Uwaga Lwy atakują swoim zapachem.

By | 08:41 1 comment

 
Manufaktura Lwy Na Gzymsie to lokalna, polska firma z Białej Podlaskiej produkująca piękne i pachnące umilacze życia. Kupisz u nich wegańskie sojowe świece zapachowe, sojowe tealighty, woski zapachowe do kominka i pachnące tabliczki, zawieszki do szafy czy garderoby.


Zacznijmy od tego co spodobało mi się najmniej , przynajmniej na początku :) Świeca sojowa o zapachu czekolady. Żeby nie było jestem mega fanką czekolady jednak zapach tej świecy przed paleniem nie wiem czemu , ale mnie zniechęcił . Jednak zaryzykowałam i to ryzyko jak najbardziej się opłaciło. Po zapaleniu świecy i uwolnieniu się jej zapachu w domu okazało  się że jest on naprawdę bardzo ładny. 


Świeca ta znajduje się w pięknym czarnym słoiczku. Co ciekawe słoiczek jest zakręcany , wiec jak już zgasimy świece i zastygnie możemy ją zabezpieczyć przed niechcianym kurzem. Co wyróżnia jeszcze tą świecę ? Drewniany knot super sprawa a rzadko spotykana. 


A gdyby tak potroić przyjemność i przedłużyć jej doświadczanie?

Lubisz słodyczeotulające aromaty i niebiańskie doznania?

Z naszą nową Słodką Trylogią zaznacz maksimum słodkości, przy minimum wysiłku :) 

Nic nie idzie w boczki, tylko poprawia nastrój, tworzy niezapomniany klimat i otacza cudownym zapachem.

Świeca jest ręcznie wykonana ze szweckiego wosku sojowego NON GMO i kompozycji zapachowej. Czas jej palenia to około 30 - 35 h.  Pamiętajcie , że gdy już ją odpalicie to na mimimum 2 godziny. Jej zapach unosi się w powietrzu i powoduje , że czujemy cudowną słodycz. 



Woski no cóż tu mam zawsze mega problem , bo one są tak piękne , że żal je doprowadzać do postaci płynnej. Jednak umieszczone w kominku powodują , że pachną obłędnie. Te woski również są ręcznie wykonane. Ich wyjątkowe kształty sprawiają , że są super pomysłem na prezent.  Wybór ich zapachów zatrważa o zawrót głowy. Dla mnie to mega klimat w domu kiedy mam piękny kominek w nim wosk i gotową cudowną atmosferę w domu.




W ofercie znajdziemy również ręcznie wykonaną dekoracyjną tabliczka z naturalnego wosku pszczelego i kompozycji zapachowej. Ta zawieszka umieszczona w szafie sprawia , że zaraz po jej otwarciu wprawiamy się w cudowny nastój. Pachnie obłędnie a do tego pięknie wygląda. Mnie osobiście ona bardzo pozytywnie zaskoczyła zarówno zapachem jak i wyglądem. 



Z produktami tej firmy miałam do czynienia pierwszy raz , ale jestem z nich bardzo zadowolona i z całego serca Wam je polecam. 







 

Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz:

  1. Na ten moment mam bardzo duży zapas świec więc do kolejnych zakupów jeszcze trochę, ale będę pamiętała o tej firmie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)