Ciasteczkowe cuda do ciała.

By | 06:54 4 comments

Zestaw naturalnych kosmetyków o zapachu ciasteczka czekoladowego


Zestaw o obłędnym zapachu zawiera :


  • ŻEL POD PRYSZNIC DO CIAŁA I WŁOSÓW CIASTECZKO CZEKOLADOWE 
  • MLECZKO DO CIAŁA CIASTECZKO CZEKOLADOWE
  • PEELING NA BAZIE SOLI MORSKIEJ CZEKOLADOWE CIASTECZKO
  • KREM DO RĄK I STÓP CZEKOLADOWE CIASTECZKO

Cały zestaw jest świetny i sprawdził się u mnie super. Jestem z niego bardzo zadowolona. Chwilami miałam wręcz problemy by go nie zjeść :) , gdyż ten zapach jest po prostu cudowny. 

Zacznijmy od żelu po prysznic. Znajduje się on w w poręcznej butelce z której z łatwością możemy go wydobyć. No może fajniej było by gdyby ta buteleczka była przeźroczysta , dzięki temu widzimy ile produktu Nam jeszcze zostało . Żel wydobywa się z tej buteleczki bez mniejszego problemu. Jego konsystencja nie jest ani za płynna ani za gęsta, wręcz idealna. Po nałożeniu na ciało fajnie się pieni. Oczywiście cały czas czujemy również piękny zapach , który unosi się w powietrzu. Ja stosowałam go także na włosy i nadał im on fajny blask. Żel spełnia swoje zadanie , oczyszcza skórę. 



Mleczko do ciała znajduje się w poręcznej buteleczce z pompką . Szybko się wchłania w skórę. Powoduje , że staje się ona nawilżona, odżywiona i delikatnie jędrna. Zawiera masło shea , rumianek , olejek jojoba oraz proszek kawowy. Po wsmarowaniu w skórę pachnie ona tak , że chce się ją zjeść. 


Peeling zamknięty został w małym odkręcanym pojemniczku .Peeling delikatnie wmasowujemy w skórę czekając , aż zacznie się pieni , a następnie zmywamy go wodą. Producent zaleca by stosować go dwa razy w tygodniu. Produkt ma bardzo przyjemną kremową konsystencję. Po jego zastosowaniu skóra staje się gładka. Pewnie w dużej mierze dzięki zawartości oleju migdałowego oraz sezamowego. 



Krem do rąk i stóp również znajduje się w odkręcanym pojemniczku. Bardzo szybko wchłania się w skórę. Po jego wsmarowaniu skóra jest miękka, gładka i miła w dotyku. Dodatkowo bardzo ładnie pachnie. Dzięki temu produktowi zyskujemy także bardzo fajne uczucie nawilżenia skóry. 




Cały zestaw jak dla mnie jest na 5+. Jedyne co zmieniła bym opakowania na przeźroczyste by widzieć ile produktu jeszcze zostało. Zapach jaki wydobywa się na skórze po zastosowaniu tych produktów jest wart każdych pieniędzy. Jestem mega z niego zadowolona i jak najbardziej polecam. 




Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. Ojejku, jaki świetny zestaw Chciałabym go sobie kupić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten zapach musi być obłędny 😍♥️
    Bardzo kuszące kosmetyki 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyki o zapachu czekolady to mój hit. Uwielbiam ich smakowity zapach.

    OdpowiedzUsuń
  4. już wyobrażam sobie ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)