Dobra karma dla psa.

By | 06:56 3 comments

Mój owczarek niemiecki ma już 2 lata . Na szczęście jest zdrowy i pięknie rośnie. Jest bardzo mądrym psem . Uwielbia się bawić , jego ulubiona zabawka to piłka . Zawsze musi ją mieć blisko siebie. Bardzo się cieszę , że wszystko z moją suczka ok . Nie wiem jak mogła nie mieć dotąd psa. To pełnoprawny członek Naszej rodziny. 

Hakira nie ma żadnych alergii i może jest wszystko. Dlatego też postanowiłam , że tym razem zafunduje jej nową karmę oraz przekąski. Oczywiście jak na ciekawską przystało jak tylko kurier dostarczył przesyłkę zaczęło się obwąchiwanie paczki. Oj wiedziała od razu , że ta przesyłka jest dla niej. 


Tym razem młoda dama miała okazję spróbować smakołyki od PSIASTKI.pl


No cóż nie został wyłoniony żaden zwycięstwa , gdyż wszystko co otrzymała bardzo jej smakowało . 


Sucha karma nie zawierała zboża , co dla mnie jest bardzo ważne. Nie jest zbyt dużych rozmiarów, dzięki czemu pies nie ma problemów by ją z łatwością zjeść. Jest chyba pyszna , nie wiem bo nie próbowałam :) Pies był bardzo zadowolony i zjadała zawsze wszystko i wylizywał miskę. 


Mokra karma zawiera , aż 93 % mięsa co sprawia , że jest naprawdę pyszna. Pies zjadał ją bardzo chętnie. Po otwarciu puszki tak pachnie , że aż człowiek miałby ochotę ją spróbować. Po za karmą testowaliśmy też przekąski , które świetnie sprawdziły się podczas spacerów. Dzięki temu , że psu bardzo posmakowały zawsze z miłą chęcią wykonywał wszystkie komendy , bo wiedział , że czeka na niego pyszna nagroda. 


Hakira z miłą chęcią zjadała wszystkie karmy od PSIASTKI widać było , że bardzo jej smakują. Nie spowodowały u niej żadnych niepożądanych efektów. Jeżeli i Wy chcecie zdrowo i smacznie karmić swojego czworonoga to polecam Wam te karmy. Wasz pies będzie na pewno zachwycony.







Nowszy post Starszy post Strona główna

3 komentarze:

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)