Maść świerkowa z ekstraktem z arniki i mikroelementami wody leczniczej.

By | 13:39 55 comments

Maść Świerkowa


135 ml
Wzbogacona ekstraktem z arniki i mikroelementami wody leczniczej.



Działanie maści związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z żywicy świerkowej i olejku z igieł, ekstraktu z arniki, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej: wodorowęglanowo-chlorkowo- sodowej, bromkowo – jodkowo- borowej. Składniki te wykazują działanie antybakteryjne, łagodzące i regenerujące naskórek. Maść usprawnia wykonywanie masaży oraz sprawdza się w pielęgnacji skóry kończyn w okolicach stawów łagodząc obrzmienia oraz uczucie dyskomfortu wywołanego męczeniem fizycznym i różnymi czynnikami zewnętrznymi. Witalizuje i widocznie poprawia jej kondycję. Maść dobrze się wchłania, nie pozostawia na skórze tłustej warstwy i nie brudzi odzieży


Składniki / Ingredients ( INCI ) Aqua, Propylene Glycol, Picea Abies,Glycerin Extract, Abies Sibirica Needles oil,Arnica Montana Extract, Carbomer, Triethanolamine,Paraffinum Liquidum, Ethylhexyl Stearate, Polyglyceryl-3- Methylglucose Distearate,Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Allantoin, Panthenol, DMDM Hydantoin.


Sposób użycia:

Kilka razy dziennie lub w zależności od potrzeb delikatnie wcierać maść w skórę i pozostawić do wchłonięcia.



Przeciwwskazania:

Nadwrażliwość na którykolwiek składnik preparatu.

Składniki pochodzenia naturalnego. Testowany dermatologicznie. Produkt nie testowany na zwierzętach.


Maść świerkowa ma wyrazisty, świerkowy zapach oraz kremową konsystencję. Bardzo fajnie i w miarę szybko wchłania się w skórę. Już podczas wsmarowywania czujemy fajne uczucie chłodu, które przynosi mega ulgę. Maść fajnie sprawdza się podczas masażu. Ja stosowałam ją głównie na nogi gdyż często są one ciężkie i mega mnie bolą oraz na plecy gdyż często mnie one bolą. Maść stosowałam głównie na noc i wstając rano czułam się odprężona oraz nareszcie nie czułam bólu. Wydajność maści jest dość dobra więc powinna starczyć na jakiś czas. Maść trochę intensywnie pachnie przy nakładaniu więc dla osób wrażliwych na zapachy może być to problem mi to akurat nie przeszkadzało.  Ogólnie jestem z niej zadowolona i na pewno zostanie ze mną na dłużej. 



Znacie tą maść ? lubicie takie produkty ?



http://credopr.pl/

http://www.gorvita.com.pl/



---------------------------------------------------------------------------------------

Przypominam o konkursie :) 

A teraz niespodzianka dla Was :) 

Możecie w niej wygrać :



 


Wystarczy, że jesteście publicznymi obserwatorami bloga TODOARMO oraz w  komentarzu 
odpowiecie na pytanie : 


"Jakie dowolne miejsce na świecie chcielibyście zobaczyć - i dlaczego"


Zgłoszenia wysyłamy : 








PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

55 komentarzy:

  1. brzmi fantastycznie, taką maść warto mieć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nigdy takiej maści, ale wydaje się ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam tej marki kompletnie i pierwszy raz widzę taką maść :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem bardzo ciekawa zapachu tej masci :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/02/wishlista-inspiracje-wiosna-lato-2018r.html

    OdpowiedzUsuń
  5. w takim razie jaka pomaga na bolące plecy to coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie coraz częściej kręgosłup boli, a w trakcie kobiecych dni to nie mogę leżeć. Ciekawe czy mi pomogła ta maść.

    OdpowiedzUsuń
  7. ten produkt by mi się przydał jak jeszcze byłam w ciąży, brzmi idealnie !

