Konkurs- pokaż swój muzyczny świat i wygraj.

By | 09:55 11 comments


Dziś przychodzę do Was z zapowiadanym konkursem :) 

We wczorajszym poście pokazywałam Wam mój komplet biżuterii jaki wybrałam ze sklepy Prezenty Muzyczne, dziś Wy macie szanse wybrać co tylko chcecie z ich asortymentu :) 

Wystarczy, że pokarzecie SWÓJ MUZYCZNY ŚWIAT , lub udowodnisz, że muzyka jest dla Ciebie czymś ważnym w życiu.
forma dowolna - zdjęcie, tekst, rymowanka, wiersz co tylko chcecie.

Aby wsiąść udział w konkursie należy :
  1. Być publicznym obserwatorem bloga todoarmo 
  2. Pokazać swój muzyczny świat


Czekam na Wasze zgłoszenia i życzę Wam powodzenia :) 




Regulamin rozdania:
1. Rozdanie trwa od 25.04.2017. do 26.05.2017 do godziny 23:59
2. Organizatorem rozdania jestem ja, autorka bloga: http://todoarmo.blogspot.com/
3. Wynik rozdania zostanę ogłoszone w ciągu do 5 dni od zakończenia rozdania, na moim blogu.
4. Nagrodę stanowi  bon podarunkowy o wartości 50zł, do wykorzystania w sklepie Prezenty Muzyczne.
5. Sponsor rozdania (Prezenty Muzyczne) pokrywa koszty wysyłki nagrody wyłącznie na terenie Polski.
6. Zgłoszenie się do rozdania i zostawienie komentarza jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
7. Aby wziąć udział w konkursie należy być publicznym obserwatorem bloga todoarmo oraz odpowiedzieć na pytanie konkursowe.
8. Spośród wszystkich zgłoszeń zostanie wyłoniony zwycięzca, który otrzyma nagrodę
9. Zwycięzca zobowiązuje się do przesłania danych do wysyłki nagrody w ciągu 3 dni od daty ogłoszenia wyników. Po upływie terminu zostanie wybrana kolejna osoba, która otrzyma nagrodę.
10. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu.
11. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29.07. 1992 r. o grach i zakładach wzajemnych ( Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn.zm.)



PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

11 komentarzy:

  1. Mojego muzycznego świata lepiej nie pokazywać :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia osobom, które biora udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję i podsyłam zdjęcie :
    https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t34.0-12/17505684_1436746813056515_91433957_n.jpg?oh=af846001f6eecccde910b7a569d530cd&oe=5902956F Czyli ja podczas koncertu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza odważna :) widać że robisz to co lubisz :)

      Usuń
  4. Kompletnie nie mam pomysłu jak pokazać muzyczny świat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyśl i wyślij swoje zgłoszenie bo warto :) a czasu jest dużo na pewno coś wymyślisz :)

      Usuń
  5. Brak pomysłu na pokazanie mojego muzycznego świata :) Pomyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę wszystkim i każdemu z osobna powodzenia! :)
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)