i nowego urządzenia danego miejsca. 

W sklepach nie brakuje teraz mebli, farb , tapet itp , które będą Nam potrzebne by urządzić Nasze wymarzone gniazdko . Na rynku jest tego tyle , że czasami trudne się na coś zdecydować.  Dodatkowo w euforii zakupów nagle wszystko Nam się podoba , a co gorsza wszystko się przyda. Warto , więc takie zakupy robić z głową i dany wybór przemyśleć kilka razy, by potem nie żałować. 

Robiąc zakupy :

  • przejrzyjmy ofertę kilku firm
  • poszukajmy promocji
  • róbmy zakupy z "głową"
  • zapoznajmy się z ofertą firm internetowych
  • poszukajmy kodów rabatowych

Nigdy nie :

  • kupujmy pod wpływem impulsu
  • nie kupujmy rzeczy na "oko "
  • nie dajmy się nabić w butelkę

Na czym możemy zaoszczędzić ? :

  • na wysyłce , często kupując przez internat za większą kwotę wysyłka jest darmowa
  • w niektórych sklepach dostępny jest program lojalnościowy,  gdzie możemy zebrać odpowiednią ilość punktów i wymienić je na bony lub inne artykuły
  • polując na wyprzedaże , czasami możemy sporo zaoszczędzić


Zarówno remont jak i zakupy to ciężki orzech do zgryzienia. Warto , więc mieć ściśle określony plan i się go trzymać. Nie ważne czy to zakupy do salonu ,  kuchni  https://sandow.pl/  , jadalni , łazienki na pewno każdy z Nas , gdy tylko dobrze poszuka znajdzie coś odpowiedniego dla siebie co posłuży Nam przez długi okres. 


Nowszy post Starszy post Strona główna

25 komentarzy:

  1. Takie pomocne rady z chęcią przyjmuję. Ja właśnie jestem przed remontem. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze sprawdzam ofertę sklepów, które mam na miejscu. Dopiero potem buszuję w internecie.

    OdpowiedzUsuń
  3. czeka mnie spory remont i aż się boję szukać inspiracji, a co mówić o zakupach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo konkretny wpis. My w tym roku będziemy remontować balkon i mamy wiele budżetowych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze wybieram produkt, który chcę kupić ze względu na jego walory użytkowe, a potem poświęcam sporo czasu, aby znaleźć go w jak najniższej cenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urządzałam się prowizorycznie w dobie pandemii. Ceny w sklepach, nawet tych internetowych, trochę przerażają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety wiele osób tak ma, że dodatki kupuje pod wpływem impulsu. A co do większych remontów, to zawsze porównuje ceny w sklepach

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobry i przydatny post odnoście remontu. Należy sobie najpierw wszystko zaplanować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przed takimi poważnymi zakupami zawsze sprawdzam dokładnie wszystkie ceny i porównuję oferty kilku sklepów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale te krzesła są genialne. Gdybym miała teraz urządzać mieszkanie to bym bardzo chciała mieć właśnie takie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeżeli ktoś remontuje to ten post jest naprawdę na miejscu. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny wpis. Jak będę zmieniała mieszkanie to chętnie skorzystam z Twoich podpowiedzi. A sklep ma fajny asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny wpis, ja zawsze kilka razy myślę zanim coś kupię, chodź czasem zdarza mi się zrobić impulsywne zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja staram się przygotowywać do zakupów zawsze i wybierać tylko te rzeczy, które naprawdę są mi potrzebne i mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie poszukiwanie okazji jest jak polowanie i uwielbiam to robić. Zwykle razem z mężem długo wybieramy, by było dobrze, tanio i wygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie pomagam mamie szukać mebli, wskazówki jak najbardziej mi się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy wpis. Zwłaszcza, że kupowanie mebli nigdy nie należy do najłatwiejszych zadań

    OdpowiedzUsuń
  18. dobrze jest właśnie wszystko przemyśleć o zrobić listę rzeczy naprawdę potrzebnych, a nie dać się naciągać sprzedawcom na drobiazgi, które się walają po pokoju. poza tym - stawiać na jakość. lepsza jedna luksusowa zastawa stołowa zamiast tanich talerzy które szybko się potłuką, lepsza solidna kanapa rozkładana, droższa ale przynajmniej po latach nadal będzie dobrze wyglądała

    OdpowiedzUsuń
  19. krótki i treściwy przewodnik :) projektowanie budynków i wnętrz nie jest łatwe, jak się nie ma doświadczenia, ale zawsze można albo samemu się do tego dobrze przygotować i czytać poradniki albo oddać się w ręce fachowców

    OdpowiedzUsuń
  20. to prawda, jest wiele zbędnych produktów i gadżetów, które są polecane a tak naprawdę się ich nie używa, choć są i też takie, które wyglądają niepozornie a się przydają np. koleżanka się ze mnie śmiała że mam czujnik otwarcia okna i drzwi, dla niej to zmarnowane pieniądze bo można samemu stale sprawdzać czy się wszystko zamknęło i taniej wyjdzie, ale ja myślałam o tym że 1. można zamknąć okna aplikacją jak zacznie padać 2. jest informacja na komórkę że ktoś niepowołany dostał się do domu. także zawsze trzeba dopasowywać wszystko pod siebie a nie kierować się gustem innych

    OdpowiedzUsuń
  21. u mnie wszystko się nawarstwiło, bo z jednej strony trzeba uporządkować to co jest w mieszkaniu i wyrzucić zbędne rzeczy, resztę spakować do kartonów, zatrudnić firmę przeprowadzkową i zająć się aranżacją nowego mieszkania...dobrze że jest internet i przynajmniej część rzeczy można załatwić bez wychodzenia z domu

    OdpowiedzUsuń
  22. niestety, nadmiar sklepów i towarów w połączeniu z doskonałą reklamą sprawia, że wiele osób przepłaca czy wybiera rzeczy słabej jakości. mało znane są zlewozmywaki nakładane, drewniane blaty, czy okapy nad wyspę - zupełnie niesłusznie, bo są fantastyczne. za to taniocha się sprzedaje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)