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam nawet, że jest coś takiego jak maśc świerkowa :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam problem z bolesnymi nogami, muszę kupić bo mogłaby się u mnie też sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  10. kupię mamie bo ją strasznie męczą nogi :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba czas w nią się zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawiłaś mnie, zapach musi być cudowny

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy o niej nie słyszałam, ale wydaje się być fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tej maści nie znam, ale mam inne produkty tej marki i lubię ich działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Taka maść zawsze się przyda w domowej apteczce :) Czasami po byciu cały dzień "na nogach" mam obolałe łydki, więc może by się na to sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak pomaga na ból pleców to biorę od ręki :-) ostatnio strasznie mnie bolą i przydałaby mi się taka maść.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ich produkty bardzo lubię ale tej maści kompletnie nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tej maści ale firmę bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam ale po tej recenzji chyba poznam

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczerze to nawet nie wiedziałam, że jest taka maść:D chętnie wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz tą maść widzę ,ale wszystko wraca do natury

    OdpowiedzUsuń
  22. Totalna nowość nigdy wcześniej nie spotkałam się z tą marka i chyba nie miałam do czynienia ze świerkiem. Ale warto zapamiętać może kiedyś po takie cudo sięgnę

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem bardzo ciekawa tej maści:) Trzeba się jej przyjrzeć okiem chemika:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Maść pomaga na ból pleców? Toż to intrygujące.. ciekawe w jaki sposób. Moze kwestia rozluźnienia mięśni przez aromaterapię... hmmm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jest to zasługa zawartych ekstraktów i wody mineralnej tak czy siak najważniejsze że choć na jakiś czas przynosi ulgę :)

      Usuń
  25. Po porodzie bardzo czesto bola mnie plecy i krzyz dlatego musza je koniecznie wyprobowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam uczucie tzw. chłodu w kosmetykach. Może się skuszę, bo ostatnio coraz częściej bolą mnie nogi. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem bardzo ciekawa czy polubiłabym się z tym zapachem :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Na pewno bardzo fajna, lubię takie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Skład bardzo przyzwoity, ale nie lubię drzewnych zapachów więc chyba nie dałabym rady go stosować

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mam często bóle stawów więc z pewnością u mnie by się sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie wiedziałam o istnieniu maści świerkowej :) Wydaje się być bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nasz tata używa takiej maści świerkowej :) Dziadkowi również musimy niestety jakąś polecić :/

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy nie miałam do czynienia z maścią świerkową, zaskoczyła mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. nie mogłabym jej używać , nienawidzę świerkuuu :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Myślę, że to maść zdecydowanie dla mnie. Często cierpię na silne bóle kręgosłupa lub nóg, a taki produkt mógłby w końcu rozwiązać moje problemy.

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię arnikę w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie spotkałam się z taką maścią. Przypuszczam, że zapach świerkowy nie przeszkadzałby mi, lubię ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Skład bardzo ciekawy muszę się przyjrzeć bliżej temu kremowi

    OdpowiedzUsuń
  39. To coś dla mnie, po ciążach mam straszny problem z kręgosłupem...

    OdpowiedzUsuń
  40. Myślę, że może działaś - końcu siła tkwi w naturze :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie słyszałam nigdzie o takim produkcie;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie znam tej maści, ale myślę, że jej działanie pasowałoby dla mojego męża :)
    makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Oooo muszę kupić sobie ten produkt na mój bolący kręgosłup.

    OdpowiedzUsuń
  44. Od mojego ostatniego cięcia cesarskiego bardzo bolą mnie plecy także chętnie wypróbuję tę maść.

    OdpowiedzUsuń
  45. Uczucie chłodzenia brzmi naprawdę zachęcająco - przydałaby mi się na lato.

    OdpowiedzUsuń
  46. Wybrałam ten kosmetyk jest niesamowity. Od razu łagodzi opuchliznę i daje niezwykłe uczucie chłodu. Noszę ten krem zawsze ze sobą, dla mnie niezawodny.

    OdpowiedzUsuń
  47. pierwszy raz słyszę o tym produkcie, ale chętnie bym go wypróbowała. O ile nie przepadam za kosmetykami o zapachu świerku to i tak jestem ciekawa tego jakby zadziałał na moje obolałe plecy. Poza tym uwielbiam uczucie chłodzenia w kosmetykach! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. pierwsze słyszę o takiej maści:) Chętnie obserwuję. Udanego wtorku Kochana, buziak! 💕

    OdpowiedzUsuń
  49. jeszcze nie słyszałam o tym preparacie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Tej maści nie znam, ale mam w domu maść arnikową i u mnie to podstawa apteczki, takie must have.

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie słyszałam o niej, ale myślałam,że skład będzie "bardziej naturalny".

    OdpowiedzUsuń
  52. Tak jak pisze Una szkoda że skład taki byle jaki , ale cenowo to bardzo tani produkt , warty wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie słyszałam o tej maści ale skład nie powala, na plus że tania.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)